Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 00:44

Seraf napisał(a):zrób fotorelacje z montażu kompresora :D
Jeśli wszyscy dotrą do Ryk to chyba będzie mnóstwo nowości do oglądania :D


Będzie będzie jakieś fotostory :) To fakt, ten rok będzie bogaty w ciekawe projekty.

mx6sc napisał(a):moje około 0.75 bara uwydatniło błędy poprzednika ale probek się nie sprzedał więc znowu chodzi po głowie ciut więcej niż 0.5
bardzo interesuje mnie efekt strojenia bo w tej dziedzinie jestem mega ciemny a pewnie mnie to nie minie
czy będziecie hamować przed montażem ?


W tej kwestii nie ma żadnych tajemnic. Dolanie odpowiednio więcej paliwa do większej dawki powietrza + odpowiednio ustawiony zapłon. AFR musi być w porządku. Bez odpowiedniego strojenia nawet najlepiej złożony silnik wyzionie ducha.

Nie ma potrzeby hamowania. Widać i czuć jak się zbiera – zdrowa seria.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlodyMazda » 5 maja 2012, 00:50

Cały czas obserwuję ten wątek i nie mogę się doczekać efektu :) Powodzenia <spoko>
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 02:10

mlodyMazda napisał(a):Cały czas obserwuję ten wątek i nie mogę się doczekać efektu :) Powodzenia <spoko>


Dziękujemy :) Sam jestem ciekawy <czarodziej> Będziemy się starać szybko zrealizować plan i na bieżąco informować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Fasola » 5 maja 2012, 08:55

To ,że ja nic tu nie piszę, nie oznacza ,ze nie obserwuje również <spoko>
Fasola
 

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 09:55

Fasola napisał(a):To ,że ja nic tu nie piszę, nie oznacza ,ze nie obserwuje również <spoko>
<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez kamilspider » 5 maja 2012, 11:57

Chyba jest wiele osób, które nie piszą, a obserwują :P Fajny projekt bo kompresory zawsze lubiłem i nawet myślałem o nim o mojego KLa, ale decyzja padła na kilkuletnie odkładanie kasy na inne młodsze auto ;) Ciekawe kiedy ktoś wsadzi kompresor do KLa i jak to będzie śmigać...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Fasola » 5 maja 2012, 12:00

kamilspider napisał(a):Ciekawe kiedy ktoś wsadzi kompresor do KLa i jak to będzie śmigać...


heh, w Poznaniu jest :P
Fasola
 

Postprzez kamilspider » 5 maja 2012, 12:09

Jest może opis tego projektu na jakimś forum?? <serduszka>
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez People_Hate_Me » 5 maja 2012, 13:06

weede robi teraz do KL-ZE :)

Onyx albo nie doczytałem albo nie mówiłeś w jakie doładowanie celujecie? 0.5-0.6?
a i jeszcze jedno pytanie. Powiedz mi te wtryski pasują p&p?
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 19:36

People_Hate_Me napisał(a):weede robi teraz do KL-ZE :)

Onyx albo nie doczytałem albo nie mówiłeś w jakie doładowanie celujecie? 0.5-0.6?
a i jeszcze jedno pytanie. Powiedz mi te wtryski pasują p&p?


ok. 0,5 powinno być na seryjnym kółku, okażę się w praniu. Będzie pompowane maks. 0,6-0,7 bara na większym. Wtryskiwacze powinny pasować ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 9 maja 2012, 01:09

czym planujesz wystroić auto ? sam czy ktoś będzie Ci to robił ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 9 maja 2012, 09:35

malutka napisał(a):Nad wszystkim będzie czuwać EcuMaster DET3 (w trybie fuel implant).

A strojony będzie zapewne przez http://www.ecu-tune.pl/ :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez malutka » 9 maja 2012, 11:56

Jarek – jesteś wszechwiedzący <lol>
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez mlody1921 » 9 maja 2012, 13:34

Ale det3 ogarnia mazdowskie zaplony bo z KL wiem że niby ogarnia ale nie dokońca, czy będzie edis4
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 9 maja 2012, 15:47

mlody1921 napisał(a):Ale det3 ogarnia mazdowskie zaplony bo z KL wiem że niby ogarnia ale nie dokońca, czy będzie edis4


Zobaczymy jak wyjdzie ;) Myślę, że przejście na edis'a nie będzie konieczne.

jarek.ZE napisał(a):
malutka napisał(a):Nad wszystkim będzie czuwać EcuMaster DET3 (w trybie fuel implant).

A strojony będzie zapewne przez http://www.ecu-tune.pl/ :D


<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Jacek176 » 9 maja 2012, 19:16

mlody1921 napisał(a):Ale det3 ogarnia mazdowskie zaplony bo z KL wiem że niby ogarnia ale nie dokońca,

Ogarnia w jedną stronę ;) tzn. można DET'em opóźniać zapłon ale nie można przyspieszać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez onyx » 10 maja 2012, 15:52

Jacek176 napisał(a):
mlody1921 napisał(a):Ale det3 ogarnia mazdowskie zaplony bo z KL wiem że niby ogarnia ale nie dokońca,

Ogarnia w jedną stronę ;) tzn. można DET'em opóźniać zapłon ale nie można przyspieszać.


Jeżeli tak jest, to przyspieszy się całość "z ręki" aparatem, a później będzie się EM stosownie opóźniać. Ciekawe czy w ECU od FS'a też są takie problemy – myślę, że Lukas007 mógłby coś na ten temat napisać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Jacek176 » 10 maja 2012, 16:34

onyx napisał(a):
Jacek176 napisał(a):
mlody1921 napisał(a):Ale det3 ogarnia mazdowskie zaplony bo z KL wiem że niby ogarnia ale nie dokońca,

Ogarnia w jedną stronę ;) tzn. można DET'em opóźniać zapłon ale nie można przyspieszać.


Jeżeli tak jest, to przyspieszy się całość "z ręki" aparatem, a później będzie się EM stosownie opóźniać.
Dokładnie tak się właśnie robi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez onyx » 10 maja 2012, 20:45

<czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 10 maja 2012, 21:10

Cfaniaki, płacicie po 30.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy