Ktoś korzystał -Chojnacki Motor System S.C
1, 2
Zastanawiam sie nad wersja GTA , ktos korzystał , faktycznie warto wywalić te 3.5 k ?
link:
http://www.chojnacki.com.pl/wersja-gt
link:
http://www.chojnacki.com.pl/wersja-gt
Zadzwoń do nich czy robili już mazdę 3/Focusa mk2 2.0 i jakie obiecują przyrosty, jeśli nie to odpuść raczej. Generalnie do ugarnia parenaście koni w cenie niezbyt ciekawej. Obróbka głowicy zawsze coś da, jeśli do tego dorzucisz dolot i ładnie policzony wydech to będzie bardzo przyjemnie, ale ja bym tego nie zrobił.
Ostatnio edytowano 12 kwi 2012, 22:54 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
i opinie też nieciekawe , chcę zrobic porting głowicy ale gdzie ?
A czy posiadasz jakieś informacje czy to coś realnie daje w tym silniku, może być że kanały wodne idą tak blisko okien że za wiele się nie da zrobić kasę wydasz a efekt mizerny. Oczywiście może być zupełnie odwrotnie i silnik pięknie zareaguje na GT tylko czy nie lepiej to sprawdzić za czyjeś pieniądze.
BTW. Głowice masz zdjętą czy planujesz zdjąć?
BTW. Głowice masz zdjętą czy planujesz zdjąć?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nic sam nie robię , szukam kogoś kto zrobi to kompleksowo lub powie – nie da się
raczej tylko porting głowicy , jakby ktoś znał – polecił firmę -zakład
Szczerze mówiąc cena jest kosmiczna.
Pytałem się Świątka o koszty takiej usługi to u niego remont + części (prowadnice i uszczelniacze zaworowe) + obróbka wychodzi 1500PLN
Pytałem się Świątka o koszty takiej usługi to u niego remont + części (prowadnice i uszczelniacze zaworowe) + obróbka wychodzi 1500PLN
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Wie ktoś gdzie po portingu można w okolicy Wrocławia , skorygowac mapy w Ecu ?
Po samym portingu korekta mapy w ECU jest tak potrzebna jak w seryjnym silniku. Poprawa napełniania nie będzie o tyle większa by było co robić. Chyba że przy okazji pójdziesz w dobry dolot, wydech kompletny z kolektorem, postanowisz przy okazji dość mocno głowicę splanować i pokręcić chociaż seryjnymi wałkami na regulowanym kółku. Wtedy owszem.
Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy koniecznie chcesz być pionierem i odkrywać nowe szlaki rękoma tunerów czy po prostu chcesz kilka koników więcej.
Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy koniecznie chcesz być pionierem i odkrywać nowe szlaki rękoma tunerów czy po prostu chcesz kilka koników więcej.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy koniecznie chcesz być pionierem i odkrywać nowe szlaki rękoma tunerów czy po prostu chcesz kilka koników więcej.
jedno drugiego nie wyklucza
Musisz dzwonić po tunerach czy ugryzą sterownik twojego auta. Jeśli nie to zostaje świnia, a też nie wiadomo czy zadziała (u lukasa niby działało a po kilku latach się okazało że wreszcie działa) albo Stand Alone najlepiej Vems. Ktoś w PL na pewno ogarnie. O kosztach wolę nie myśleć ale jak koniecznie chcesz, to przecieraj szlaki. Tu na forum nie słyszałem żeby ktoś za ostro modził benzynowe wolnossaki w tak nowych autach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Żadna z firm w PL nie podjęła się grzebania w ecu więc zakupiłem na razie piggybacka ale jest on tylko do sterowania maf sensorem , planuję kupić powermoda który jest w pełni profesjonalny , nie nie dłubię w mapach ecu bo to awykonalne w mojej wersji , chodziło mi o dłubanie typu , wydech , dolot itd
-
Arkadius 73
mam nadzieję ,ze sie podejmą , niby zgrywaja mapę przerabiają i wgrywają
Chociaż inni piszą " Chiptuning benzynowych i turbobenzynowych aut japońskich i koreańskich polega na zmianie programu w sterowniku silnika. "
Niby jest w katalogu M3 2.0L , fakt ,ze V6 Mazdy v-tech nie ma w ofercie
Chociaż inni piszą " Chiptuning benzynowych i turbobenzynowych aut japońskich i koreańskich polega na zmianie programu w sterowniku silnika. "
Niby jest w katalogu M3 2.0L , fakt ,ze V6 Mazdy v-tech nie ma w ofercie
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje