ja nie porównuje tych dwóch rozwiązań bo są zbyt różne – albo osiągi albo ekonomia i ekologia to tak jak by rywalizowało turbo z kompresorem
Twin Turbo vs. Single – wady i zalety
A ja myślę że nie o koszt tu chodzi a raczej o przeznaczenie autka no i trzeba pamiętać tym że obciąża się magistralę olejowa i odprowadzenie ciepła z "drugiej" turbiny
ja nie porównuje tych dwóch rozwiązań bo są zbyt różne – albo osiągi albo ekonomia i ekologia to tak jak by rywalizowało turbo z kompresorem
ja nie porównuje tych dwóch rozwiązań bo są zbyt różne – albo osiągi albo ekonomia i ekologia to tak jak by rywalizowało turbo z kompresorem
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Hazu napisał(a):Tylko pewnie sprawa rozbija się o koszt zakupu dwóch małych turbin i dlatego nikt jeszcze nie zamontował takich zabawek.
raczej nie o koszt a o stopień trudności wykonania. Dużo łatwiej jest puścić 2 rurki do jednej turbiny niż babrać się z dwoma, a wiadomo ile jest miejsca przy V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje