stukanie wtryskiwaczy video mazda 6 136km diesel

Postprzez frytek1302 » 16 gru 2011, 19:28

Dzięki wszystkim za porady.Powodem awarii były podkładki które wytrzymały 5000km były zakupione w serwisie.Wymieniłem je na kolejny komplet i wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
frytek1302
 

Postprzez Neonixos666 » 16 gru 2011, 19:47

frytek1302 napisał(a):Dzięki wszystkim za porady.Powodem awarii były podkładki które wytrzymały 5000km były zakupione w serwisie.Wymieniłem je na kolejny komplet i wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam


A czy był wymieniany olej o czyszczony smok?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez madozi » 16 gru 2011, 19:52

dobrze chłopie,że to zrobiłeś bo flilmik straszny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 12:26
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: była Mazda 6 MZR-CD 136
jest M3 Top Sport 2003r

Postprzez pawulon » 17 gru 2011, 10:22

Witam wszystkich, jestem tu nowy i trafiłem tu za sprawą nieszczęsnych podkładek. Przy uzupełnianiu płynu do spryskiwaczy, zerknąłem na badnet oleju, był suchy po zapaleniu silnika klasyczny komin z korka wlewu oleju.
Moja madzia to 5 disel 143 KM 2007 rok 84 tys. Auto serwisowane w ASO ostatnie dwa serwisy i wymianę podkładek wykonałem w ANNDORA Kraków.
Przez cały okres użytkowania żadna ASO nie wspomniała mi o wyżej wymienionej usterce a co dopiero o jakiejś akcji wymieniania podkłdek co więcej po ostatnim przeglądzie kiedy poprosiłem o olej na dolewkę usłyszałem, że mam jazdzić a nie zaglądać pod maskę !
W poniedziałek zrobiłem małą awanturę serwisowi, umówiłem się na naprawę zaznaczjąc, że chcę zwrot starych podkładek. Wczoraj żona pojechała po odbiór samochodu panowie okazali skruchę na tważy i wystawili fak na 1960.00 zł !!! (z przeglądem okresowym) podkłaek oczywiście nie dali bo gdzieś zgineły. Co wy na to??
Myślę napisać do Warszawy opisują całą sytuację może ktoś się przylączy??
pawulon
 

Postprzez Myjk » 17 gru 2011, 12:30

frytek1302 napisał(a):Powodem awarii były podkładki które wytrzymały 5000km były zakupione w serwisie.

Ale jak to wytrzymały 5000km? Wg mnie mechanik nie dokręcił wtrysków z odpowiednim momentem i to był powód awarii, a nie podkładki.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez szoszon1983 » 29 gru 2011, 00:11

mam pytanie w temacie podkładek:
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez smile » 29 gru 2011, 00:19

szoszon1983 napisał(a):mam pytanie w temacie podkładek:
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??


O GH nie słyszałem o tych problemach. Poza tym koniec produkcji tej jednostki to 2011 rok, zastąpiła ją jednostka 2,2 MZR-CD
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez szoszon1983 » 29 gru 2011, 18:32

smile napisał(a):
szoszon1983 napisał(a):mam pytanie w temacie podkładek:
czy ten problem dotyczy też silników w mazdach 6 GH z samego końca produkcji tej jednostki (moja jest z końca 2008r)??


O GH nie słyszałem o tych problemach. Poza tym koniec produkcji tej jednostki to 2011 rok, zastąpiła ją jednostka 2,2 MZR-CD


Ja na forum nie widzialem zadnych informacji na ten temat, a w poradniku jest mowa o silnikach z lat 2002-2007.
Nie moge tez znalezc info na temat luzow zaworow, czy sa takie same jak w starszych, ale zakladam, ze nic sie nie zmienilo, bo o problemach nie slyszalem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez Enduro » 22 sty 2012, 00:52

szoszon1983 napisał(a):....a w poradniku jest mowa o silnikach z lat 2002-2007.
Nie moge tez znalezc info na temat luzow zaworow, czy sa takie same jak w starszych, ale zakladam, ze nic sie nie zmienilo, bo o problemach nie slyszalem.

są takie same, tj,. ok. 0,15mm i 0,35mm..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez szoszon1983 » 22 sty 2012, 20:21

Enduro napisał(a):
szoszon1983 napisał(a):....a w poradniku jest mowa o silnikach z lat 2002-2007.
Nie moge tez znalezc info na temat luzow zaworow, czy sa takie same jak w starszych, ale zakladam, ze nic sie nie zmienilo, bo o problemach nie slyszalem.

są takie same, tj,. ok. 0,15mm i 0,35mm..
pozdr.E


dziękuję... już ustawione <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez rafaljones81 » 10 kwi 2012, 19:10

Panowie Mam ten sam problem Strasznie mi dymi z Korka wlewu oleju. wtryskiwaczenie nie ruszają mi się wogóle. czy to będą te nieszczęsne podkładki??? Przy gwałtownej próbie przyspieszenie coś skrzeczy spod maski.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2011, 18:02
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Auto: MAZDA 6 MZR 143KM

Postprzez dobrzyn22 » 10 kwi 2012, 23:19

rafaljones81 napisał(a):czy to będą te nieszczęsne podkładki???

tak to będą podkładki <ok> .Do tego jak już Ci wali dymem,to czeka Cię kontrola smoka olejowego i wymiana oleju.Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w poradniku tego działu <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Pioteq25 » 10 kwi 2012, 23:32

rafaljones81 napisał(a):Panowie Mam ten sam problem Strasznie mi dymi z Korka wlewu oleju. wtryskiwaczenie nie ruszają mi się wogóle. czy to będą te nieszczęsne podkładki??? Przy gwałtownej próbie przyspieszenie coś skrzeczy spod maski.

Jaki masz przebieg?

Mam ten sam silnik i wymieniałem podkładki profilaktycznie przy 100tys. Ori podkładki trzymały i nie były wypalone. Jednak lepiej mieć spokój niż co chwilę odkręcać korek, czy aby już puściły czy nie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez smile » 11 kwi 2012, 00:08

rafaljones81 napisał(a):czy to będą te nieszczęsne podkładki???

Tak.
rafaljones81 napisał(a): Przy gwałtownej próbie przyspieszenie coś skrzeczy spod maski.

Tym się zajmij po podkładkach, za mało szczegułów aby "zgadnąć".
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez rafaljones81 » 14 kwi 2012, 20:46

właśnie wymieniem podkładki. Zaraz po wymianie wydawało się że jest poprawa, ale pojeżdziłem trochę i znowu dmucha spod korka. Oleju nie bierze, moc jest. Nie wiem gdzie jeszcze szukać.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2011, 18:02
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Auto: MAZDA 6 MZR 143KM

Postprzez Enduro » 14 kwi 2012, 22:54

rafaljones81 napisał(a):... i znowu dmucha spod korka. Oleju nie bierze, moc jest. Nie wiem gdzie jeszcze szukać.

zmierz kompresje na cylindrach, koniecznie
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez seba1177 » 17 kwi 2012, 22:14

Witam! Mam podobny problem jak opisywany w powyższym poście.U mnie słychać taki delikatny stukot jakby zaworu, wtrysku na wolnych obrotach i na wyższym biegu a niskich obrotach w granicy 1000 obr./min niedawno regulowałem zawory,w zeszłym roku były wymienione podkładki pod wtryskami, wie ktoś z Was czy to przez podkładki może były źle wymienione czy też przez coś innego tak mi się dzieje, dla ułatwienia mogę dograć filmik... dziękuję z góry za pomoc... ;)
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 21:40
Posty: 87 (0/1)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda 6 2.0 121 PS

Postprzez Enduro » 17 kwi 2012, 22:20

seba1177 napisał(a):.....czy to przez podkładki może były źle wymienione... ;)

trudno to zle wykonac..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez seba1177 » 17 kwi 2012, 23:10

Enduro napisał(a):
seba1177 napisał(a):.....czy to przez podkładki może były źle wymienione... ;)

trudno to zle wykonac..
E


no właśnie też tak myśle, lecz to nie ja robiłem tylko oddałem samochód do mechanika więc różnie mogło być, tylko już nie mam pomysłów co tam może być nie tak
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 21:40
Posty: 87 (0/1)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda 6 2.0 121 PS

Postprzez Wojtek » 17 kwi 2012, 23:29

seba1177 napisał(a):mogę dograć filmik..

bedzie najlepiej...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6