Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Na moje oko to jest nakładka na oryginalne lusterko z zestawem glosnomowiacym bluetooth.
ps.sa tez takie z nawigacja.
ps.sa tez takie z nawigacja.

Niestety ex właściciel M6 A+ ,została skradziona 17.12.2013.
- Od: 1 cze 2011, 19:00
- Posty: 115
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Opel Insignia 2014 ST Cosmo Elite
Witam.
Posiadam Mazde 6 z 2003r. i mam kilka pytań dotyczących nawigacji i dvd.
Potrzebuje porady ponieważ nie wiem dlaczego gdy wkładam płyte do dvd to na ekranie nic się nie pokazuje, nie wiem czy zły format czy co innego, płyta z mapami Europy Zachodniej działa bez problemu.
Szukam także map do nawigacji aktualnych dla Polski:)
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Posiadam Mazde 6 z 2003r. i mam kilka pytań dotyczących nawigacji i dvd.
Potrzebuje porady ponieważ nie wiem dlaczego gdy wkładam płyte do dvd to na ekranie nic się nie pokazuje, nie wiem czy zły format czy co innego, płyta z mapami Europy Zachodniej działa bez problemu.
Szukam także map do nawigacji aktualnych dla Polski:)
Z góry dziękuje za odpowiedzi
-
Petarda
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Petarda napisał(a):Potrzebuje porady ponieważ nie wiem dlaczego gdy wkładam płyte do dvd to na ekranie nic się nie pokazuje, nie wiem czy zły format czy co innego, płyta z mapami Europy Zachodniej działa bez problemu.
zapraszam tu:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=23928&hilit=mapy+polski
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=31539&hilit=mapy+polski
Magoor napisał(a):A z czym konkretnie wkładasz płytę do DVD?
Pewnie z filmem

Kupił auto "na wypasie" i chciałby w swojej naiwności obejrzeć film
Taki efekt łykania jak młody pelikan tekstów handlarzy w ogłoszeniach, że w aucie jest DVD
Petarda, zapomnij o filmach. To czytnik TYLKO do wgrania mapy (zresztą map do PL nie ma dla przedlifta)
Grzyby napisał(a):Taki efekt łykania jak młody pelikan tekstów handlarzy w ogłoszeniach, że w aucie jest DVD
albo "podgrzewanie przedniej szyby",albo 8 poduszek powietrznych
Witam
Bylem posiadaczem szostki – zostala sprzedana – trafilem chyba na slaby egzemplarz.
Teraz jednak wracam do niej myslami bo zaden inny samochod mnie tak nie zauroczyl
Mam jednak pytanie.
Moja 6 byla z 2002 roku. Korozja byla zaawansowana, slabo byla wyciszona.
Od ktorego roku szostka zostala lepiej wyciszona i ocynkowano blache ?
pozdrawiam
Bylem posiadaczem szostki – zostala sprzedana – trafilem chyba na slaby egzemplarz.
Teraz jednak wracam do niej myslami bo zaden inny samochod mnie tak nie zauroczyl
Mam jednak pytanie.
Moja 6 byla z 2002 roku. Korozja byla zaawansowana, slabo byla wyciszona.
Od ktorego roku szostka zostala lepiej wyciszona i ocynkowano blache ?
pozdrawiam
- Od: 4 cze 2011, 22:02
- Posty: 24
- Skąd: UK Peterborough
- Auto: Mazda 6 TS 2.0 141 km, 2002
145 000 km
przy takich wymaganiach, to chyba musisz celowac w nastepczynie... czyli w GH...
...ale i tam chyba nie ma ocynku...
...ale i tam chyba nie ma ocynku...
Wojtek napisał(a):przy takich wymaganiach, to chyba musisz celowac w nastepczynie... czyli w GH...
...ale i tam chyba nie ma ocynku...
GH JEST OD 2007 ROKU
ale ja cos slyszalem ze moja z 2002 byla nieocynkowana i slabo wyciszona , potem poszli podobno po rozum do glowy i ocynkowali i wyciszyli troche
tylko wlasnie od kiedy ?
wiem ze jeszcze przed 2007 , chyba po 2004 roku ale dlatego pytam bo nie jestem pewny
- Od: 4 cze 2011, 22:02
- Posty: 24
- Skąd: UK Peterborough
- Auto: Mazda 6 TS 2.0 141 km, 2002
145 000 km
ogolnie piszac, to Mazda nie ma ocynku... dlatego sie troszke zdziwilem, ze masz takie dobre informacje...
no i z wyciszeniem sie tez nie za bardzo popisali... ale zawsze mozesz poprawic fabryke... mamy nawet fotorelacje z wygluszenia
dexter7d napisał(a):...potem poszli podobno po rozum do glowy i ocynkowali i wyciszyli troche
tylko wlasnie od kiedy ?
no i z wyciszeniem sie tez nie za bardzo popisali... ale zawsze mozesz poprawic fabryke... mamy nawet fotorelacje z wygluszenia
O co wam wszystkim chodzi z tym wyciszeniem
. Mazda tak ma. Jeżeli komuś to przeszkadza, lub przekłada wyciszenie nad inne wymagania co do samochodu niech wybierze sobie francuza lub inną markę. Mazda potrafi zauroczyć (nawet tych co jej nie posiadają). I albo pokochasz ją z jej wszystkimi słabościami albo daj sobie spokój.
P.S. ja tam lubię jak mi silniczek zaryczy powyżej 4krpm. Do 3,5 krpm jest spokojnie.

P.S. ja tam lubię jak mi silniczek zaryczy powyżej 4krpm. Do 3,5 krpm jest spokojnie.
dexter7d napisał(a):Witam
...Mam jednak pytanie.
Moja 6 byla z 2002 roku. Korozja byla zaawansowana, slabo byla wyciszona.
Od ktorego roku szostka zostala lepiej wyciszona i ocynkowano blache ?
pozdrawiam
Powiem tak ja mam z grudnia 2005 r. 1 rejestracja 2006 i jestem bardzo zadowolony, korozja praktycznie nie istnieje, poza malutkimi kwiatkami na masce od kamyczków z autostrady, jeżeli chodzi o hałas, to przy dieslu jest on wręcz uroczy a nie denerwujący, uwielbiam odgłos silnika gdy wchodzi na turbinę, natomiast benzyny to chyba w ogóle nie słychać
A Deo rex, a Rege lex.


- Od: 13 mar 2012, 21:19
- Posty: 59
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 Turbo Diesel 143 KM 2006 GY Kombi Sport Wagen.
Jestem nowy na forum wiec chciałbym się przywitać.
Moje pytanie dotyczy zawieszenia i stuków po lewej stronie z przodu, które występują tylko podczas skręcania w prawo. Jeden skręt (tak mniej więcej powyżej jednego obrotu kierownicą) powoduję głośny wyraźny stuk niezależnie od tego czy nawierzchnia jest równa czy nie. Stukanie nie występuje podczas skręcania kołami w miejscu.
Który to element nawala, i czy po jego wymianie konieczne będzie ustawianie geometrii?
Moderację informuje, ze przeczytałem temat o stukaniu, który podał ktoś tu z 10 czy 15 stron wcześniej, tam niestety nie było objawów takich jak u mnie...
Pozdrawiam.
Moje pytanie dotyczy zawieszenia i stuków po lewej stronie z przodu, które występują tylko podczas skręcania w prawo. Jeden skręt (tak mniej więcej powyżej jednego obrotu kierownicą) powoduję głośny wyraźny stuk niezależnie od tego czy nawierzchnia jest równa czy nie. Stukanie nie występuje podczas skręcania kołami w miejscu.
Który to element nawala, i czy po jego wymianie konieczne będzie ustawianie geometrii?
Moderację informuje, ze przeczytałem temat o stukaniu, który podał ktoś tu z 10 czy 15 stron wcześniej, tam niestety nie było objawów takich jak u mnie...
Pozdrawiam.
- Od: 5 lut 2012, 00:41
- Posty: 68
- Skąd: Koszalin / Poznań
- Auto: Mazda 6, 2002
L3 2.3 166KM
siemek55 napisał(a):O co wam wszystkim chodzi z tym wyciszeniem. Mazda tak ma. Jeżeli komuś to przeszkadza, lub przekłada wyciszenie nad inne wymagania co do samochodu niech wybierze sobie francuza lub inną markę. Mazda potrafi zauroczyć (nawet tych co jej nie posiadają). I albo pokochasz ją z jej wszystkimi słabościami albo daj sobie spokój.
P.S. ja tam lubię jak mi silniczek zaryczy powyżej 4krpm. Do 3,5 krpm jest spokojnie.
ja powiem tak:
powyzej 4000 obrotow to byl najpiekniejszy odglos silnika jaki w zyciu slyszalem
uwielbialem to. przecudny gwizd sie robil.
mialem jednak jakis problem do 3500-3800 obrotow. cos w tym przedziale bardzo buczalo
- Od: 4 cze 2011, 22:02
- Posty: 24
- Skąd: UK Peterborough
- Auto: Mazda 6 TS 2.0 141 km, 2002
145 000 km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6