stukanie wtryskiwaczy video mazda 6 136km diesel
Dzięki wszystkim za porady.Powodem awarii były podkładki które wytrzymały 5000km były zakupione w serwisie.Wymieniłem je na kolejny komplet i wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
frytek1302
frytek1302 napisał(a):Dzięki wszystkim za porady.Powodem awarii były podkładki które wytrzymały 5000km były zakupione w serwisie.Wymieniłem je na kolejny komplet i wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
A czy był wymieniany olej o czyszczony smok?
Witam wszystkich, jestem tu nowy i trafiłem tu za sprawą nieszczęsnych podkładek. Przy uzupełnianiu płynu do spryskiwaczy, zerknąłem na badnet oleju, był suchy po zapaleniu silnika klasyczny komin z korka wlewu oleju.
Moja madzia to 5 disel 143 KM 2007 rok 84 tys. Auto serwisowane w ASO ostatnie dwa serwisy i wymianę podkładek wykonałem w ANNDORA Kraków.
Przez cały okres użytkowania żadna ASO nie wspomniała mi o wyżej wymienionej usterce a co dopiero o jakiejś akcji wymieniania podkłdek co więcej po ostatnim przeglądzie kiedy poprosiłem o olej na dolewkę usłyszałem, że mam jazdzić a nie zaglądać pod maskę !
W poniedziałek zrobiłem małą awanturę serwisowi, umówiłem się na naprawę zaznaczjąc, że chcę zwrot starych podkładek. Wczoraj żona pojechała po odbiór samochodu panowie okazali skruchę na tważy i wystawili fak na 1960.00 zł
! (z przeglądem okresowym) podkłaek oczywiście nie dali bo gdzieś zgineły. Co wy na to??
Myślę napisać do Warszawy opisują całą sytuację może ktoś się przylączy??
Moja madzia to 5 disel 143 KM 2007 rok 84 tys. Auto serwisowane w ASO ostatnie dwa serwisy i wymianę podkładek wykonałem w ANNDORA Kraków.
Przez cały okres użytkowania żadna ASO nie wspomniała mi o wyżej wymienionej usterce a co dopiero o jakiejś akcji wymieniania podkłdek co więcej po ostatnim przeglądzie kiedy poprosiłem o olej na dolewkę usłyszałem, że mam jazdzić a nie zaglądać pod maskę !
W poniedziałek zrobiłem małą awanturę serwisowi, umówiłem się na naprawę zaznaczjąc, że chcę zwrot starych podkładek. Wczoraj żona pojechała po odbiór samochodu panowie okazali skruchę na tważy i wystawili fak na 1960.00 zł

Myślę napisać do Warszawy opisują całą sytuację może ktoś się przylączy??
-
pawulon
frytek1302 napisał(a):Powodem awarii były podkładki które wytrzymały 5000km były zakupione w serwisie.
Ale jak to wytrzymały 5000km? Wg mnie mechanik nie dokręcił wtrysków z odpowiednim momentem i to był powód awarii, a nie podkładki.
Pozdor Myjk
mam pytanie w temacie podkładek:
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
szoszon1983 napisał(a):mam pytanie w temacie podkładek:
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??
O GH nie słyszałem o tych problemach. Poza tym koniec produkcji tej jednostki to 2011 rok, zastąpiła ją jednostka 2,2 MZR-CD
smile napisał(a):szoszon1983 napisał(a):mam pytanie w temacie podkładek:
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??
O GH nie słyszałem o tych problemach. Poza tym koniec produkcji tej jednostki to 2011 rok, zastąpiła ją jednostka 2,2 MZR-CD
Ja na forum nie widzialem zadnych informacji na ten temat, a w poradniku jest mowa o silnikach z lat 2002-2007.
Nie moge tez znalezc info na temat luzow zaworow, czy sa takie same jak w starszych, ale zakladam, ze nic sie nie zmienilo, bo o problemach nie slyszalem.
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
szoszon1983 napisał(a):....a w poradniku jest mowa o silnikach z lat 2002-2007.
Nie moge tez znalezc info na temat luzow zaworow, czy sa takie same jak w starszych, ale zakladam, ze nic sie nie zmienilo, bo o problemach nie slyszalem.
są takie same, tj,. ok. 0,15mm i 0,35mm..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):szoszon1983 napisał(a):....a w poradniku jest mowa o silnikach z lat 2002-2007.
Nie moge tez znalezc info na temat luzow zaworow, czy sa takie same jak w starszych, ale zakladam, ze nic sie nie zmienilo, bo o problemach nie slyszalem.
są takie same, tj,. ok. 0,15mm i 0,35mm..
pozdr.E
dziękuję... już ustawione

- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
Panowie Mam ten sam problem Strasznie mi dymi z Korka wlewu oleju. wtryskiwaczenie nie ruszają mi się wogóle. czy to będą te nieszczęsne podkładki??? Przy gwałtownej próbie przyspieszenie coś skrzeczy spod maski.
- Od: 27 paź 2011, 18:02
- Posty: 16
- Skąd: Szczecin
- Auto: MAZDA 6 MZR 143KM
rafaljones81 napisał(a):czy to będą te nieszczęsne podkładki???
tak to będą podkładki

rafaljones81 napisał(a):Panowie Mam ten sam problem Strasznie mi dymi z Korka wlewu oleju. wtryskiwaczenie nie ruszają mi się wogóle. czy to będą te nieszczęsne podkładki??? Przy gwałtownej próbie przyspieszenie coś skrzeczy spod maski.
Jaki masz przebieg?
Mam ten sam silnik i wymieniałem podkładki profilaktycznie przy 100tys. Ori podkładki trzymały i nie były wypalone. Jednak lepiej mieć spokój niż co chwilę odkręcać korek, czy aby już puściły czy nie.
rafaljones81 napisał(a):czy to będą te nieszczęsne podkładki???
Tak.
rafaljones81 napisał(a): Przy gwałtownej próbie przyspieszenie coś skrzeczy spod maski.
Tym się zajmij po podkładkach, za mało szczegułów aby "zgadnąć".
właśnie wymieniem podkładki. Zaraz po wymianie wydawało się że jest poprawa, ale pojeżdziłem trochę i znowu dmucha spod korka. Oleju nie bierze, moc jest. Nie wiem gdzie jeszcze szukać.
- Od: 27 paź 2011, 18:02
- Posty: 16
- Skąd: Szczecin
- Auto: MAZDA 6 MZR 143KM
rafaljones81 napisał(a):... i znowu dmucha spod korka. Oleju nie bierze, moc jest. Nie wiem gdzie jeszcze szukać.
zmierz kompresje na cylindrach, koniecznie
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam! Mam podobny problem jak opisywany w powyższym poście.U mnie słychać taki delikatny stukot jakby zaworu, wtrysku na wolnych obrotach i na wyższym biegu a niskich obrotach w granicy 1000 obr./min niedawno regulowałem zawory,w zeszłym roku były wymienione podkładki pod wtryskami, wie ktoś z Was czy to przez podkładki może były źle wymienione czy też przez coś innego tak mi się dzieje, dla ułatwienia mogę dograć filmik... dziękuję z góry za pomoc... 
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
seba1177 napisał(a):.....czy to przez podkładki może były źle wymienione...
trudno to zle wykonac..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):seba1177 napisał(a):.....czy to przez podkładki może były źle wymienione...
trudno to zle wykonac..
E
no właśnie też tak myśle, lecz to nie ja robiłem tylko oddałem samochód do mechanika więc różnie mogło być, tylko już nie mam pomysłów co tam może być nie tak
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6