Adaptacja układu wydechowego z M6 Pb 2.0 do L8 i MZR-CD

Postprzez chmooreck » 8 lip 2009, 18:47

japoniec napisał(a):hmm 2 rury to wypas – wiadomo –

+5 do lansu <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez japoniec » 8 lip 2009, 20:28

lans musi byc <faja>

teraz nie kupuje auta bez 2 rur – musza byc i koniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez ZOOM-ZOOM » 9 lip 2011, 12:41

Witam.
Panowie, poczytałem troche ten temat i nie ukrywam też się napaliłem na dwa kominy.
Chciałbym poinformować zainteresowanych iż przeróbka na dwa kominy w 2.0 / 140 km / 103 kw jest możliwa i wszystko działa poprawnie (np. DPF). Rura (trójnik) została zaadoptowana od dieselka 2.2, co ciekawe jest tańsza od benzyny. Lewy tłumik równiez od tego silnika (nie od benzyny). Widok... bezcenny :–)

Poniżej podaje ceny (serwis)

1) RFJ740305 USZCZELKA WYDECHU ZA DPF 1 szt. 29,43
2) 999461000 NAKRETKA 6 szt. 91,59
3) R2P140600 TRÓJNIK 1 szt. 888,25
4) R2N940354 SRUBA 6 szt. 337,78
5) L50140305 USZCZELKA TŁUMIKA KOŃCOWEGO 2 szt. 63,80
6) R2P340200 TŁUMIK LEWY 1 szt. 993,27
7) LF4640061 WIESZAK TŁUMIKA 1 szt. 49,70
8) BP4740061A WIESZAK TŁUMIKA 1 szt. 64,19
9) GAA956452B OSŁONA TERMICZNA LEWA 1 szt. 504,20
10) B25D56398 NIT ,SEAL PLATE-SHR 8 szt. 22,90

Pozdrawiam i życzę udanych przeróbek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2008, 22:33
Posty: 47
Skąd: WML
Auto: MAZDA 6 GH 2.0 MZR-CD 103kW/140KM TOP '08r.

Postprzez Tomek6 » 9 lip 2011, 21:25

Jednak ktoś poza mną skusił się jeszcze na taką modyfikację :) Moja Madzia z podwójnym wydechem jeździ już równy rok i ma się bardzo dobrze :D Polecam szukać używanych tłumików i trójników. Swoją lewą puszkę i trójnik kupiłem za grosze, bo za obie części z rozbitego anglika w idealnym stanie zapłaciłem 650zł. Kwestia osłony termicznej jest jednak kontrowersyjna. Jej cena mocno zniechęca do zakupu. Mnie zniechęciła na tyle, że dorabiałem tą część w MG Motorsport, gdzie składano mi wydech i wyszło to duuużo taniej pomijając już fakt, że nie jest to element niezbędny. Tłumik końcowy nie nagrzewa się aż tak bardzo, a odstęp między nim a podwoziem jest jeszcze spory. Fabryczne nity od Mazdy radzę sobie darować, szkoda pieniędzy – u mnie puściły, zostały zastąpione polskimi i jest ok. Uszczelki jak najbardziej brać od ASO. Tyle w temacie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez bartek198022 » 16 mar 2012, 01:23

Witam właśnie tez się napaliłem na ten drugi komin.
Silnik 2,0 w dieslu tez posiada jeden ,ale z dwoma to normalnie bosko wyglada.
Moje pytanie do Tomek6 byla by możliwość zrobienia zdiecia jak to wygląda z
dwoma kominami od spodu.
Dzieki z gory i pozdrawiam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez Tomek6 » 16 mar 2012, 01:31

U mnie w temacie masz takie zdjęcia zobacz sobie http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=107144. Jakbyś miał jakieś konkretne pytania to pisz śmiało. Ja już tak jeżdżę 1,5 roku na tym wydechu i dziś nawet zaczepił mnie gość na ulicy jaki mam silnik w tej Maździe, mówię, że 1,8 a on tak patrzy – "1,8 i dwie rury?" się zdziwił <lol> Nie mam tendencji do pociskania głupot ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez bartek198022 » 18 mar 2012, 11:55

Witam.
Tomek6 chodzi mi oto czy ta rura nie jest za długa bo to jest z kombi.
Biorąc pod uwagę ze długość sedana 4755mm a kombika to 4785mm.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez Tomek6 » 18 mar 2012, 14:45

3cm różnicy na długości auta i to pewnie na zderzaku. Nie opłacałoby się tworzyć Maździe różnych wydechów i mocowań do różnych typów nadwozia. Moim zdaniem będzie pasować. Za tą cenę, za którą znalazłeś to naprawdę nie czekałbym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez bartek198022 » 18 mar 2012, 20:13

<serduszka>
Ostatnio edytowano 1 gru 2013, 00:40 przez bartek198022, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez chmooreck » 18 mar 2012, 22:07

Kombi i HB maja tki sam wydech. Źródło: allmazda.net
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez glowasiek » 22 mar 2012, 09:15

cos dla was tlumikowcow ..... http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-6-EXHAU ... 3f0eeacac1

*w cene wliczone jest zalozenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez zielony110 » 4 kwi 2012, 08:09

No ladnie to wyglada.
Teraz Mazda nabrala charakteru <serduszka> <serduszka> <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Tomek6 » 4 kwi 2012, 13:40

bartek198022 napisał(a):A tak wygląda umnie


Witaj w gronie :D Dobrze wygląda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez damianko » 4 kwi 2012, 18:33

kładłeś nowy wydech czy nowy używany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2011, 21:26
Posty: 205
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS

Postprzez bartek198022 » 4 kwi 2012, 21:01

Zapraszam tutaj wszystko jest opisane.
viewtopic.php?f=331&t=133577
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez piotrekkk1985 » 5 kwi 2012, 02:34

Jesli ktos nie lubi brudzic sobie rak :D

http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... ifting/191
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Kamil » 5 kwi 2012, 10:06

piotrekkk1985 napisał(a):Jesli ktos nie lubi brudzic sobie rak :D

http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... ifting/191

<sex:konik> pokazujecie mi te cukierki i tylko głupoty do głowy przychodzą. Portfel już piszczy ze strachu
Kamil
 

Postprzez zielony110 » 5 kwi 2012, 10:15

Kamil napisał(a):<sex:konik> pokazujecie mi te cukierki i tylko głupoty do głowy przychodzą. Portfel już piszczy ze strachu

Oj Kamil powiem Ci, ze nie tylko Tobie sie to podoba. Ja juz mysle kiedy mi sie dziury porobia w tlumikach i bede musial je zmienic <diabełek> <diabełek> <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Tomek6 » 5 kwi 2012, 11:00

Kamil napisał(a):Portfel już piszczy ze strachu


Jak się właściciel postara i dobrze poszuka to nie będzie dużego pisku :D ;)

Bartek a Ty o tych Ulterach? ;) Jeśli dla samego wyglądu to może lepiej same końcówki zmienić? Mnie cały czas siedzi w głowie ten "niemiecki" pomysł

Obrazek

Tutaj końcówki (te same co u niemca) http://allegro.pl/koncowka-rury-wydechowej-tlumika-wydechu-tuning-i2181084668.html

A jak po całości dla mruku i wszystkiego na raz to genialne wydechy produkują chłopaki z Siemianowic http://mgmotorsport.pl/. Nie będą droższe niż ten Ulter a jakość i nietuzinkowość jedyne w swoim rodzaju ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez zielony110 » 5 kwi 2012, 11:07

Tomek6 napisał(a):Bartek a Ty o tych Ulterach? ;) Jeśli dla samego wyglądu to może lepiej same końcówki zmienić?

Ja niekoniecznie o Utlerach :P
Jeszcze siedza mi w glowie te sprzedawane przez Mazde Sebringi
Obrazek
Cena kompletu to 144 funy czyli jakies 720zl.
Jak na razie moje sa jeszcze w dobrym stanie, wiec o to sie jeszcze nie martwie :)
Ale pomarzyc mozna <serduszka> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6