Sprint na 1/4 mili – lista startowa
porażka, ręce opadają 
misiak,nie zalamuj sie.Taki sam czas wykrecalem polonezem takze nie jest zle
A szczerze to widze jakie fajne twory lataja po forum.Teraz dzieki tekkefanowi mam porownanie do reszty klubu
fenks men
Krecik gratis 



-
waldii
misiak89-89 napisał(a):porażka, ręce opadają
Fasola w Rykach wykręcił 15,3 w deszczu. A tak w ogóle to kto zwyciężył w klasie Samurai?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
powiem krotko i na temat , oficjalne zawody na 400m sie nie udaly ze wzgledu na wypadająca 1 po dłuższym palowaniu. Jak auto troszke odpoczelo to klepie w 2 osoby na pokładzie w wolnych przejazdach 5,177 jak pamiętam byl to 2 czas w tej klasie. Jedno klze wykręciło ponizej 15 – srebne nie pamietam nika właściciela ale byl to czas 14,950 osiągnięty w wolnych przejazdach. Jak ja jechalem za kerownica a misiak jako pasazer to 15,271 . Fasola z misikiem jako pasazer 15,400. Misiak jak jechal ze swoja kobieta wykrecil wlasnie najlepiej bo 15,177. Jak na seryjny silnik bez zadnego strojenia i w dodatku z Kl-EM POD MASKA TO NIECH SIE WTYDZA PODLUBANE KLZE .
Ogolnie mazda ma potencjal na 15,0 lub na 14,90 w obecnym set- upie. Jak dojda walki , wydech caly 2,5 cala a nie zwezony na koncu to 2 cali , wystrojony to bedzie klepac 14, 5 – 14,6. No i Łukasz trenuj i jeszcze raz trenuj
weed: 15.219s to byl jego najlepszy czas jak pamietam
thewildone86: 15.052s to z zawodow a w wolnych przejazdach 14,950
marius 15,405 to byl jego najlpeszy rezutat jak pamietam
Ogolnie mazda ma potencjal na 15,0 lub na 14,90 w obecnym set- upie. Jak dojda walki , wydech caly 2,5 cala a nie zwezony na koncu to 2 cali , wystrojony to bedzie klepac 14, 5 – 14,6. No i Łukasz trenuj i jeszcze raz trenuj
weed: 15.219s to byl jego najlepszy czas jak pamietam
thewildone86: 15.052s to z zawodow a w wolnych przejazdach 14,950
marius 15,405 to byl jego najlpeszy rezutat jak pamietam
Ostatnio edytowano 15 kwi 2012, 15:14 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
-
Pyton162
Od siebie dodam, że ogólnie rzecz ujmując czasy pupy nie urywały, tak jak piszesz tylko jeden KLZE pojechał w miarę tak jak ZE powinno jechać, a z tego co się dowiedziałem to Mazda thewildone86 jest na totalnej serii z bogatym wnętrzem
tak więc jak właściciel coś grzebnie i trochę polata to będzie dobrze.
RX8 jak dla mnie nie jedzie totalnie bo trochę słabo kręcić czasy powyżej 16 w 200-240 konnym rexie
Fajnie, że można było się wyjeździć, szkoda tylko że strasznie długo się czekało na linii startu. Jjak na moje to w momencie ustawienia aut w poprawnej pozycji już powinny mrygać żółte lampy bo tak to czasami można było się zdrzemnąć zanim było zielone
ale tak czy siak było fajno
do usług Panie
RX8 jak dla mnie nie jedzie totalnie bo trochę słabo kręcić czasy powyżej 16 w 200-240 konnym rexie

Fajnie, że można było się wyjeździć, szkoda tylko że strasznie długo się czekało na linii startu. Jjak na moje to w momencie ustawienia aut w poprawnej pozycji już powinny mrygać żółte lampy bo tak to czasami można było się zdrzemnąć zanim było zielone
waldii napisał(a):Teraz dzieki tekkefanowi mam porownanie do reszty klubu![]()
do usług Panie


