Mazda Xedos 6 CA KL '97 CZARNA MENDA!!
Przed wczoraj mazda nie chciała odpalić. Gdy odpaliła podczas jazdy chodzi bardzo niepłynnie.
I tu moje pytanie-gdzie znajduje się wpinka do komputera?? czy jest on wgl w tym modelu??
No i druga sprawa, moja Madzia ma focha na gaz... nie pracuje na nim, tylko PB:( na co mnie jakoś nie stać zbyt bardzo...
I tu moje pytanie-gdzie znajduje się wpinka do komputera?? czy jest on wgl w tym modelu??
No i druga sprawa, moja Madzia ma focha na gaz... nie pracuje na nim, tylko PB:( na co mnie jakoś nie stać zbyt bardzo...

JKK napisał(a):LPG + V6 =
40% oszczędności i 60% ekologii
DamianSzatan666 napisał(a):gdzie znajduje się wpinka do komputera??
Pod maską jest gniazdo DIAGNOSE a komp masz pod radiem.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):40% oszczędności i 60% ekologii
Pod maską jest gniazdo DIAGNOSE a komp masz pod radiem.
No właśnie o to chodzi że jest oszczędność. I tak ograniczyłem jazdę. Golfikiem przez rok zrobiłem około 60kkm, tym może zrobię między 25-30kkm...
A nie wiesz jaka wtyczka jest?? ta normalna czy japońska??
I jeszcze jedno- sylwo, Ty masz zwykłą czy sekwencję?? gdzie masz parownik??
Dla przeciwników LPG- czy tylko PB o ON nadają się do "lania" w zbiornik?? LPG czy CNG a teraz nawet wodór również się nadają, a jeśli zarabiasz tyle że stać Cię na paliwo ponad 5.90(po tyle dziś tankowałem 95) to może zakup sobie samolot??-bez urazu, oczywiście:D

Do przedwczoraj było dobrze, nie chciała mi odpalić, myślałem że coś ze świecami, wyciągnąłem fajki, no niby dobrze, doszedłem do wniosku że automat ale jak odpaliłem to nie pracował równo. Zauważyłem też że wokół 1,2,3 i 6 świecy jest olej, wyciągnąłem go i jakoś było. muliło na gazie bo się kończył, podjechałem na stacje na PB, zatankowałem najpierw 18l, nie chciał jechać,pomyślałem że małe ciśnienie(głupi ja), podjechałem jeszcze raz i za 20 zalałem no i tak worze dodatkowy ciężar. Gadałem z panny wujem który zajmuje się mechanikom i powiedział że może bezpiecznik się spalił od gazu. Tyle że parownik mam od spodu i muszę kanał wychaczyć...

Sekwencja (tylko i wyłącznie!)

A tu parownik:

DamianSzatan666 napisał(a):A nie wiesz jaka wtyczka jest?? ta normalna czy japońska??
A tu parownik:

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
U mnie jest zwykły założony. Ale chyba w te wakacje wyleci i coś nowszego sie wsadzi.
U mnie parownik jest tak jakby pod filtrem powietrza, ale pewien nie jestem. Dzięki za fotki. Idę zobaczyć czy u mnie też coś takie go jest...
U mnie parownik jest tak jakby pod filtrem powietrza, ale pewien nie jestem. Dzięki za fotki. Idę zobaczyć czy u mnie też coś takie go jest...

Może to się przyda : viewtopic.php?f=116&t=99250
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Fotka z innego temutu, interesuje mnie wymiana tej "podkowy" która znajduje się z lewej strony lewego białego kółka. Czy ona jest na stałe czy jak??

Jeśli chodzi Ci o sygnał dźwiękowy to bardzo łatwo się go wyciąga. Z tego co pamiętam wystarczy zdjąć plastik kryjący chłodnice, odkręcić dwie śruby (10) i jeszcze jakiś kabelek rozpiąć i już 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
nie, nie chodzi mi o sygnał tylko o tą rureczkę w kształcie "u" która znajduje sie tuż przy chłodnicy właśnie obok sygnału.
Ostatnio edytowano 12 maja 2012, 22:34 przez DamianSzatan666, łącznie edytowano 1 raz


ja miałem dolot wyprowadzony podobnie i jak się rozgrzał to strasznie muliło

czyli że ten od spodu jest lepszy?? A jakby dolot do stożka dorobić??
albo dodatkowo jakąś małą chłodnicę powietrza (intercooler) tak jak przy turbinkach?? Miałem coś takie do golfa przez kilka dni. Dorwałem chłodnicę niewielkich wymiarów, zamontowałem z przodu i do filtra... Tylko to był taki mały eksperyment, ale czy dodało kucy czy momentu to nie wiem
albo dodatkowo jakąś małą chłodnicę powietrza (intercooler) tak jak przy turbinkach?? Miałem coś takie do golfa przez kilka dni. Dorwałem chłodnicę niewielkich wymiarów, zamontowałem z przodu i do filtra... Tylko to był taki mały eksperyment, ale czy dodało kucy czy momentu to nie wiem

kucy i momentu to doda tobie dolot i wydech z prawdziwego zdarzenia ale jest to wzrost ok 3-5 % i na pewno więcej nie jesteś w stanie uzyskać
jak chcesz więcej mocy to zrób kapitalkę i wstaw sportowe wałki np od świątka i moc wzrośnie nawet 30 % to prawie kl-ze będzie
.
ja mogę tobie powiedzieć że po wstawieniu dolotu nie ma na pewno wzrostu mocy,może trochę lepiej się wkręca ale wyciąłem kata jeszcze i poprawiło to wydech na pewno trochę.
KF jest ciężkim silnikiem do modów i nie za wiele idzie z nim zrobić chyba że dysponujesz dość dużym budżetem.same wałki to koszt co najmniej 4 tyś do tego remont u mechaniora kolejne 5tyś to wychodzi ok 10tyś za 190ps
ale się rozpisałem,chyba poszedłem po bandzie


ja mogę tobie powiedzieć że po wstawieniu dolotu nie ma na pewno wzrostu mocy,może trochę lepiej się wkręca ale wyciąłem kata jeszcze i poprawiło to wydech na pewno trochę.
KF jest ciężkim silnikiem do modów i nie za wiele idzie z nim zrobić chyba że dysponujesz dość dużym budżetem.same wałki to koszt co najmniej 4 tyś do tego remont u mechaniora kolejne 5tyś to wychodzi ok 10tyś za 190ps
ale się rozpisałem,chyba poszedłem po bandzie
nie no, a w razie w wszystko idzie na złom bo nie opłaca się naprawiać. Wpakowałem dość sporo kasy w mk3, ogólnie mechanika i co, dostałem kilka groszy więcej. ponad 3 w plecy. a jeśli mówimy o takich kosztach to nie wiem czy to się mieści, czy nie lepiej 2.3 millera zamontować...

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości