Centralny zamek nie zamyka drzwi kierowcy
Strona 1 z 1
Witam pojawil sie u mnie taki problem .Centralny zamek nie zamyka dzrzwi kierowcy.Nie wiem czy to kwestia zaprogramowania na nowo czy co? Auto przed zakupem troche stalo i akumulator byl rozladowany.Ale co ciekawe nie chce rowniez zamknac po wlozeniu kluczyka do zamka,slychac mechanizm ale kluczyk odbija spowrotem.Czyli nie dziala ani z pilota ani po wlozeniu do zamka.Cala reszta sie zamyka.Co tu zrobic,probowac zaprogramowac na nowo czy moze zdjac boczek ba jakies ciegienko spadlo.Prosze o odpowiedzi .Dzieki
- Od: 16 wrz 2010, 14:47
- Posty: 23
- Auto: Mazda 5 TS2 1.8benzyna
2006rok
Ja nie napisalem ,ze mam problem z pilotem tylko ze centralny nie zamyka drzwi ani z kluczyka ani z pilota.Wiem,ze problemem jest zamek.Nie znam sie za bardzo dlatego tez zapytalem jako laik, czy moze trzeba by bylo zaprogramowac centralny na nowo( jezeli takie cos sie robi jak padnie akumulator),lub rozebrac boczek i zajrzec do zamka.Nie wiem moze glupi przyklad ale w mojej 6stce mialem problem z otwieraniem i zamykaniem 3 szyb po wyjeciu akumulatora.Po zaprogramowaniu wszystkie dzialaly.Dlatego tez pomyslalem ze moze i centralny jakos sie programuje.Mimo wszystko dzieki za uwage brencik.
- Od: 16 wrz 2010, 14:47
- Posty: 23
- Auto: Mazda 5 TS2 1.8benzyna
2006rok
pitbull, czy pytasz sie o M5 czy o M2... w Twoim profilu jest M2... 
bo jak o M2, to przeniose do dzialu Mazda2...
bo jak o M2, to przeniose do dzialu Mazda2...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
pitbull napisał(a):Wojtku pytam o M5,poniewaz wlasnie takowa kupilem.
aaaa to gratulacje...
a w temacie, to bez rozbierania boczku sie chyba nie obejdzie...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Rozebralem dzisiaj boczek,ale nie moge nic zdiagnozowac.Zamykajac drzwi z pilota slychac w drzwiach jak pracuje caly mechanizm.Nawet ten "cycek" ze srodka sie chowa jak w pozostalych drzwiach.Tylko ,ze drzwi kierowcy sa nadal otwarte
Jakies pomysly? 

- Od: 16 wrz 2010, 14:47
- Posty: 23
- Auto: Mazda 5 TS2 1.8benzyna
2006rok
z tego widac, ze rygluje zamek... ale samego zamka nie rygluje... musial puscic jakis plastik...
dobrze sie przypatrz... moze lepiej abys zdjal boczek z tych dobrych drzwi i porownal...
dobrze sie przypatrz... moze lepiej abys zdjal boczek z tych dobrych drzwi i porownal...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam.Nie mialem za bardzo czasu zeby zrobic fotki,ale zostawilem dzis rano auto w warsztacie na diagnoze.Po diagnozie takie oto wnioski "znawcow od japonczykow" angielski warsztat o/s/f latch do wymiany 257.26 £ z vatem i naprawa
.Wojtku jak sadzisz chca mnie wy....c czy co? Wiesz jak to Angole oni wszystko wymieniaja na nowe.Czy jesli znajde zamiennik na szrocie nie powinno byc problemu z wymiana?Nie wiem ale po przetlumaczeniu latch to wedlug mnie zamek.Jak bedzie zamiennik ze szrotu to nie bede potrzebowal kluczyka do tego zamka? Mam nadzieje ,ze sie jasno wyrazilem jezeli nie prosze pytac .
- Od: 16 wrz 2010, 14:47
- Posty: 23
- Auto: Mazda 5 TS2 1.8benzyna
2006rok
wedlug mnie potrzebujesz samego mechanizmu zamykania i otwierania drzwi, a nie wkladki zamka...
jak napisalem wczesniej... cos gdzies puscilo... jakis plastik...
dlatego prosilem o porownanie stron...
jak napisalem wczesniej... cos gdzies puscilo... jakis plastik...
dlatego prosilem o porownanie stron...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Ok ale czy to slowo latch oznacza wlasnie ten mechanizm?orientujesz sie moze?
edit:
Wojtek, jezeli wiesz, to prosze napisz, jak zapytac fachowo na szrocie o co mi chodzi tzn. czego potrzebuje... (po angielsku oczywiscie). dzieki
edit:
Wojtek, jezeli wiesz, to prosze napisz, jak zapytac fachowo na szrocie o co mi chodzi tzn. czego potrzebuje... (po angielsku oczywiscie). dzieki
- Od: 16 wrz 2010, 14:47
- Posty: 23
- Auto: Mazda 5 TS2 1.8benzyna
2006rok
ja bym bral caly mechanizm... i nawet bym narysowal – pokazal co chce 
ps1. przeciez masz drzwi rozebrane... tak napisales wczesniej...
ps2. a skad mam wiedziec ich fachowa nazwe? oni wszystko nazywaja po swojemu...
ps3.
zatrzask, zasuwa, klamka... i badz tu madry...
edit:
mam potwierdzenie od kolegi... zielony110 (przerabial to, ale w innym aucie)
pytaj sie o:
door locking mechanism
ps1. przeciez masz drzwi rozebrane... tak napisales wczesniej...
ps2. a skad mam wiedziec ich fachowa nazwe? oni wszystko nazywaja po swojemu...

ps3.
pitbull napisał(a):latch
zatrzask, zasuwa, klamka... i badz tu madry...

edit:
mam potwierdzenie od kolegi... zielony110 (przerabial to, ale w innym aucie)
pytaj sie o:
door locking mechanism
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
pitbull napisał(a):Ok ale czy to slowo latch oznacza wlasnie ten mechanizm?orientujesz sie moze?
Witam.
Ostatnio przerabialem temat w Renault i wiem jaki to bol.
Wymienilem caly machanizm zamykajacy (ebay za 21 funtow, wymiana 20 min)
Poszukaj: door locking mechanism.
powinno byc taniej niz 200 funa
Witam ponownie.Przepraszam ,ze tak dlugo to trwalo ale wlasnie wczoraj sprawa zostala zalatwiona.W koncu dziala jak powinno.Trudno bylo znalezc sam mechanizm dlatego tez kupilem cale drzwi bez lusterka za 120£(przynajmniej w razie co mam szybe i cala reszte ).Pytalem na szrocie o door lock latch i door lock mechanism,ale jak juz pisalem nie chcieli sprzedac osobno.
Wymiana jak u zielonego110 niezbyt skomplikowana 20 min. Niestety nie zrobilem fotorelacji bo tak lalo a robilem pod chmurka.
po krotce:
1.zdjalem plastik oslony kabli od lusterka
2.odkrecilem klamke(jest zaslepka i srobka na krzyzak)
3.zciagamy boczek(smialo pociagnac od dolu jest na zatrzaskach),
4.odkrecamy sroby ukryte pozdjeciu boczka(nasadka 10+przedlozka+grzechotka)
5.ja zrobilem naciecie w takiej gabce ,ktora jest przyklejona po prawej stronie,zeby miec dojscie do mechanizmu.z ktoreko nastepnie wypialem wiazke kabli(kostke),jest na tej kostce maly zaczep ktory mozna wyczuc pod palcem,trzeba go pociagnac aby kostka wyszla z mechanizmu.
6.odkrecamy 3 sroby trzymajace zamek w drzwiach.
7.u mnie bylo metalowe zabezpieczenie na drutyidace z mechanizmu do zamka i klamki.trzeba zdjac czarna zaslepke i nasadka 10 odkrecic.
8.wtedy jest dojscie do 2 drutow ktore trzeba wyczepic z plastikowych zabezpieczen.
9.no i wypinamy 2 linki z drzwi.
10.wyciagamy mechanizm i montaz nowego w odwrotnej kolejnosci.
Mam nadzieje ,ze nie poplatalem i komus sie przyda.Pozdrawiam i dzieki za Wasze cenne rady.
Wymiana jak u zielonego110 niezbyt skomplikowana 20 min. Niestety nie zrobilem fotorelacji bo tak lalo a robilem pod chmurka.
po krotce:
1.zdjalem plastik oslony kabli od lusterka
2.odkrecilem klamke(jest zaslepka i srobka na krzyzak)
3.zciagamy boczek(smialo pociagnac od dolu jest na zatrzaskach),
4.odkrecamy sroby ukryte pozdjeciu boczka(nasadka 10+przedlozka+grzechotka)
5.ja zrobilem naciecie w takiej gabce ,ktora jest przyklejona po prawej stronie,zeby miec dojscie do mechanizmu.z ktoreko nastepnie wypialem wiazke kabli(kostke),jest na tej kostce maly zaczep ktory mozna wyczuc pod palcem,trzeba go pociagnac aby kostka wyszla z mechanizmu.
6.odkrecamy 3 sroby trzymajace zamek w drzwiach.
7.u mnie bylo metalowe zabezpieczenie na drutyidace z mechanizmu do zamka i klamki.trzeba zdjac czarna zaslepke i nasadka 10 odkrecic.
8.wtedy jest dojscie do 2 drutow ktore trzeba wyczepic z plastikowych zabezpieczen.
9.no i wypinamy 2 linki z drzwi.
10.wyciagamy mechanizm i montaz nowego w odwrotnej kolejnosci.
Mam nadzieje ,ze nie poplatalem i komus sie przyda.Pozdrawiam i dzieki za Wasze cenne rady.
- Od: 16 wrz 2010, 14:47
- Posty: 23
- Auto: Mazda 5 TS2 1.8benzyna
2006rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości