Czy da się sprawdzić cewki? Błąd P0300

Postprzez jacobs » 1 kwi 2012, 12:17

decadent napisał(a):Tak właśnie wygląda ten egr – jak pisałem dwie śruby to chodziło mi o mocowanie do kolektora.

U mnie właśnie te dwie wyglądają najgorzej :|
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Bo_Lo » 1 kwi 2012, 21:06

xedos1972 napisał(a):problemem falujących obrotów może być EGR ale nie musi

generalnie obroty mi nie faluja tylko silnik drzy/trzesie/wibruje delikatnie jakby mial za niskie obroty-dokladnie miedzy polowa a pierwsza kreska nad polowa skali czyli ok 600.krokowiec i egr bedzie czyszczony przy okazji rozrzadu i reg zaworow .po tych zabiegach ew. ustawie obroty na 750 i zobacze czy nadal tak bedzie
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez jacobs » 10 kwi 2012, 21:31

Udało mi się wyciągnąć EGR <czarodziej> Śruby na szczęście skorodowane były tylko na wierzchu, wystarczy dobry klucz żeby nie obrobić główki i bez problemu da się odkręcić.

Zawór EGR trochę się przycinał w pozycji otwartej – więc mógł być źródłem problemów. Jak na razie za mało przejechałem żeby stwierdzić czy to była przyczyna. Jednak po wyczyszczeniu i nasmarowaniu chodzi zdecydowanie płynniej :)

Dziś przejechałem krótką trasę – po zrobieniu rozrządu, ustawieniu luzów zaworowych i wyczyszczeniu EGR'a spalanie na trasie z 8.8-9.4 spadło do 7.4-7.8 według wskazań komputera. Naprawdę spora zmiana.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323