xedos1972 napisał(a):błędów ci nie pokazuje żadnych ?,może  zawór EGR  on odpowiada  za dawkowanie spalin do układu ssącego , skoro przepływka i krokowiec są wyczyszczone . na postoju jak prze gazujesz  to obroty są stabilne   czy tylko to występuje przy zmianie biegów .choć ja  bym obstawiał silniczek krokowy to on  stabilizuje obroty pod obciążeniem,czyli praca wspomagania,włączenie świateł,czy wciśnięcie sprzęgła,tu bym szukał przyczyny może się zacina , sprawdź najpierw błędy  może są a nic nie piszesz że sprawdzałeś i jeszcze jedno sprzęgło,  przed wymianą było dobrze ?
Dzięki za odp 

Błędów żadnych nie ma – kontrolka "check engine" nie świeci. Właśnie też chodzi mi po głowie zawór EGR – wypadałoby go chyba przeczyścić. Na postoju na biegu jałowym wskazówka ani drgnie – nie ma falowania. Objaw występuje tylko podczas jazdy gdy nacisnę sprzęgło. Przed wymianą sprzęgła było tak samo – wymiana na nowe nic nie dała. Dodam jeszcze, że przy naciśnięciu lub puszczeniu gazy (zwłaszcza  w przedziale 1,5k – 2,2k obrotów) szarpie trochę. Zmiana kabli, świec i cewki nie pomogła, nieco pomogło wyczyszczenie przepływki ale bez szału.
ps. a może przyczyną jest słaby akumulator ? Chociaż auto pali od kopa 
 Pozdrawiam