Subaru Impreza GT MY01

Postprzez prywatny » 26 maja 2012, 21:25

A tak w ogóle to z bloku technicznego czy rysunkowego wyrzeźbione toto?, bo mnie na tył zdały by się identyczne <rotfl> <oczko>
Raczej spotkać niedźwiedzicę, co straciła małe, niżeli głupiego z jego głupotą. Prz 17,12
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2012, 13:30
Posty: 44 (0/6)
Skąd: środkowe podlasie... a teraz południowe
Auto: GF FP
GF FS
GG L3

Postprzez piwo » 26 maja 2012, 21:29

nie widac obrazkow
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ravo » 26 maja 2012, 21:31

italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez jarsoN » 26 maja 2012, 21:34


Ravo widać, ale tylko Ty je widzisz, bo jesteś użytkownikiem forum subaru, a my nie :P. Tzn. nie mamy tam kona, więc nie zobaczymy.

Co do auta, to piękna, po raz kolejny powiem, że moje marzenie takie subaru :P . Ale te chlapacze to, nie skomentuje <lol>

Za to felgi pochwale.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez ravo » 26 maja 2012, 21:44

A zapomniałem więc wrzucam tutaj :)


gtTG1.jpg

gtTG2.jpg

gtTG3.jpg
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Cukierek » 27 maja 2012, 11:56

Jak dla mnie to fajnie wygląda, musisz mnie kiedyś nią przewieźć bo GC chodzi po głowie od bardzo dawna. :D
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez ravo » 27 maja 2012, 12:17

Nie ma problemu, tylko uwaga – można się szybko zakochać
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Blade » 27 maja 2012, 12:56

Ja też chce :( :(

Andrew, skoro masz już białe felgi i zaczynasz się bawić w naklejki to trzeba pójść krok dalej :D

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Mev » 27 maja 2012, 13:23

Te progi też masz widzę udane :P

Weź zrób Ravuś najpierw Stage 0 – czyli totalna seria, a później się baw :P Ale tak ładnie, grzecznie, by nie trzeba było Cię karcić po rączkach :P

ps. http://www.cbsnews.com/8301-505123_162- ... umber-one/ :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez lukaszm » 27 maja 2012, 14:08

ravo napisał(a):Dzisiejsze zdjęcia z nowymi naklejkami :)
wygląda zdecydowanie lepiej z naklejkami niż bez :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez Seraf » 27 maja 2012, 19:02

lukaszm napisał(a):wygląda zdecydowanie lepiej z naklejkami niż bez :)

ale i tak nie tak dobrze jak seria :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez ravo » 27 maja 2012, 20:27

Mev napisał(a):Te progi też masz widzę udane

??
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez onyx » 27 maja 2012, 20:44

ravo napisał(a):
Mev napisał(a):Te progi też masz widzę udane

??


Ładne seryjne :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 30 maja 2012, 21:04

Zmieniając temat :)

Już wiem czemu tak słabo prowadziło mi się auto w Czaplinku aż wstyd przyznawać ale nie myślałem, że ciśnienie w oponach jest tak ważne. Miałem 2.1 trochę poeksperymentowałem z ciśnieniem i 2.4 robi robotę auto prowadzi się dużo lepiej łatwiej wchodzi bokiem i fajne kontrolowanie się ślizga.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez onyx » 30 maja 2012, 21:06

ravo napisał(a):Zmieniając temat :)

Już wiem czemu tak słabo prowadziło mi się auto w Czaplinku aż wstyd przyznawać ale nie myślałem, że ciśnienie w oponach jest tak ważne. Miałem 2.1 trochę poeksperymentowałem z ciśnieniem i 2.4 robi robotę auto prowadzi się dużo lepiej łatwiej wchodzi bokiem i fajne kontrolowanie się ślizga.


To wszystko zależy też od temperatury panującej na zewnątrz i tego jak przyczepna jest nawierzchnia ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 30 maja 2012, 21:11

Wiem, że przy 2.4 w ciepły dzień pewnie temp urośnie do około 2.8-2.9 na torze. I wiem, że ani nie jestem aż tak dobrym kierowcą czy mam tak dobre auto by bawić się w drobne zmiany ale różnica jest kolosalna i raczej w tym zestawieniu zostanę.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartg » 30 maja 2012, 21:30

Bodajże we Wrocku instruktor w Dacii śmigał na 3 barach i polecał pompować opony pod takie wartości do upalania na torze przy wysokich temperaturach ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez mx6sc » 30 maja 2012, 23:19

na tor to raczej jak się ślizga do się traci a ciśnienie to to opon i warunków się dobiera a nie 2,4 i każda oponka ma się prowadzić tak samo :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez ravo » 30 maja 2012, 23:22

no jak pisałem to oczywiste, że się dobiera do warunków i opony, po próbach w temp około 20-25 stopni najlepiej na asfalcie latało mi się na 2.4

Mi akurat brakowało trochę poślizgu :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 31 maja 2012, 07:11

ale te 2,4 bara to w nagrzanej juz oponie sprawdzales czy w zimnej przed wyjazdem na proby potestowac?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy