Jeep Grand Cherokee ZG 5.9V8 98
Byłem w tarsie kupić kilka autek ze znajomymi bo cały dzień padał na zmianę : śnieg, deszcz i grad
Dziś jedziemy na jakieś zawody 1/4 mili, później może weźmiemy Jeep`a na fotki
EDIT:
Niestety pogoda znów się zrypała więc nici z fotek. Teraz ich nie zrobimy bo Jeep trafił w ręce kolejnych specjalistów i odbiorę go dopiero po świętach, a wtedy czas na sesję
Dziś jedziemy na jakieś zawody 1/4 mili, później może weźmiemy Jeep`a na fotki
EDIT:
Niestety pogoda znów się zrypała więc nici z fotek. Teraz ich nie zrobimy bo Jeep trafił w ręce kolejnych specjalistów i odbiorę go dopiero po świętach, a wtedy czas na sesję
Czas zaszaleć i walnąć posta pod postem 
Prawdopodobnie jutro odbieram Jeep`a. Mam nadzieję, że się uda, jeśli nie to odbiorę po powrocie ze zlotu w Czaplinku. Mam jedno małe " spy photo " z przeprowadzanych prac.
Oto nowości, które zagościły bądź do jutra zagoszczą w Jeep`ie:
* Elementy "drewniane" zostały polakierowane w kolor nadwozia – lakier Porsche , klasyczna czerń.
* Naprawiona została mata podgrzewająca fotel pasażera
* Nowe przeszycia foteli
* Utwardzone fotele kierowcy i pasażera
* Podniesione i utwardzone boczki siedzisk foteli
* Skóra użyta do obszycia foteli -Audi Exclusive Leather z modelu R8 – color Cognac
* Skóra użyta do obszycia: podłokietników przód i tył oraz podłokietników drzwiowych,
kierownicy, "gałki" zmiany biegów, dźwigni reduktora oraz ręcznego – Bentley Leather – w kolorze
czarnym przeszyte nicią koloru Cognac.

Pozdrawiam, Rafał
Prawdopodobnie jutro odbieram Jeep`a. Mam nadzieję, że się uda, jeśli nie to odbiorę po powrocie ze zlotu w Czaplinku. Mam jedno małe " spy photo " z przeprowadzanych prac.
Oto nowości, które zagościły bądź do jutra zagoszczą w Jeep`ie:
* Elementy "drewniane" zostały polakierowane w kolor nadwozia – lakier Porsche , klasyczna czerń.
* Naprawiona została mata podgrzewająca fotel pasażera
* Nowe przeszycia foteli
* Utwardzone fotele kierowcy i pasażera
* Podniesione i utwardzone boczki siedzisk foteli
* Skóra użyta do obszycia foteli -Audi Exclusive Leather z modelu R8 – color Cognac
* Skóra użyta do obszycia: podłokietników przód i tył oraz podłokietników drzwiowych,
kierownicy, "gałki" zmiany biegów, dźwigni reduktora oraz ręcznego – Bentley Leather – w kolorze
czarnym przeszyte nicią koloru Cognac.

Pozdrawiam, Rafał
s i w y napisał(a):o żesz ojej
Chciało by się powiedzieć bardziej dosadnie


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Wiesz Radzi... tak się zastanawiam czemu kupując to auto nie brałeś pod uwagę wraku aby zaoszczędzić na kosztach zakupu, mając w planach kompletną renowację.
czy w tym aucie pozostało coś jeszcze nie poprawionego?
PS
czekam na oficjalne foty wnętrza
czy w tym aucie pozostało coś jeszcze nie poprawionego?
PS
czekam na oficjalne foty wnętrza

Barthez napisał(a):czemu kupując to auto nie brałeś pod uwagę wraku
Hmm, generalnie dlatego, żę kupując 5.9 w słabym stanie bym musiał dać z 15 tys. Czasem jakiś wariat wystawi za 12 ale nawet nie warto jechać po to bez lawety.
Doprowadzenie takiego zmęczonego Jeep`a do stanu używalności są na prawdę gigantyczne
Niby części są tanie, ale jak chcesz coś robić na prawdę dobrze i na dobrych częściach zaczyna robić się drogo.
Dla przykładu: kupując lekkiego trupa ryzykuję awarie :
wiskozy w reduktorze – 3000 zł plus wymiana
mostu tył – w zależności co padnie od 2000-5000
mostu przód – ok. 2000
skrzyni – ok. 5000
bądź innych podzespołów ( ceny tych są uśrednione ) Dlatego uważam, że warto było kupić możliwie zadbany egzemplarz i przyoszczędzić na takich naprawach. Dodatkowo mam auto z PL salonu, z książką serwisową, bezwypadkowy, który był w oryginalnym lakierze
radzi89 napisał(a):który był w oryginalnym lakierze
noo
my tu pitu,pitu a niemcy się zbroją.... GDZIE FOTY???
Nie odebrałem jeszcze auta więc ciężko o foty 
Dla mnie było ważne żeby był oryginalny lakier tylko dlatego żeby mieć pewność tego, że auto jest proste
Jeep`a po wypadku ciężko doprowadzić do stanu pierwotnego. Co kto sobie myśli potem już mnie nie interesuje
Generalnie nie mam zamiaru go odsprzedawać więc tym bardziej nie ma się czym przejmować 
Dla mnie było ważne żeby był oryginalny lakier tylko dlatego żeby mieć pewność tego, że auto jest proste
Jeep jak się patrzy
Ciężko oczy oderwać
Perfekcja wykonania powala
Takie metamorfozy robi się dla siebie, wiadomo że ciężko odzyskać przy odsprzedaży to co się zainwestuje. Mam cichą nadziję zobaczyć ten projekt kiedyś na żywo, no i że to jeszcze nie koniec modyfikacji

Takie metamorfozy robi się dla siebie, wiadomo że ciężko odzyskać przy odsprzedaży to co się zainwestuje. Mam cichą nadziję zobaczyć ten projekt kiedyś na żywo, no i że to jeszcze nie koniec modyfikacji

Znienawidzisz jak zrobimy nowe foty 
Miło było mi poznać
Miło było mi poznać

kto/gdzie robiłeś Audio i co konkretnie?
## Moje pFolio: http://www.asi-foto.pl ##
## Surowce Kosmetyczne: http://www.mydlandia.pl ##
## Dog-Tags – Nieśmiertelniki: http://www.dog-tag.pl ##
## Akcesoria Apple: http://www.iPremiumStore.pl ##
## Surowce Kosmetyczne: http://www.mydlandia.pl ##
## Dog-Tags – Nieśmiertelniki: http://www.dog-tag.pl ##
## Akcesoria Apple: http://www.iPremiumStore.pl ##
- Od: 23 gru 2010, 03:30
- Posty: 83
- Skąd: Szczecin
- Auto: Była: Mazda 121LX 1.3
Pozniej byla: 323f BA 1.8
Jest:TT 8J 2.0TFSI
Będzie: S5 :))
Podzielone było na dwa etapy:
Pierwszy![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Radio – JVC KD-AVX 55
Głośniki przód – Rainbow SAX 265.20
Głośniki tył – Morel Tempo
Okablowanie – Hollywood
Wzmaczniacz 4 kanały – Infinity ( modelu nie pamiętam )
Robione u Pana Zbyszka, firma AUDION – http://audion.szczecin.pl/
Drugi ;]
Głośnik bassowy – RE Audio SR-10D4
Okablowanie – Hollywood
Wzmacniacz – znów 4 kanały ale niestety nie pamiętam jaki
Zabudowa custom
Wykonanie Pan Robert z firmy CAS – http://www.car-hi-fi.pl/
Obu polecam serdecznie, jeśli jednak chcesz robić zabudowy itd to zdecydowanie Robert.
Pierwszy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Radio – JVC KD-AVX 55
Głośniki przód – Rainbow SAX 265.20
Głośniki tył – Morel Tempo
Okablowanie – Hollywood
Wzmaczniacz 4 kanały – Infinity ( modelu nie pamiętam )
Robione u Pana Zbyszka, firma AUDION – http://audion.szczecin.pl/
Drugi ;]
Głośnik bassowy – RE Audio SR-10D4
Okablowanie – Hollywood
Wzmacniacz – znów 4 kanały ale niestety nie pamiętam jaki
Zabudowa custom
Wykonanie Pan Robert z firmy CAS – http://www.car-hi-fi.pl/
Obu polecam serdecznie, jeśli jednak chcesz robić zabudowy itd to zdecydowanie Robert.
Obiecywane fotki ostatnich modyfikacji:
*Nowa tapicerka
*Nowe koła
*Nowe białe pozycje przednie








Enjoy
*Nowa tapicerka
*Nowe koła
*Nowe białe pozycje przednie








Enjoy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość