Dusi i przerywa na benzynie 1,8 FP.
Strona 1 z 1
WOW nie wymagaj żeby ktoś był pewien diagnozy auta którego nie widzi – lucas podaje ci możliwą przyczynę – zdiagnozować musisz sobie sam albo oddać do mechanika
a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia
a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):WOW nie wymagaj żeby ktoś był pewien diagnozy auta którego nie widzi – lucas podaje ci możliwą przyczynę – zdiagnozować musisz sobie sam albo oddać do mechanika
a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia
kabel i świeca odpada bo na lpg jedzie.
sprawdź czy reduktor jest sprawny – odpala dobrze za każdym razem?
szerokości
grzech
grzech
Ja miałem tak samo, dlatego napisałem o przepływomierzu. A ponieważ jest to jedna z możliwych przyczyn, dodałem "?" na końcu
Najlepiej byłoby podmienić podejrzane części od innej Mazdy, jeśli jest oczywiście taka możliwość. Wtedy wyeliminujesz nietrafione diagnozy i trafisz na właściwą 
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
grzech_z napisał(a):maxim_wawa napisał(a):WOW nie wymagaj żeby ktoś był pewien diagnozy auta którego nie widzi – lucas podaje ci możliwą przyczynę – zdiagnozować musisz sobie sam albo oddać do mechanika
a może masz przerwany kabel WN albo upaloną/pękniętą świecę ?
a może masz uszkodzony wtryskiwacz ?
przyczyn może być wiele nawet uszkodzony TPS i dziurawy wąż podciśnienia
kabel i świeca odpada bo na lpg jedzie.
sprawdź czy reduktor jest sprawny – odpala dobrze za każdym razem?
pytanie czy przypadkiem sie zawór LPG nie wywalił i nie puszcza gazu w czasie pracy na benzynie – a mało który silnik da rade pracy na podwójnym paliwie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Radex napisał(a):maxim_wawa napisał(a):pytanie czy przypadkiem sie zawór LPG nie wywalił i nie puszcza gazu w czasie pracy na benzynie – a mało który silnik da rade pracy na podwójnym paliwie
dokladnie to tez moze byc przyczyna.
Wystarczy zdjąć kable z cewki na reduktorze i już będzie wiadomo. Jeśli instalacja to sekwencja to taka opcja nie wchodzi w grę, bo wtryskiwacz lpg też musiał by byc " na lewo" sterowany.
Osobiście obstawiam pompę paliwa ( niskie ciśnienie) lub jakiś wtryskiwacz Pb.
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Jeśli instalacja to sekwencja to taka opcja nie wchodzi w grę, bo wtryskiwacz lpg też musiał by byc " na lewo" sterowany.
Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi
Nie znam się na gazie, ale z opisu wygląda na sekwencyjną instalację.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):Mazda 626 1,8 16v 98r. lpg sgi
ups moja wina
Tutaj sprawa prosta, zawór, a raczej może być walnięty, ale po drodze ma jeszcze cewki które muszą być otwarte i wtryskiwacze lpg które/który też musi się otwierać. Niby jest to możliwe, ale zbyt dużo rzeczy na raz musiało by sie stać.
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6