'97 Opel Vectra V6 – SLUT MAGNET REAKTYWACJA
Gib co Ty taki bez wiary wogóle jesteś... ? xXx praktycznie seryjnym KL w 626 zrobił 15.56 na ćwiare a MX-6 Piotrusia chyba na kazdym zlocie klepała 15.7, a tutaj masz 200 kunia, ładnych pare modów i celujesz w takie czasy ? Jak na 226 koni T5 to słaby czas robiło moim daniem. A skoro jesteśmy przy volvo to orientujesz się może ile na cwiare lata V40/S40 T4 (seria 200 koni)
Bo nie mogę nic znaleźć na tym ich forum..
Gratuluje bo fajne autko i 2 z przodu na hamowni to gęba sie cieszy
Gratuluje bo fajne autko i 2 z przodu na hamowni to gęba sie cieszy
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Volno zrobiło wujowy czas bo trakcja na bemowie była przezajebista a ja miałem stare plastikowe opony z przodu, wywaloną poduszkę silnika i bez shortshiftera gdzie wrzucenie trzeciego biegu już było obarczone dużą loterią. Później to wszystko poprawiłem ale na zlocie sierrafan nikomu się nie chciało rozstawiać aparatury do pomiaru czasu....obstawiam niskie 15 na prawdę odżył samochód.
Co do VB to masa i przełożenia skrzyni zabijają dobry czas na 1/4.
T5 w sedanie jakieś 15.3, najszybsze 850R około niskich 15.
Dane z zeperfs.
http://www.zeperfs.com/fiche592-volvo-s40-t4.htm
generalnie Gierkowe T4 robiłem jak chciałem, w sumie teraz on ze mną robi to samo teraz, uciekam mu na 1 i 2 wrzucam 3bieg i tak jakbym w innym aucie wrzucił czwórkę.
Co do VB to masa i przełożenia skrzyni zabijają dobry czas na 1/4.
T5 w sedanie jakieś 15.3, najszybsze 850R około niskich 15.
Dane z zeperfs.
http://www.zeperfs.com/fiche592-volvo-s40-t4.htm
generalnie Gierkowe T4 robiłem jak chciałem, w sumie teraz on ze mną robi to samo teraz, uciekam mu na 1 i 2 wrzucam 3bieg i tak jakbym w innym aucie wrzucił czwórkę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
zmieniaj ta skrzynei a nie gadasz tyle. 
tylko zmien te glwone z 1,5 bo az szkoda tego nie robic. da to niesmaowitego kopa. jak nie masz osoby ktora moze ci to zrobi moge ci dac namiar na Marka z sochaczewa. dobry z niego mechanik i porzadny. za rozsadne pieniadze...
tylko zmien te glwone z 1,5 bo az szkoda tego nie robic. da to niesmaowitego kopa. jak nie masz osoby ktora moze ci to zrobi moge ci dac namiar na Marka z sochaczewa. dobry z niego mechanik i porzadny. za rozsadne pieniadze...
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Filmu nie mam, czasy są takie jak piszę. Najpierw kupiłem ECU potem G-Techa. Oczywiście ruszam spokojnie, a właściwie to z dość niskich obrotów w okolicach 2000, żeby nie zamielić kołami bo to przy takiej pogodzie nie jest dobry pomysł ale też żeby nie zdusić silnika strzałem wychodziło 7.7 do 60 mph, 16,2-16,4 na 1/4.
Ma prawo i obowiązek jeździć przynajmniej jak i500.
Ma prawo i obowiązek jeździć przynajmniej jak i500.
Stała pod ścianą prężąc kakao
No właśnie zważywszy na to że od początku roku do niedzieli tej co była nastukałem 1047 km
to LPG wydaje się ekonomicznie nieuzasadnione. Jednak nawet mimo to ceny paliw i przeliczenie ile kosztuje 100km zabija we mnie chęć jakiegokolwiek jeżdżenia dla tzw. przyjemności
Z drugiej strony te 1047 km to praktycznie tylko po mieście i raczej jak silnik ciepły to chłosta 
Stała pod ścianą prężąc kakao
Opel to syf, może te na bazie lotusa są lepsze ale mój rodzinny sedan za dobre pieniądze z jego mikroprzebiegiem zaczyna mieć te same dolegliwości co volvo po 400 tys km. Opanowałem wyciek spod dekla to teraz magiel się rozszczelnił. Greenpeace mnie zabije.
Stała pod ścianą prężąc kakao
a ile na budziku? bo ja mam 60tys km 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
u to faktycznie. wspolczucie. ja magiel w wawie robilem. 300zl zaplacilem za regeneracje.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
To Ci powiem, że VAG jest nie lepszy. Ogólnie z seatem problem jest ze wszystkim co wilgotne. Opanowałem już przecieki uszczelek w drzwiach i w filtrze kabinowym. Potem przyszedł czas na moczenie się na tłusto. Poleciała uszczelka chłodnicy oleju... Usuwając to zauwazyliśmy jeszcze zapoconą przekładnię kierowniczą – uszczelnione. Jeszcze została zapocona nagrzewnica
Niby wszystko pierdoły i póki co nic nie kosztowało więcej jak kilka zlotych... No ale wnerwia to 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości