Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ravo » 12 kwi 2012, 10:57

Capazo napisał(a): Pomiar robiony na wkladce silencer

ja bym bał się w trasie w aucie turbo jechać z tym bo EGT rośnie na łeb na szyję a co dopiero hamownia ale wolnossące auto to nie doładowane
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 12 kwi 2012, 11:35

no i 28 stopni było a niewiadomo ile miał dolot :) może tu cos koni zabrało a zrob na det3 jeszcze pomiar
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 12 kwi 2012, 11:37

mlody1921 napisał(a):no i 28 stopni było a niewiadomo ile miał dolot :) może tu cos koni zabrało a zrob na det3 jeszcze pomiar


zrobilm det pokazal 171Km pod wiatr gdzie wczesniej na 4-ce pokazywal alezy 201 198 195
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 14 kwi 2012, 16:55

Konie umierają szybciej niż w RX8
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 22 kwi 2012, 12:26

Zaczelem znowu grzebac.. jak zwykle. W samochodzie wymienilem popychacze od lukstera wiec glowice prawie do goła trzeba rozebrac. I zaczełem dzialas z edisem 6. trigger juz przymocowany do koła. Czyjnik VR sensor wlecial w miejscie czujnika polozenia wału. Troche porzadek z kablami zrobilem. Seryjny aparat zaplonowy powiedzial PA PA. Dziure zakleilem zmodyfikowanym aparatem z kl-ze. Przepływka OUT. Martwi mnie tylko jak reszte kabli upchnać ktora jest w tym momencie nie potrzebna i zasmieca komore. Z rzeczy ktore zostaly do zrobienia to poprowadzic kabelki do VR do modulu, cewki i deta. Na dniach szyna zajmie sie ta sprawa! Jak skoncze wszystko mazda jedzie do lakiernika bedzie troche image zmienione. <diabełek>
vr.jpg
vrr.jpg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 22 kwi 2012, 13:17

Capazo napisał(a):Zaczelem znowu grzebac.. jak zwykle.


wieczny projekt :P
Capazo napisał(a):Jak skoncze wszystko mazda jedzie do lakiernika bedzie troche image zmienione. <diabełek>


najpierw pokaż projekt tego bo nie chciałbym widywać różowego ze przy polibudzie :]

oby to przyniosło efekt oczekiwany a nie było bardziej awaryjne niż seryjny aparat k-serii <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 22 kwi 2012, 13:28

MariuS napisał(a):oby to przyniosło efekt oczekiwany a nie było bardziej awaryjne niż seryjny aparat k-serii <lol>


Mysle ze mniej awaryjny zreszta po to to robie oraz bede mial wtedy Stand Alone 100%

MariuS napisał(a):najpierw pokaż projekt tego bo nie chciałbym widywać różowego ze przy polibudzie :]


Nie zdazysz jestem za szybki hahaha hahaha
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 25 kwi 2012, 22:07

Wczoraj razem z szyna odpalilismy wkoncu edisa rychnal na strzala:D:D chociaz raz!! ehhe Wszystko ladnie gra teraz musze poskladac pare rzeczy do kupy zamontowac kontroler LC-1 i jedziemy na strojenie drogowe. Na dniach musze jeszcze przeplywke wywalic i mam pytanie czy wie ktos w ktore kable jest podlaczony IAT?? Wrzucam krotki filmik jak edis dziala swiezo po odpaleniu. jeszcze w decie mialem zla opcje ustawiona zamiast EDIS SAW Absolute mialem edis saw i troszke chodzil jak traktorek.

http://www.youtube.com/watch?v=1AL4xePD3NE
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 25 kwi 2012, 22:35

Capazo napisał(a):wkoncu edisa rychnal na strzala:


gratulacje <spoko>


Capazo napisał(a):Wszystko ladnie gra


szklanki też?? bo to nie tdi <rotfl>

Capazo napisał(a):Na dniach musze jeszcze przeplywke wywalic i mam pytanie czy wie ktos w ktore kable jest podlaczony IAT??


u mnie w przepływce IAT jest wpięty w środkowym pinie z tego co widzę na moich schematach- a wtyczkę mam 5-pinową


Odejdź Szyna!!!!!!" – ten tekst i sposób akcentowania miażdży <lol> Szyna nie daj się Owcy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

PostTen post został usunięty przez MariuS 25 kwi 2012, 22:37.

PostTen post został usunięty przez MariuS 25 kwi 2012, 22:39.

Postprzez Capazo » 25 kwi 2012, 22:43

MariuS napisał(a):szklanki też?? bo to nie tdi <rotfl>


lepiej zrob cos z ta twoja trojka bo znowu z 5 dlugosci dostaniesz hahaha hahaha
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez pawelc » 26 kwi 2012, 05:25

Capazo napisał(a): mam pytanie czy wie ktos w ktore kable jest podlaczony IAT??

http://ford-probe.net/content/view/125/42/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Szyna » 26 kwi 2012, 08:13

MariuS napisał(a): Szyna nie daj się Owcy :D

Tu akurat ja dyktuje "tempo" tych prac <faja>

Szklanki są akurat od Lukstera niby nie klepiące :D Ale zobaczymy bo jak na razie są nieodpowietrzone ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 26 kwi 2012, 10:00

Capazo niebądz dupa węża tylko dzwon powiem ci który to IAT :D:P
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez radekkm » 26 kwi 2012, 21:59

capazo co do talezy i zapinek to wierze ze nowe ori wytrzymaja interprep,
brak mocy moge wyjasnic tylko jednym – twoimi popychaczami,nie sadze by szklanki po przebiegu >150tys otwieraly zawory na czas przy twardszej sprezynie,
bez kompletu nowych popychaczy i pelnego syntetyku sie nie obejdzie
szkoda ze rezygnujesz z tego co sobie zalozyles
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Szyna » 26 kwi 2012, 22:33

radekkm napisał(a):bez kompletu nowych popychaczy i pelnego syntetyku sie nie obejdzie

To już chyba lepiej je przerobić na mechaniczne :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 26 kwi 2012, 22:55

radekkm napisał(a):capazo co do talezy i zapinek to wierze ze nowe ori wytrzymaja interprep,
brak mocy moge wyjasnic tylko jednym – twoimi popychaczami,nie sadze by szklanki po przebiegu >150tys otwieraly zawory na czas przy twardszej sprezynie,
bez kompletu nowych popychaczy i pelnego syntetyku sie nie obejdzie
szkoda ze rezygnujesz z tego co sobie zalozyles


Nom tez mi sie tak wydaje, wymienilem na Luksterowe niby nie klepiace, a klepia tak jak klepaly kupe roboty na marne. twarde sprezyny ostro dzialaja na popychacze. W tym roku juz nic nie robie mam dosyc grzebania chce wkoncu samochodem wyjechac na ulice i upalac na torze, moze na zime cos zmodze ale to jak bede robil to walki i popychacze mechniczne odrazu innej opcji nie ma hydraulika musi wyleciec.Do tego utwardzane zawleczki i talerzyki. Jestem ciekaw czy wal nie bedzie do wywazenia jak silnik wleci na 9 rpm. Za duzo grzebania troche i siana 5 tys zmowu poleci jak nic. Walki ze stanow przy Twojej pomocy to 2500zl do tego mechniczne popychacze 1500 regolowane kolka rozzradu 500 stow. A gdzie talerzyki zawleczki itd itd. Dzisiaj odpalilem juz na gotowo troche postroilismy ale mapa zaplonu jest z pupy i gory obrotow nie ma znowu;/ a jak odejmuje gazu to strzela w wydech. Co do wtryskow 280ccm to masakra po zalozeniu afr przy upalaniu 9.
sz.jpg
szz.jpg
szzz.jpg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez radekkm » 27 kwi 2012, 00:22

jak silnik wleci na 9 rpm


9k to juz hardcore <lol>
interprep twierdzil ze ich sprezyny na seryjnej gorze do 8k maja hulac,moge do nich zadzwonic i sie upewnic jesli jeszcze istnieja
po co bawic sie w mechaniczne popychacze jesli i tak tego nie wykorzystasz,max power bez itb to raczej wyzej niz 7500 jest nie do osiagniecia
komplet nowej gory + interprep + walki + kolka + porting + przeplywka out + przepustnica 68mm na hedersach – to musi jechac

tak sobie gdybam :P
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Capazo » 27 kwi 2012, 00:39

radekkm napisał(a):9k to juz hardcore <lol>
interprep twierdzil ze ich sprezyny na seryjnej gorze do 8k maja hulac,moge do nich zadzwonic i sie upewnic jesli jeszcze istnieja
po co bawic sie w mechaniczne popychacze jesli i tak tego nie wykorzystasz,max power bez itb to raczej wyzej niz 7500 jest nie do osiagniecia
komplet nowej gory + interprep + walki + kolka + porting + przeplywka out + przepustnica 68mm na hedersach – to musi jechac

tak sobie gdybam :P


Za walki swiatek wola 3300zl chyba na tyle zszedlem. Na temat swiatka rozne legendy chodza jedni mowia ze jednak lipa, drudzy ze ok. Rozumiem ze te springi co mam od Ciebie wlasnie na 8K wystarcza tak? Przeplywki tak juz nie ma:D Narazie ogarne mapy paliwa i zaplonu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy