Piszczące ograniczniki drzwi

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez gregorg » 14 maja 2011, 18:30

Jest tylko jedna odpowiedź trzeba zdjąć boczek, wyjąć ogranicznik i dokłądnie przemyć przemyć i jeszcze raz przemyć ja nawaliłem tawotu i teraz drzwi chodzą jak po masełku i nie ma piszczenia, ok 20min na jeden potrzeba.


Zrobiłem tak samo z tą różnicą że nie smarowałem ;P i jest ok
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2009, 22:37
Posty: 93
Skąd: Gorlice
Auto: Xedos 6 V6
Mazda 3 BK 1.6 Y6

Postprzez Crenshaw » 3 maja 2012, 12:01

U mnie to samo, piszczą wszystkie 4, szczególnie jak jest ciepło i po myjni.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez sylwo » 3 maja 2012, 18:15

Też to zrobiłem i wydaje mi się że powinny na sucho pracować :> są w środku takie wałeczki dociskające i one chyba lubią się zużywać...?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Tubi » 5 maja 2012, 12:14

Rok minął i znowu mi piszczą a za cholere nie chce mi się wyciągać znowu ograniczników. Te piszczące drzwi to syzyfowa praca... Jestem ciekaw ile kosztuje komplet nowych.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Setritus » 6 maja 2012, 21:48

nowe nic nie zmienią, wiem bo wymianiałem. Ten typ tak ma.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wożenie w bagażniku małego WD40, psikam raz na miesiąc każdy z ograniczników i o piszczeniu zapomniałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez radar88 » 6 maja 2012, 22:12

A ja już kiedyś pisałem...smar do przegubów/łożysk/piast/półosi.... jak go tam zwał. 2 lata temu smarowane i ...błoga cisza.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez LAJCIK29 » 9 maja 2012, 15:52

A Ja z koleiw marcu ubiegłego roku wysmarowałem wazelinką techniczną i też cisza . W tym roku się jeszcze nie odezwały zobaczymy jak będzie przy upałach
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez sylwo » 9 maja 2012, 16:37

Ograniczniki drzwi przednich: – oryginał OE MAZDA – 210zł/szt.
Ograniczniki drzwi tylnych: – oryginał OE MAZDA – 135zł/szt.
<oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez radar88 » 9 maja 2012, 22:22

sylwo napisał(a):Ograniczniki drzwi przednich: – oryginał OE MAZDA – 210zł/szt.
Ograniczniki drzwi tylnych: – oryginał OE MAZDA – 135zł/szt.


Kupuj przecież to jak za darmo <lol> <rotfl> <lol> ...kup sobie smar do przegubów, kosztuje coś koło 20zł, 0,5KG, możesz całe auto wysmarować, nic Ci nie zapiszczy :) Albo wazelinkę skoro też dobrze się ślizga <rotfl>
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Piotr_ » 9 maja 2012, 23:04

w poprzednim xedzie obojętnie czym nie posmarowałem czy było to wd40,smar grafitowy,zwykły,wazelina techniczna lub jakieś inne smarowidło piszczały tak że ludzi w nocy budziłem :| :] teraz w tym co mam piszczy skrzeczy w sumie bardziej tylny lewy i potraktuję go samarem miedzianym takim do zacisków hamulcowych i zobaczymy co będzie :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Papi » 20 maja 2012, 10:20

A ja powiem tak mam styczność z trzecim już xedosem;:) i we wszystkich piszczż drzwi;/ no k..urde;/ czyściłem smarowałem smarem do łożysk grafitowym towotem wd/40 olejem:D lałem nawet:D i piszczy piszczy piszczy:/ tragedia otwieram drzwi i co zgrzyt jak nie wiem;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez sylwo » 20 maja 2012, 10:27

W moim 3 drzwi cisza ale tylne lewe skrzypią, posmaruję to strzela ten mały wałeczek... ale nie ma tragedii ;)

proponuję wyciągnąć ten mechanizm z auta, wyczyścić i dopiero nasmarować, najlepiej czymś specjalnym do tego, żeby kurz, piach itd się nie kleiły.

Może http://www.emfarby.pl/p/65/412/brunox-d ... iczne.html ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 20 maja 2012, 10:41

kupcie sobie smar miedziany <spoko> z@jebista sprawa posmarowałem ruszyłem kilka razy drzwiami i cisza nastała <jupi> <jupi> <jupi> jak już pisałem wcześniej nic nie pomagało wd40 i pochodne,wazelina,smary różnego typu ,oleje a miedziany dał radę co prawda za opakowanie chyba 400gram zapłaciłem 50zł z haczykiem ale można dostać mniejsze opakowania i wiem że w aerozolu również występuje :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Papi » 20 maja 2012, 10:56

jutro lece na zakupy w takim razie:D i zobaczymy co z tego wyjdzie:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez AGADAR » 20 maja 2012, 16:21

Też kupiłem miedziany ale leży w rezerwie bo wcześniej dałem smar do przegubów i cisza.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez lukkil » 28 lip 2012, 01:34

jak tam sprawuje się smar miedziowy? nie piszczy u Was w upalne dni? bo ja to już się wstydze tylne drzwi otwierać <lol>
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Piotr_ » 29 lip 2012, 21:06

lukkil napisał(a):jak tam sprawuje się smar miedziowy? nie piszczy u Was w upalne dni? bo ja to już się wstydze tylne drzwi otwierać <lol>


też się wstydziłem dopóki go nie zastosowałem :P polecam.na początku nie piszczały po kilku dniach delikatnie zaczęły znowu lekko popiskiwać nasmarowałem jeszcze raz i problem zniknął na stałe <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 30 lip 2012, 17:00

Powinien być użyty smar/spray z właściwościami antystatycznymi. Miedziany "obłazi" kurzem i wyciera prowadnice. Należało by wpierw oczyścić do sucha a później nasmarować czymś typu Brunox Deo.

Obecnie próbowałem smar biały w sprayu i nie skutkuje długotrwale <oczy>
Ostatnio edytowano 31 lip 2012, 06:15 przez sylwo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 31 lip 2012, 00:03

sylwo napisał(a):Miedziany "obłazi" kurzem i wyciera prowadnice.


zanim ten smar i kurz wytrą tą japońską prowadnicę to xedos zdąży zgnić :D :P a co nie będzie pisków i przeraźliwego zgrzytu to mi już nikt nie odbierze.co do wycierania jeszcze to stosuję się go do smarowania prowadnic prowadnic zacisków hamulcowych i tam się nic nie wyciera mimo wysokich temperatur i dużo częstszego używanie jak w przypadku drzwi.także myślę że można go swobodnie zastosować nie martwiąc się o takie rzeczy :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez KacY » 9 sie 2012, 08:58

Miedziany jest <spoko>

cisza jak po śmierci perkusisty <jupi>
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6