Auto pomalowane aerografem przez p. Piotra Parczewskiego z Elbląga...
Swap na BPT z GTX wykonał przemek323h z iławy
Leszek miał nieprzyjemne zdarzenie owym MX'em i oto efekty
Do wymiany lampy przód, pas przedni, maska, zderzak, chłodnica, trochę do wyciągnięcia i wyprostowania przód przed wstawieniem pasa przedniego z prawym poszyciem nadkola. Ogółem auto wlatuje na ramę i będzie prostowane przez znajomego blacharza... Musiałem kupić drugą IHI VJ-21 aby przełożyć obudowę zimnej strony z której wyrwało flanszę na wyjście orurowania do IC (dzięki Podmuch
Jako że progi są zespolone na stałe z nadwoziem... to współczuję blacharzowi
Praktycznie wszystko już mam do poskładania auta (oprócz chłodnicy wody)
Auto już jakiś czas u Mnie... przyjechało na lawecie i zostało zabunkrowane w stodole u wujka na czas poszukiwania części
Na przełomie czerwca i lipca (dopiero) z powodów finansowych powinno wyjechać wyjechać na drogi – może i szybciej jeśli sprzedam Z5
Ehhh jaką ulgą była możliwość przyznania się narzeczonej do zakupu kolejnego auta





PS. Lexusów już nie będzie – zostały sprzedane
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie kierownicy
-el. szyberdach
-zegary indiglo
-radio z CD Panasonic
-nacinane tarcze na przodzie (czekają nawiercane i nacinane Mikody GT od 323 GT + klocki FERODO)
-obniżone delikatnie zawieszenie
Plany:
– na wiosnę pewnie progi zostaną zdjęte i wlecą dokładki z V6 a na przód dokładka z Eunosa presso – a wtedy progi będą musiały zostać dolakierowane – może też skorzystam z usług Parczewskiego żeby nie musieć usuwać airbrusha.
-wnętrze będzie sukcesywnie "okradane" z koloru niebieskiego
-wleci kierownica momo




przywieziona w takim stanie... na żywo trochę więcej szkód



Po blacharce czas na lakier:
Na pierwszy ogień komora silnika:

całość:

