Pasek wielorowkowy napędu alternatora Mazda 3BK 2.0LF
Strona 1 z 1
Czy ten pasek podlega wymianie czy jest dożywotni i czy rolka napinająca lub prowadząca też jest wymienna. Na mojej rolce ostatnio zauważyłem że bieżnia jest strasznie wyślizgana zaś powierzchnia paska robi się jakaś lekko różowa. Rowki na pasku nie wykazują zużycia i nie są popękane. Na razie nic nie piszczy, szumi itp ale nie chciałbym żeby coś kiedyś pękło w czasie jazdy.
krew w moich żyłach Made in Japan
- Od: 13 maja 2011, 22:55
- Posty: 58
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5CR LF 2008 2.0 Sport
była: Mazda 3BK LF 2.0 Top Sport
Mazda 323F 1.8
Mazda 323C 1.4
Pasek podlega wymianie co jakiś czas, napinacz także ale rzadziej – właśnie jestem po wymianie napinacza (nie dociągał paska przez co był luźniejszy, napinacz z wiekiem się starzeje i ta sprężyna w środku też się zużywa, co kilka lat powinno się go wymienić). Nowe są też paski (2) i dodatkowo łożysko kompresora klimy bo się rozsypywało i to ono hałasowało (piszczało na zimno) – uff, że zdążyłem
w przeciwnym razie kompresor by szlak trafił a to już grubsza liga $ 
FTJ napisał(a):Pasek podlega wymianie co jakiś czas
instrukcja ,– paski napędowe -sprawdzić co 36 mies lub 60 tys.km -wyregulować naciąg i tak do 10 lat lub 180 tys.km potem instrukcja się kończy
GEUGE napisał(a):Chyba żart za to kółko 350zł. Mam nadzieję że to ceny części oryginalnych bo moim zdaniem to trochę dużo.
Niestety zamiennik...Ale fakt faktem trochę przycięli panowie w Nastapolu jak to robiłem. Poza tym chcieli wysępić 1200 twierdząc, że mam tył zawieszenie do roboty, okazało się, że zawieszenie tył jest w dobrym stanie żadnych stuków luzów itp. Tak więc więcej do Nastapolu nie pojadę, rzekomo jednego z lepszych dużych serwisów w Łodzi. A tą rolkę kupisz już za 250 w dobrym stanie
FTJ napisał(a):A tą rolkę kupisz już za 250 w dobrym stanie
używka ? Nowy SKF w IC 337 zł
Marcin widzę że ty jesteś dobry w te techniczne klocki. Używki w to miejsce nigdy nie wstawię tylko mam nadzieję że znajdę coś w rozsądnej cenie, jeśli już naprawdę będę musiał tym tematem się zająć.
krew w moich żyłach Made in Japan
- Od: 13 maja 2011, 22:55
- Posty: 58
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5CR LF 2008 2.0 Sport
była: Mazda 3BK LF 2.0 Top Sport
Mazda 323F 1.8
Mazda 323C 1.4
Dobrze że nie paski Gates, które z doświadczenia zawsze pękały. Marcin co to za 160KM w opisie twojej 3. O co kaman. Czyżby jakieś wzmocnienie silnika.
krew w moich żyłach Made in Japan
- Od: 13 maja 2011, 22:55
- Posty: 58
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5CR LF 2008 2.0 Sport
była: Mazda 3BK LF 2.0 Top Sport
Mazda 323F 1.8
Mazda 323C 1.4
GEUGE napisał(a):Marcin widzę że ty jesteś dobry w te techniczne klocki. Używki w to miejsce nigdy nie wstawię tylko mam nadzieję że znajdę coś w rozsądnej cenie, jeśli już naprawdę będę musiał tym tematem się zająć.
Pytałeś o niższą cenę to jedna z możliwości
Chlopaki w M6 wymieniali tylko same lozyska. Koszt niewielki i dziala
mysle ze osprzet jest ten sam w M3 2.0 wiec powinno byc OK
viewtopic.php?f=60&t=58159&hilit=rolka&start=100
viewtopic.php?f=60&t=58159&hilit=rolka&start=100
Przeczytałem to wszystko i w zasadzie to zgłupiałem. Już nie wiem czy te łożyska o podanych numerach to pasują do rolek od benzyny. A może pasuje rolka od Forda Mondeo III. A może to wszystko pasuje jedynie do diesla bo od tego chyba zaczzyna się ten wątek. Poproszę kogoś kto może uważniej to przeczytał o jasną odpowiedź czy do silnika 2.0LF benzyna pasują łożyska o podanych numerach w wątku.
krew w moich żyłach Made in Japan
- Od: 13 maja 2011, 22:55
- Posty: 58
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5CR LF 2008 2.0 Sport
była: Mazda 3BK LF 2.0 Top Sport
Mazda 323F 1.8
Mazda 323C 1.4
Przy jakim przebiegu mniej więcej wymienia się pasek?
Nie piszczy, nie strzępi się, ale nie chcę też czekać do "niespodzianki" zważywszy, że cena nowego jest wręcz śmieszna.
Nie piszczy, nie strzępi się, ale nie chcę też czekać do "niespodzianki" zważywszy, że cena nowego jest wręcz śmieszna.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Tak dla potomności, bo kupione paski wielorowkowe Contitecha i pasowały bez problemu jako zamienniki oryginalnych. W mojej BK 2.0 Pb 2008r wskazane przez ASO:
– sprężarka klimatyzacji (LF51-15-908B), zamiennik 5PK716 Elast
– napędowy alternatora (LF51-15-909C), zamiennik 6PK1306
– sprężarka klimatyzacji (LF51-15-908B), zamiennik 5PK716 Elast
– napędowy alternatora (LF51-15-909C), zamiennik 6PK1306
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości