janiszzz_mx3 napisał(a): full group i żadnej kompensacji temperaturowej czy zimnego odpalania
I myślisz, że to będzie dobrze chodzić

www.mazdaspeed.pl
janiszzz_mx3 napisał(a):Plus że standalone zawsze bardziej może podlać paliwka niż piggyback i tu nie ma trybu awaryjnego itp
Capazo napisał(a):janiszzz_mx3 napisał(a):Plus że standalone zawsze bardziej może podlać paliwka niż piggyback i tu nie ma trybu awaryjnego itp
To fakt ale co z zaplonem? Jak powywalasz wszytsko, bedzie sral katem tak jak u mnie
janiszzz_mx3 napisał(a):Mapa zapłonu będzie napisana od podstaw tak jak mapa paliwa
janiszzz_mx3 napisał(a):
Plan na ryki: 1,2bara, toyo r888, smt6 w trybie standalone bez przepływki ale z mapem, tłumik końcowy.
check. napisał(a):piwo napisał(a):chyba starczy na hodny o ktorych mowisz.wystarczy popatrzec na czasy ze zlotow hond. ponizej 15,5s rzadko ktory schodzi.
heh, 15.2-15.3 to robi znajomego D16 (1.6 vtec sohc) w Civicu Coupe 6 gen 1080kg. A nie długo będzie dużo lepiej![]()
[...]
Albo Civic Coupe 5gen z H22A5 (seryjnie 185KM) po modach 198KM z pełnym wnętrzem, 18.09.2011 Biała Podlaska Finał SSS – czas 14.07s![]()
[...]
no nie wiem czy kpina takie B16B i seryjnie 185KM, znajomego CRX B16A1 (seryjnie 150KM) po modach który robi 13.8s
Jacek176 napisał(a):Tylko 3 zeszły poniżej 15s. Najlepszy czas ET 14782. z czego jeden z nich wg. formularza zgłoszeniowego ma 204KM
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości