Temat felg mam wrażenie, że ciągle się ode mnie oddala. Szlak mnie trafia ale wygląda na to, że w tym kraju nie znajdę kogoś kompetentnego kto dorobi dla mnie customowe dystanse i zrobi felgi tak jak to sobie wymarzyłem.
Teraz był inny problem. Miałem mini awarie – rozwalił się dolot K&N. Wyrwało mocowanie rury dolotu przez co zrobiła się w nim dziura. Poczytałem trochę na necie i okazało się, że to dość częste przypadki w K&N Typhoon kit.
Chciałem K&N ale zrezygnowałem z tego i kupiłem zestaw Simota. Nie byłem przekonany co do firmy ale na K&N się zawiodłem więc trzeba było szukać czegoś innego

Tym razem postawiłem na SRI zamiast CAI. Nie wiem jakie skutki mocowe ma taka zamiana ale mam nadzieję, że gorzej nie będzie

Na pewno jest inny dźwięk, dużo bardziej bassowy. Nie wiem czemu ale mam wrażenie, że silnik głośniej pracuje – magnaflow ma teraz zupełnie inne brzmienie.



