DymeK napisał(a):kl przy kf to disel
Może nie dosłownie, bo KL ciąg ma i naprawdę potrafi zapier....210poleciał więc jest jak najbardziej w porządku.
pawelc napisał(a):W przypadku anglika zaczynają się schody z elektryka ,nie tak prosto przerzucić wiązkę -po prostu wchodzi ona do kokpitu z drugiej strony (prawej) ,jak też silnikowa (ta idąca do sterownika silnika ) jest krótsza ...
Rozumiem, zawsze pozostaje opcja: Lutownica, rurka termokurczliwa i wiązka przewodów do przedłużenia.
pawelc napisał(a):Do tego roczniki są ważne ,jak też i wyposażenie aby wszystko grało jak w oryginale
No dobrze stawiając że trafię rocznik 92-93 bo takiego można kupić, angol 95.Rozumiem że mogę nie mieć tempomatu,klimy itp lecz co jeszcze może być nie tak ? Rozumiem że muszę przenieść komputer z KF?Jak go przeniosę to czy reszta wiązki pozostała z B6 będzie bez problemu działała pod kompem z KF ?
pawelc napisał(a):temat do ogarnięcia mając drugie auto ale jest z tym sporo roboty i jeden dzień to lekka przesada
Nie opcji abym to zrobił w dzień, ponieważ jak się coś robi pierwszy raz to się patrzy co robi, notuje, fotki itp, z resztą to nie jest piekarnia, na razie pytam orientacyjnie,plan jest lecz jeszcze kwestia gotówkowa itd
Wiem że prościej było by trafić sztukę z 2,0 ponieważ heh roboty jest o wiele mniej jak się nie mylę, lecz sporo sztuk jest z 1,6