Twin Turbo vs. Single – wady i zalety

Postprzez mx6sc » 7 kwi 2012, 01:21

A ja myślę że nie o koszt tu chodzi a raczej o przeznaczenie autka no i trzeba pamiętać tym że obciąża się magistralę olejowa i odprowadzenie ciepła z "drugiej" turbiny
ja nie porównuje tych dwóch rozwiązań bo są zbyt różne – albo osiągi albo ekonomia i ekologia to tak jak by rywalizowało turbo z kompresorem :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez MIRU » 7 kwi 2012, 12:39

Hazu napisał(a):Tylko pewnie sprawa rozbija się o koszt zakupu dwóch małych turbin i dlatego nikt jeszcze nie zamontował takich zabawek.

raczej nie o koszt a o stopień trudności wykonania. Dużo łatwiej jest puścić 2 rurki do jednej turbiny niż babrać się z dwoma, a wiadomo ile jest miejsca przy V6 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

PostTen post został usunięty przez sq2jul 29 cze 2012, 11:04.
Powód: ot

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje