Czy Sama wymiana Uszczelniaczy cos daje? [BA Z5]

Postprzez slawekk23 » 22 kwi 2012, 01:57

Witam posiadam mazde 323f ba 96 silnik 1.5 autko spala mi okolo pol litra oleju na 1800km plus do tego wyciek z uszczelniacza walka rozrzadu dosc spokro cieknie, ale najbardziej irytuje mnie to ze kopci na zimnym silniku np. rano. przez okolo 15-20 sekund -i teraz pytanie czy sama wymiana uszczelniacyz cos da? uszczelniacze wymienil bym bez demontarzu glowicy plus do tego ten uszczelniacz walka. jakie jest wasze zdanie ?? :)
Początkujący
 
Od: 15 lut 2012, 17:44
Posty: 18
Skąd: Strzyżów
Auto: 323f ,BA 1,5 16v

Postprzez maikee » 22 kwi 2012, 09:44

Ja bym odradzał ja tak zrobiłem przy wymianie uszczelki pod głowicą i to był mój największy błąd. Mazda zaczeła brać jeszcze więcej oliwy i zostawiała za sobą zasłonę dymną :D. Dochodziło do tego że paliła tylko na 3 cylindry bo świece były zabrudzone olejem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2008, 17:05
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: 323f 1.5 BA 97r. była

Postprzez Garbage1989 » 22 kwi 2012, 14:57

u mnie wymiana pomogła na kopcenie przy odpalaniu ale problem brania oliwy pozostał więc przypuszczam, że pierścienie już mam zawalone gnojem i przepuszcza pierścień olejowy zauważyłem również, że po tej wymianie uszczelniaczy mam tłuste ślady przy pokrywie paska rozrządu więc przypuszczam że tam tez coś się dzieje nie tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Postprzez pawe159 » 26 kwi 2012, 02:12

Szkoda wymieniać same uszczelniacze. Ja tak zrobiłem i dalej kopci na zimnym i bierze olej. Lepiej dołożyć i wymienić tłoki zrobić szlif głowicy no i te uszczelniacze. pozdrawiam Pawe159
Początkujący
 
Od: 21 cze 2010, 12:03
Posty: 17
Auto: mazda 323f BA 1,5 16 v 1994r

Postprzez flywin » 26 kwi 2012, 07:19

po co tłoki tylko pierścienie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Grzechu_rwk » 26 kwi 2012, 09:28

A odnośnie remontu silnika to czy trzeba czyścić gniazda zaworowe bo w fotorelacji przy okazji remontu było pokazane właśnie to czyszczenie zaworów i gniazd?
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2011, 13:57
Posty: 73
Skąd: Skierniewice
Auto: 323f BA, 1.5l, '95r

Postprzez maikee » 27 kwi 2012, 20:46

Ja tego nie robiłem i było wszystko ok. Można się w to bawić jak byś sam robił remont bo tak pewnie mechanik cię nieźle za taką operację skasuje.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sty 2008, 17:05
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: 323f 1.5 BA 97r. była

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323