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a): z tego co się dowiedziałem to Mazda thewildone86 jest na totalnej serii z bogatym wnętrzem![]()
Ma założonego Det3 ale samochód jest niewystrojony bo nie ma LC1 i mapa jest bardzo przelana żeby było bezpiecznie i można było się tym poruszać
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
widzę że najwięcej do powiedzenia o czasach rx8 mają Ci którzy pewnie nigdy nie prowadzili tego auta. Każdy kto ma choć podstawową wiedzę o silniku 13B-MSP wie że nie jest jego mocną stroną start bo ma tylko 212Nm momentu i to BARDZO wysoko na obrotach, dodajcie do tego masę auta 1390kg i wiadomo dlaczego start nie jest jego domeną.
Nie zmienia to faktu że pomimo w 100% seryjnego auta, mojego pierwszego startu w tego typu wyścigu, braku jakiegokolwiek treningu i dodatkowego obciążenia w bagażniku (jakieś 20kg) objechałem praktycznie całą stawkę w klasie samurai i nie potrzebowałem do tego wymontowywania foteli z auta i wywalania wszystkiego co waży więcej niż 1g
Tak czy inaczej ja osobiście uważam że RX8 spisała się idealnie i po odrobinie treningu startu w kolejnej edycji 1/4mili klasa samurai nie będzie zdominowana przez auta z silnikami KL
Nie zmienia to faktu że pomimo w 100% seryjnego auta, mojego pierwszego startu w tego typu wyścigu, braku jakiegokolwiek treningu i dodatkowego obciążenia w bagażniku (jakieś 20kg) objechałem praktycznie całą stawkę w klasie samurai i nie potrzebowałem do tego wymontowywania foteli z auta i wywalania wszystkiego co waży więcej niż 1g
Tak czy inaczej ja osobiście uważam że RX8 spisała się idealnie i po odrobinie treningu startu w kolejnej edycji 1/4mili klasa samurai nie będzie zdominowana przez auta z silnikami KL

Za to RX8 zabłysnął w sprawnościówce gdzie kręcił czasy doładowanej MX-5 NC 
otiks napisał(a):Tak czy inaczej ja osobiście uważam że RX8 spisała się idealnie i po odrobinie treningu startu w kolejnej edycji 1/4mili klasa samurai nie będzie zdominowana przez auta z silnikami KL

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
otiks napisał(a):widzę że najwięcej do powiedzenia o czasach rx8 mają Ci którzy pewnie nigdy nie prowadzili tego auta
fakt, że nigdy nie prowadziłem RX8 ale po aucie o mocy 230KM spodziewałem się raczej czasów poniżej 15 i tyle.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):otiks napisał(a):widzę że najwięcej do powiedzenia o czasach rx8 mają Ci którzy pewnie nigdy nie prowadzili tego auta
fakt, że nigdy nie prowadziłem RX8 ale po aucie o mocy 230KM spodziewałem się raczej czasów poniżej 15 i tyle.
dokladnie
-
waldii
tekkenfan napisał(a):fakt, że nigdy nie prowadziłem RX8 ale po aucie o mocy 230KM spodziewałem się raczej czasów poniżej 15 i tyle.
Jak już to wersja 192KM.... z tego co pamiętam.
jednak 231 a nie 192KM co nie zmienia faktu że torków trochę brakuje na dole obrotów i ciężko ją zmusić do startu, za to tak jak zauważyłeś na czasówce gdzie potrzeba przyczepności pokazała klasę 

Koledze chodzilo o srebrna
1/4 jest dla sprzetu, 8mka nigdy nie bedzie wysoko.
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
RX8 to świetne auto, może nie tak kultowe jak RX7 ale ma w sobie to coś. Jeździłem przez rok rexem w mocniejszej odmianie i jako, że miałem z nim styczność jako kierowca chyba mogę się wypowiedzieć. Auto ma 231KM, ale wiem o co chodzi kolegom, bo jadąc nim po raz pierwszy w ogóle nie czułem tej mocy
Renesis ma marny moment obrotowy i do kreski się nie nadaje, więc o klepaniu KLi raczej bym nie myślał, ale oglądałem kiedyś w TV dość wnikliwe porównanie RX8 z 350Z i końcowa konkluzja była taka, że do kreski zdecydowanie Nissan, a na tor i zakręty jednak słabsza Mazda... i to by się zgadzało z tym co było widać na próbie torowej. Rex to fajny wóz, a specyfika silnika to dla jednych wada, a dla innych zaleta 
- Od: 23 lis 2010, 00:32
- Posty: 148
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości