zaraz mnie krew zaleje...
Gdzie i kto napisał że diler zaleca wymianę po 5tys???!!!!
Mój diler wręcz namawiał mnie żeby tego nie robić- bo samochód był nowy świeżo sprowadzony z fabryki, może gdyby postał pół roku to wtedy ale tak powiedziano mi że pierwszy przegląd dopiero po 20tys. Zwróć tylko uwagę że silniki docierane w fabryce pracują jednostajnie, nie wiesz od tego jak długo... dlatego uważam że fizyki nie oszukasz, musi wszystko się "ułożyć", "dotrzeć". Mam znajomego który siedzi w tym interesie , ma nissana Nawarra diesla i tam przeglądy są co 30ty... pierwszy przegląd też zrobił po 5tys i nie żałuje jak zobaczył jak wygląda"olej" który zlał z samochodu. Chciałem to sobie wymieniłem po 5 będę chciał to wymienię po 10 i tyle w temacie, chcesz to wymieniaj po 60tys (mam kolegę który tak robi w dieslu vw) tak tez można a potem sprzedaj samochód niech się martwi kupiec. Ja następne przeglądy mam już zamiar robić jak zaleca mazda co 20tys.
Domyślam się że wartości które podajecie 9-10L to automaty.... Ja akurat mam ciężką nogę i największe średnie spalanie trasa+miasto miałem 8.4l i nawet jak by to było 9 to i tak jak na te gabaryty to nieźle, aktualne spalanie to 7.8 przy szybkiej jeździe, dla niedowiarków zdj na priv

(średnia prędkość i przebieg).
Co do cx7.... to bardzo piękny samochód. Jeśli chodzi o wygląd, linie zewnętrzną miód z benzyną

środek od strony kierowcy piękny- schowki, podłokietnik itp...ale mało miejsca... Przymierzałem się do kupna cx7- były jazdy próbne, przymiarki itp... aż pojawiła się cx5 i tyle (szkoda że cx5 nie ma tak ładnego przodu

)
Cx5 świetnie wygląda wewnątrz w najlepiej wyposażonej wersji, widziałem wersje najuboższą... niestety jest w środku brzydko i topornie- to moje zdanie, ktoś może mieć inne.