
Instalacja lpg stag 4 w KL AT 2001
Strona 1 z 1
ciężko tu coś powiedzieć, gdysz połowy podzespołów nie używam.
Reduktor magic używam, nie narzekam, z tego co sie orientuję polecany przez gazowników.
Listwy Valteki-różnie z nimi bywa, ja mam-raz już wymieniałem tłoczki, narazie spokój.
Komputer STAG 4 dosyć dobre opinie zbiera i nie ma problemów z serwisem (czyt. gazownikiem, który się do niego podepnie) Co do reszty nie mogę się wypowiedzieć.
pozdrawiam
Reduktor magic używam, nie narzekam, z tego co sie orientuję polecany przez gazowników.
Listwy Valteki-różnie z nimi bywa, ja mam-raz już wymieniałem tłoczki, narazie spokój.
Komputer STAG 4 dosyć dobre opinie zbiera i nie ma problemów z serwisem (czyt. gazownikiem, który się do niego podepnie) Co do reszty nie mogę się wypowiedzieć.
pozdrawiam
Ja kiedyś miałem u siebie czerwone listwy wtrysków Valtec, na których autko jeździło ale bez rewelacji.
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.
drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.
drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Ja kiedyś miałem u siebie czerwone listwy wtrysków Valtec, na których autko jeździło ale bez rewelacji.
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.
drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?
Marek 161BD081 napisał(a):Ja kiedyś miałem u siebie czerwone listwy wtrysków Valtec, na których autko jeździło ale bez rewelacji.
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.
drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?
Jest do kupienia Xed 9 KL 2001 z taką instalacją i pytam jak to może się sprawować.
Ogłoszenie jest na alledrogo, cena 17200. Może ktoś zna to auto?
Ja miałem podobną konfigurację w mojej x9 jak ja kupiłem
Wtryski valtek czerwone do wymiany od razu, moje lały jak chciały wykres sondy przypominały bardziej jakąś krzywą łamana niż sinusoidę... przejechane niecałe 30 000 Na LPG Forum są testy wtryskiwaczy. Nawet nowe valteki potrafią być rozkalibrowane a co mówić o używanych. Polecam hana 2000 czerwone mój kl chodzi na nich jak na PB na Valtekach był ostry muł z dołu i ogólnie samochód bardziej się toczył niż jechał
Reduktor Magicjet III nawalał w nim czujnik temperatury, przez co samochód co chwile przełączał się miedzy pb i lpg a że był wklejony na stałe to żeby go wymienić trzeba było torochę porzeźbić, w zimę w trasie mocno się wychładzał i był nie stabilny przy przełączaniu na lpg czasami potrafił zdusić silnik a miał przejechane nie całe 30 000km
Ektronika sataga ja nie mam z nią problemów z tym ze moja to Stag 300 isa2
Wtryski valtek czerwone do wymiany od razu, moje lały jak chciały wykres sondy przypominały bardziej jakąś krzywą łamana niż sinusoidę... przejechane niecałe 30 000 Na LPG Forum są testy wtryskiwaczy. Nawet nowe valteki potrafią być rozkalibrowane a co mówić o używanych. Polecam hana 2000 czerwone mój kl chodzi na nich jak na PB na Valtekach był ostry muł z dołu i ogólnie samochód bardziej się toczył niż jechał
Reduktor Magicjet III nawalał w nim czujnik temperatury, przez co samochód co chwile przełączał się miedzy pb i lpg a że był wklejony na stałe to żeby go wymienić trzeba było torochę porzeźbić, w zimę w trasie mocno się wychładzał i był nie stabilny przy przełączaniu na lpg czasami potrafił zdusić silnik a miał przejechane nie całe 30 000km
Ektronika sataga ja nie mam z nią problemów z tym ze moja to Stag 300 isa2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości