Dusi i przerywa na benzynie 1,8 FP.

Postprzez WOW » 3 kwi 2012, 22:12

Witam sprawa wyglada tak ze przerywa i dusi przy obrotach 3500 jak jade z predkoscia rowna z tymi obrotami, a jak wcisne gaz do konca w czasie jak przerywa to sie rwie dalej co to moze byc wtryski?
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2010, 17:53
Posty: 44
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi

Postprzez lucas83 » 3 kwi 2012, 22:28

Przepływomierz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez WOW » 4 kwi 2012, 10:22

A jestes pewien swojej diagnozy? bo to troche kosztuje dodam ze mam instalacje gazową i to dzieje sie tylko na bezynie.

Dzieki za odpowiedz.
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2010, 17:53
Posty: 44
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi

Postprzez maxim_wawa » 4 kwi 2012, 11:44

WOW nie wymagaj żeby ktoś był pewien diagnozy auta którego nie widzi – lucas podaje ci możliwą przyczynę – zdiagnozować musisz sobie sam albo oddać do mechanika

a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez grzech_z » 4 kwi 2012, 13:02

maxim_wawa napisał(a):WOW nie wymagaj żeby ktoś był pewien diagnozy auta którego nie widzi – lucas podaje ci możliwą przyczynę – zdiagnozować musisz sobie sam albo oddać do mechanika

a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia


kabel i świeca odpada bo na lpg jedzie.
sprawdź czy reduktor jest sprawny – odpala dobrze za każdym razem?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez lucas83 » 4 kwi 2012, 13:04

Ja miałem tak samo, dlatego napisałem o przepływomierzu. A ponieważ jest to jedna z możliwych przyczyn, dodałem "?" na końcu :) Najlepiej byłoby podmienić podejrzane części od innej Mazdy, jeśli jest oczywiście taka możliwość. Wtedy wyeliminujesz nietrafione diagnozy i trafisz na właściwą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez maxim_wawa » 4 kwi 2012, 13:16

grzech_z napisał(a):
maxim_wawa napisał(a):WOW nie wymagaj żeby ktoś był pewien diagnozy auta którego nie widzi – lucas podaje ci możliwą przyczynę – zdiagnozować musisz sobie sam albo oddać do mechanika

a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia


kabel i świeca odpada bo na lpg jedzie.
sprawdź czy reduktor jest sprawny – odpala dobrze za każdym razem?


pytanie czy przypadkiem sie zawór LPG nie wywalił i nie puszcza gazu w czasie pracy na benzynie – a mało który silnik da rade pracy na podwójnym paliwie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Radex » 4 kwi 2012, 16:15

maxim_wawa napisał(a):pytanie czy przypadkiem sie zawór LPG nie wywalił i nie puszcza gazu w czasie pracy na benzynie – a mało który silnik da rade pracy na podwójnym paliwie

dokladnie to tez moze byc przyczyna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Markiz » 4 kwi 2012, 21:02

Radex napisał(a):
maxim_wawa napisał(a):pytanie czy przypadkiem sie zawór LPG nie wywalił i nie puszcza gazu w czasie pracy na benzynie – a mało który silnik da rade pracy na podwójnym paliwie

dokladnie to tez moze byc przyczyna.

Wystarczy zdjąć kable z cewki na reduktorze i już będzie wiadomo. Jeśli instalacja to sekwencja to taka opcja nie wchodzi w grę, bo wtryskiwacz lpg też musiał by byc " na lewo" sterowany.
Osobiście obstawiam pompę paliwa ( niskie ciśnienie) lub jakiś wtryskiwacz Pb.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez lucas83 » 4 kwi 2012, 21:37

Jeśli instalacja to sekwencja to taka opcja nie wchodzi w grę, bo wtryskiwacz lpg też musiał by byc " na lewo" sterowany.


Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi


Nie znam się na gazie, ale z opisu wygląda na sekwencyjną instalację.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez Markiz » 4 kwi 2012, 22:17

lucas83 napisał(a):Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi


ups moja wina
Tutaj sprawa prosta, zawór, a raczej może być walnięty, ale po drodze ma jeszcze cewki które muszą być otwarte i wtryskiwacze lpg które/który też musi się otwierać. Niby jest to możliwe, ale zbyt dużo rzeczy na raz musiało by sie stać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez WOW » 14 kwi 2012, 14:20

Błedów nie ma i przerywac przestał :| brak słów
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2010, 17:53
Posty: 44
Skąd: Chełm
Auto: Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6