Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MIRU » 15 kwi 2012, 16:07

jakoś słabo :P jak seria z BOV'em ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez MariuS » 16 kwi 2012, 16:56

testuj i działaj, będzie dobrze, początki nie rzadko są łatwe :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MIRU » 16 kwi 2012, 20:19

Dzisiaj troche posmigałem juz z zegarami :P :P
Doładowanie 0.1bara moze w peaku 0.15 i nie da rady więcej podciągnąc... Ciśnienie paliwa na listwie wzrasta gdzieś w okolice 4bary proporcjonalnie do boosta. Czyli fmu i pompa działa, tak mi się wydaje <oczy> <oczy> Wg zamknięty nie mam mowy o puszczaniu, suszara wczesnie wstaje ...Więc co nie halo ze taki słaby boost ?? Zbyt grube rury kolektora ?? A moze przez to ze lopatki wirnika turbiny trochę podtarte przez co spaliny zamiast napędzac uciekają bokiem ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez piwo » 16 kwi 2012, 22:00

jak masz podpiety waz west geta|? moze sie zawiesil w pozycji otwartej?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4880 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MIRU » 16 kwi 2012, 22:04

Węzyk z aktuatora do muszli :) WG skręcony i jest zamkniety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez onyx » 16 kwi 2012, 22:05

Pytanie jakiego typu masz WG – nadciśnieniowy czy podciśnieniowy?
Przetestuj działanie WG jakąś pompką.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MIRU » 16 kwi 2012, 22:15

Nadcisnieniowy, podając cisnienie z kompresorka wydaje się ze działa dobrze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez onyx » 16 kwi 2012, 22:40

MIRU napisał(a):Nadcisnieniowy, podając cisnienie z kompresorka wydaje się ze działa dobrze ;)


Głupie pytanie, ale czy jesteś pewien, że w stanie spoczynku dobrze dociska klapkę w muszli?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MIRU » 16 kwi 2012, 23:07

Teraz jest na styk tzn klapka dolega do muszli ale dźwignia aktuatora nachodzi swobodnie na ten bolczyk :) może jutro skręcę mocniej tak aby napiąc troche bardziej spręzynę aktuatora :)
btw a co z zapłonem ?? opóźnić deczko czy na seryjnych ustawieniach ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez ralfi2000 » 17 kwi 2012, 01:47

Zostaw na razie seryjny, skoro i tak ledwo 0,2 bara pompuje :/ Wedlug mnie te lopatki strony goracej beda przyczyna... :/ Jesli Wg jest zamkniete. Natomiast Srednica rur dolotowyc/ wydechowych absolutnie nie ma tutaj znaczneia. Wez moze sprawdz na postoju przygazuj go i zobacz czy sztanga od WG od razu sie otwiera, czy jeszcze nie... Ale kurde telopatki tak przytarte, z 1mm maja zjechany ;/
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez onyx » 17 kwi 2012, 19:08

ralfi2000 napisał(a):Wez moze sprawdz na postoju przygazuj go i zobacz czy sztanga od WG od razu sie otwiera


WG w ogóle uchyli się jak silnik będzie bez obciążenia? U mnie co najwyżej bov delikatnie głośniej syknie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez piwo » 17 kwi 2012, 19:20

nie uchyli. chyba ze to jakas mega mala turbina ale nie sadze. co do lopatek to raczej wykluczylbym taka mozliwosc. jezdizlem z bardziej zajezdzona (lopatki zryte ostro, luzy starszne ) a pompoiwala spokojnie 1 bara. tutaj moze zamiast maskymalengo boosta 1,6 osiagniesz 1,5 i tyle sie zmieni. opcji jest kilka. zle podlaczony czujnik doladowania; nieszczelnosc w dolocie za ickiem ( ucieka bokiem a nie do kolektora dolotowego stad czujnik pokazuje tylko 0,2 a turbina pompuje maksimum co moze bo west gate nigsdy sie nie otworzy jesli powietrze ucieka bokiem),; trzy nie trzyma west gate.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4880 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez onyx » 17 kwi 2012, 19:43

piwo napisał(a):nie uchyli. chyba ze to jakas mega mala turbina ale nie sadze. co do lopatek to raczej wykluczylbym taka mozliwosc. jezdizlem z bardziej zajezdzona (lopatki zryte ostro, luzy starszne ) a pompoiwala spokojnie 1 bara. tutaj moze zamiast maskymalengo boosta 1,6 osiagniesz 1,5 i tyle sie zmieni. opcji jest kilka. zle podlaczony czujnik doladowania; nieszczelnosc w dolocie za ickiem ( ucieka bokiem a nie do kolektora dolotowego stad czujnik pokazuje tylko 0,2 a turbina pompuje maksimum co moze bo west gate nigsdy sie nie otworzy jesli powietrze ucieka bokiem),; trzy nie trzyma west gate.


<spoko>

Nawet w dieselach małej pojemności, gdzie większość sprężarek jest wielkości pięści, nie ma opcji aby się uchylił. Sprawdź to o czym mówi Piwo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MIRU » 17 kwi 2012, 23:31

Dzisiaj miałem chwilkę i odpiąłem węzyk wg :P nabiło na 0.4 ... Więc skręciłem wg na maxa no i teraz niby daje te planowane 0.3 ,resztę posprawdzam niebawem. Dzięki za wskazówki :)
no i slaby filmik jak teraz pompuje :P

Przy okazji wyszedł jeszcze niechciany gratis pt aparat...Cos przerywa pod boostem i bez <oczy>
Ostatnio edytowano 19 kwi 2012, 15:52 przez MIRU, łącznie edytowano 10 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez onyx » 17 kwi 2012, 23:51

MIRU napisał(a):Przy okazji wyszedł jeszcze niechciany gratis pt aparat...Cos przerywa pod boostem i bez <oczy>


No to teraz sprawdź przewody, świece i kable, kopułkę i palec. Zapłon przy doładowaniu musisz mieć ogarnięty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ralfi2000 » 18 kwi 2012, 00:01

nie uchyli. chyba ze to jakas mega mala turbina ale nie sadze

Mialem tutaj raczej na mysli to, ze cos nie tak moze byc z WG i wlasnie za szybko uchyli .
Ale jak nie uchyla to spoko, I dobrze, pompuje ladnie poki co wystarczy, na moje jednak te lopatki sa powodem niedomoagan z cisnieniem, skoro z zupelnie odpietym podcisnieniem pompuje tylko 0,4. Bo montaz jak i wykonanie dosyc staranne wiec nie sadze zeby gdzies cos uciekalo... ;]
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez Capazo » 18 kwi 2012, 00:02

onyx napisał(a):No to teraz sprawdź przewody, świece i kable, kopułkę i palec. Zapłon przy doładowaniu musisz mieć ogarnięty


Eh te aparaty, zainwestuj w edisa.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MIRU » 18 kwi 2012, 00:10

onyx napisał(a):No to teraz sprawdź przewody, świece i kable, kopułkę i palec. Zapłon przy doładowaniu musisz mieć ogarnięty

swieczki kupiłem nowe denso made in japan...przerywało zmieniłem na stare ngk to samo <oczy> aparat przerobiony na zew cewkę i właśnie podejrzany to kabel łaczący <ok> ale do kopułki tez zerknę czy aby styki nie wypalone ;)
ralfi2000 napisał(a):... Bo montaz jak i wykonanie dosyc staranne wiec nie sadze zeby gdzies cos uciekalo... ;]

:) dla pewności jeszcze zerknę w nadkole bo tam jest łączenie, reszta połączen ok
Capazo napisał(a):Eh te aparaty, zainwestuj w edisa.

przyjdzie i na niego czas tylko że razem z 2.5v6 <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Beny » 18 kwi 2012, 07:18

Capazo napisał(a):Eh te aparaty, zainwestuj w edisa.
co to takiego bo pierwszy raz słysze tą nazwę?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez mlody1921 » 18 kwi 2012, 08:52

Edis to raczej tylko i wylacznie z det3 albo SA
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy