Mazda 626 GF RF-T '99 Indigo Blue
kiera od BJ Sportive braciaka
jeżeli chodzi o GFkę z 2002 roku to ja choruję na lampy od niej, takie przyciemnione, mistrz..
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Radex napisał(a):czyli wujek Radek dobrze mówił
Si zwracam honor
Radex napisał(a):czekam z niecierpliwością na założenie
Paczucha przyszła – kierownica igła już na aucie – prowadzi się..........zjawiskowo
jestem zadowolony dobry zakup sobie zrobiłem na urodziny
Radex napisał(a):poka foty.
Coś zrobię na dniach kiera jak wyżej na focie od BJ
Od szóstki – nie polecam, poduchy nie podłączysz. Tam już jest technika z innej bajki 2stopniowego napełniania = inne kostki. Przerabialiśmy temat.
jak złożę to pokażę
Radek dzięki za rady jutro wieczorem może uda mi się skończyć........ drzwi już wygłuszone, pozostało zmontować wszystko
EDIT:
Złożone.... gra wyśmienicie jestem mega zadowolony. Duże ukłony w stronę Radexa który doradził mi wiele kwestii i podpowiedział jak podłączyć ten sprzęt należycie – jestem laikiem w kwestii CA.
Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki? gram na 2/3 czasem, ufam, że nic nie odpadnie
foto jakieś wrzucę – niebawem
Radek dzięki za rady jutro wieczorem może uda mi się skończyć........ drzwi już wygłuszone, pozostało zmontować wszystko
EDIT:
Złożone.... gra wyśmienicie jestem mega zadowolony. Duże ukłony w stronę Radexa który doradził mi wiele kwestii i podpowiedział jak podłączyć ten sprzęt należycie – jestem laikiem w kwestii CA.
Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki? gram na 2/3 czasem, ufam, że nic nie odpadnie
foto jakieś wrzucę – niebawem
Riki napisał(a):Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki?
Może nie tyle trzeba bo coś się stanie ale bardziej chodzi o to że teraz nie grają jak powinny.
zobaczysz że zauważysz różnicę w graniu jak się wygrzeją. muzyka będzie bardziej ciepła/miękka.
Radex napisał(a):ja się pytam gdzie są foty
yyyy... daj mi chwilę czasu abym ogarnął to włączając kwestie estetyki bo w bagażniku jest mały bałagan
Radex napisał(a):to tylko szyby w dół, łokieć na zewnętrzny i jechana
oj z tym to ciężko będzie bo ja za cicho muzyki słucham
w trasie z Ryk jadę 100/110.... za jakiś czas jakoś 150/160 i dalej tylko muzykę słyszę
to fajnie się masz, bo mi jakiś szkodnik zjadł wyciszenie silnika na grodzi i jak jadę 150 to zaczynają uszy odpadać,Riki napisał(a):w trasie z Ryk jadę 100/110.... za jakiś czas jakoś 150/160 i dalej tylko muzykę słyszę
chciał bym to czymś zastąpić ale nie wiem czym żeby wilgoci nie trzymało i nie spłynęło od gorąca turbiny i silnika
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Jakie sprężyny obniżające polecacie?
JAMEX to śmieć chyba? a MTS? patrząc na ceny nie widzę tam jakości za mocno ale nie handluje tym dlatego Was pytam EIBACH źle wygląda – przód za wysoki.
alk – zobacz jak jest w MB W124 – takie gąbkowate coś...... dobra rzecz a tam jest spora maska, mysle ze jak kupisz od Merca i dotniesz to Ci zostanie na zatyczki do uszów
JAMEX to śmieć chyba? a MTS? patrząc na ceny nie widzę tam jakości za mocno ale nie handluje tym dlatego Was pytam EIBACH źle wygląda – przód za wysoki.
alk – zobacz jak jest w MB W124 – takie gąbkowate coś...... dobra rzecz a tam jest spora maska, mysle ze jak kupisz od Merca i dotniesz to Ci zostanie na zatyczki do uszów
Te tańsze nie są progresywne ale za to twardsze
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
H&R mam w volvo chwalę, Bartek miał w Xedosie i też chwalił
Tylko H&R ma pewną wadę – jest zajdużo twardszy niż np. eibach. I zauważyłem to i ja i Bartek
W Xedosie miałem jamexa, był w sumie git, w BMW miałem najtwardszego Eibacha SportLine i było bardzo hmm luksusowo – auto na komforcie prawie nie straciło. W Volvo mam H&R i jest mega beton.
Weź dżameksa ;–) Xedos leżał na nim nienajgorzej, a względny komfort był zachowany. Od cholery ludzi na forum ma i też raczej szczególnie nikt nie narzeka. A koszt niewielki...
Dla Ciebie najlepszy pod względem charakterystyki byłby Eibach, no ale skoro nie podoba Ci się jak leży... H&R będzie dla Twojego emeryckiego kręgosłupa za twardy
Tylko H&R ma pewną wadę – jest zajdużo twardszy niż np. eibach. I zauważyłem to i ja i Bartek
W Xedosie miałem jamexa, był w sumie git, w BMW miałem najtwardszego Eibacha SportLine i było bardzo hmm luksusowo – auto na komforcie prawie nie straciło. W Volvo mam H&R i jest mega beton.
Weź dżameksa ;–) Xedos leżał na nim nienajgorzej, a względny komfort był zachowany. Od cholery ludzi na forum ma i też raczej szczególnie nikt nie narzeka. A koszt niewielki...
Dla Ciebie najlepszy pod względem charakterystyki byłby Eibach, no ale skoro nie podoba Ci się jak leży... H&R będzie dla Twojego emeryckiego kręgosłupa za twardy
f*ck
Radex napisał(a):Mev, ile przejechałeś na tych jamexach?
Hmm tyle co miałem obniżonego xedosa, z 10k? Jeden sezon... Jamexy -35 + 215/45/R17 Ale wcześniej na tym zestawie jeździł Bartek, ile on km zrobił nie wiem...
Riki napisał(a):Ktoś z Was posiada może zdjęcie GFki na JAMEXACH/MTS?
viewtopic.php?f=309&t=103164
f*ck
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości