Maglownica..regulacja czy regeneracja??

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez cybuhh87 » 21 mar 2012, 19:37

Witam mam problem z przekladnia,juz nie pierwszy raz, bo czwartą ktora mam w swojej efce <1.5 96r>w ciagu 4 lat, mechanik tez zdiagnozowal jako wadliwa. Zajechalem do niego odnosnie luzow w kole i ogolnie zawieszenie stuka puka i takie tam. Poradzil mi ze moze lepiej zamiaszt szukac znowu czegos po ''taniosci"na allegro wartoby sie bylo zastanowic nad regeneracja,koszt ok 350 zl. Dzwonilem do pewnego zakladu zajmujacego sie regeneracja przekladni i koles powiedzial mi ze mozliwe ze to mozna to bedzie naprawic sama regulacja, moze ktos mial kiedys podobny problem albo wiedzie na ten temat,bo nie wiem juz co mam z tym robic.( dodam jeszcze ze przy ruchach kierownica slychac stukanie,na drazkach podobno nie ma luzow) Z gory dzieki za pomoc.pzdr
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2008, 10:55
Posty: 9

Postprzez Bomber.ktmg » 21 mar 2012, 20:12

Ja też tak miałem, jak nie cieknie to powinna wystarczyć sama regulacja...z resztą nic nie szkodzi spróbować. Mi regulacja zniwelowała jakiekolwiek luzy. Tak w skrócie – potrzeba kanału (dla wygody) odkręcasz sanki i masz dostęp do śruby. Jest tak duża śruba a na niej nakrętka kontrująca, luzujesz lekko kontre, trochę wkręcasz śrubę sprawdzasz jak chodzi kiera, ważene żeby to zrobić w miarę z czuciem i nie przesadzić, potem składasz wszystko i cieszysz się dobrze wykonaną robotą.
Jeszcze jednym plusem bynajmniej dla mnie jest to że powyżej 120km/h miałem strasznie niepewną kierownicę, jakbym jej nie trzymał dwoma rękami to auto było nie do opanowania, natomiast po tej regulacji 180 a samochód idealnie, pewnie się prowadzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2008, 11:23
Posty: 188
Skąd: Mniszew/Warszawa
Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)

Postprzez arkadiuszek1 » 21 mar 2012, 20:40

wszystkie BA maja taka regulacje?? mi przy delikatnych, szybkich ruchach lekko puka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2009, 20:38
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: 323F 1.8 16v 114kM 95r

Postprzez Bomber.ktmg » 22 mar 2012, 16:05

Według moich info tak. Wystarczy wejść pod auto i poszukać na maglownicy.. Śruba jest ogromna więc nie sposób jej przegapić. A sanki się odkręca żeby był jakikolwiek dostęp przy regulacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2008, 11:23
Posty: 188
Skąd: Mniszew/Warszawa
Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)

Postprzez yama » 24 mar 2012, 08:31

heh
Jak dokręcisz to za chwile szla ja trafi. Jak chcesz mieć spokój to regeneracja albo aledrogo.
W Ba lecą te białe "plastiki" w środku, wiem bo już 2 szt załatwiłem :((
MAZDA &M....ITSUBISHI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 19:14
Posty: 571 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez Bomber.ktmg » 25 mar 2012, 14:56

a to ciekawe bo ja dokręcałem dwa lata temu i jakoś śmigam bez żadnej awarii :| :> <oczko> jak japońce zrobili regulacje to chyba nie dla jaj :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2008, 11:23
Posty: 188
Skąd: Mniszew/Warszawa
Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)

Postprzez kosa1061 » 25 mar 2012, 21:56

hej, mam pytanie na jaki klucz jest ta kontra? Bo będę jutro sie za to zabieral a chce sobie klucze przyszykowac:–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2010, 12:06
Posty: 52
Skąd: Zarszyn
Auto: Mazda 323F BA 1.5 r.95

Postprzez Bomber.ktmg » 26 mar 2012, 07:23

viewtopic.php?f=116&t=97137
zerknij tu..post nr 2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2008, 11:23
Posty: 188
Skąd: Mniszew/Warszawa
Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323