Witam
Czy objaw taki, iż jak samochód jest zimny to kierownica leciutko kręci a jak auto jest w trasie albo np po postoju 30 min na biegu jałowym to kierownica chodzi ciężko, wskazuje na uszkodzoną pompę wspomagania ?
			
			
		problem ze wspomaganiem
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	Spróbuj zacząć od wymiany tego oleju – może to Ci pomogłoby?
			
			Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Hmmm – to w takim razie czas na wymianę pompy.
Na szczęście używki nie są drogie.
Może pompa po nagrzaniu się traci szczelność i ciśnienie tłoczenia spada.
			
			Na szczęście używki nie są drogie.
Może pompa po nagrzaniu się traci szczelność i ciśnienie tłoczenia spada.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Raczej nie sądzę aby to był powód do utraty wspomagania po jakimś czasie.
Owszem – Dextron II jest o ile się nie mylę trochę o większej gęstości (albo lepkości) od Dextron III.
Jednak chyba we wspomaganiu nie ma to aż takie dużej różnicy.
Ja do swojego X9 po awarii maglownicy lałem normalnie Dextron II i (odpukać) już prawie rok czasu chodzi wszystko poprawnie.
			
			Owszem – Dextron II jest o ile się nie mylę trochę o większej gęstości (albo lepkości) od Dextron III.
Jednak chyba we wspomaganiu nie ma to aż takie dużej różnicy.
Ja do swojego X9 po awarii maglownicy lałem normalnie Dextron II i (odpukać) już prawie rok czasu chodzi wszystko poprawnie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Może pompa po nagrzaniu się traci szczelność i ciśnienie tłoczenia spada.
dobra diagnoza

- Od: 23 kwi 2009, 18:25
 - Posty: 535
 - Skąd: Kłodzko
 - Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
