radzi89 napisał(a):Marcin225 też ma u siebie SRI i wypluła mu chyba coś ponad 160 KM więc nie jest źle.
Z tego, co wiem, to te silniki seryjnie wypluwają parę kucy więcej niż mają katalogowo.
Jericho napisał(a):Gdzieś tu na forum czytałem, że niby SRI pogarsza osiągi
Jeżeli jest zamontowany z głową (nie w bezpośrednim kontakcie z silnikiem, akumulatorem lub innymi generatorami ciepła, a tym bardziej kiedy jest od nich odgrodzony czy osłonięty), to na pewno nie.
radzi89 napisał(a):Na forach US wyczytałem, że dają podobne osiągi w tym samochodzie, przede wszystko SRI jest dużo bezpieczniejsze dla auta bo minimalizuje ryzyko hydro-locka o którego skutkach już dwie Mazdy3 z forum się przekonały....
Wg mnie doloty carbonowe simoty z serii aero są najlepszym obecnie rozwiązaniem na dolot w autach, które służą do jazdy na codzień. Nie ma ryzyka hydro-locka, z pewnością wolniej się brudzi, a wyprofilowana osłona z carbonu (skuteczny termoizolator), zapewnia zaciąganie chłodnego powietrza w większej ilości niż szczelnie zamknięte puszki typu airbox.
Tak dla przykładu: K&N Typhoon CAI dla M6 2.3 deklaruje +6,19KM; Simota carbon aero SRI + 8,5KM.
radzi89, myślę, że zmiana wyjdzie tylko na +!

Może wstawisz jakiś filmik z obecnym brzmieniem silnika?
