Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
poczekaj chwile skocze do auta zobaczyc w ktore przewody się wpinałem dosłownie miesiąc temu bo coś mi nie pasuje
ok jestem
przewod zamykanie to ten koło masy z czerwonym paskiem
ok jestem
przewod zamykanie to ten koło masy z czerwonym paskiem
Ostatnio edytowano 1 lut 2012, 21:12 przez łukaszinio, łącznie edytowano 1 raz
ok jestem
przewod otwieranie to ten koło masy z czerwonym paskiem do tego podpinasz biało czarny od centralki. drugi pin na gorze kostk z lewej strony jak patrzy się na foto
a przewod podpisany 'sterowanie masą 'to zamykanie do tego podpinasz biały
przewod otwieranie to ten koło masy z czerwonym paskiem do tego podpinasz biało czarny od centralki. drugi pin na gorze kostk z lewej strony jak patrzy się na foto
a przewod podpisany 'sterowanie masą 'to zamykanie do tego podpinasz biały
koledzy ja miałem tak samo jak wiele innych posiadaczy mazd 323f ba 1.5 czyli centralny tylko w kluczyku otwieranie i zamykanie wszystkich zamków łacznie z klapa z drzwi kierowcy i z drzwi pasazera i z kalpy .i po przeczytaniu tych wszystkich postó postanowiłem zlecic to fachowcowi i wiecie ile zapłaciłem za wszystko czyli za całą centralke piloty i robocizne 120zł myslę ze to nie jest kosmiczny koszt zważają na to ze koszt centralki to ok 50zł plus ew koszta przesyłłki jakies 20zł czyli za pluus minus 70zł robocizna wiec jesli jako ktos chce to moge podac namiary na zakłąd gdzie to robiłem i naprade fachowo i szybko i oczywiscie z gwarancją na 24mies. jeśli jest ktos zainteresowany prosze pisac na PW pozdrawiam
scrabi
Wszystko już ok. zamek działa ! a przyczyna była w sterowniku, komuś zapomniało sie przylutować nóżki na wyjsciu ze sterownika zamykania
więc kupując lepiej kupić coś lepszego i dołożyc parę złotych ! dziś wszystko co prawda china ale są i chinskie lepiej wykonane !
Dla tych co mają poliftowe nie sugerujcie sie zdjęciem podanym od kolegi TonSil bo jest zupełnie inaczej !
+ ok.
– ok.
Otwieranie to przewód oznaczony -sterowanie masą
Zamykanie to koło masy biały z czerwonym paskiem
Kupując na allegro przed montażem warto sprawdzić miernikiem czy zwiera Com z masą czyli zamykanie z masą i otwieranie z masą , ja tak nie sprawdziłem i sie tylko namęczyłem a nie potrzebnie !
Pozdrawiam i dzięki za pomoc !
Dla tych co mają poliftowe nie sugerujcie sie zdjęciem podanym od kolegi TonSil bo jest zupełnie inaczej !
+ ok.
– ok.
Otwieranie to przewód oznaczony -sterowanie masą
Zamykanie to koło masy biały z czerwonym paskiem
Kupując na allegro przed montażem warto sprawdzić miernikiem czy zwiera Com z masą czyli zamykanie z masą i otwieranie z masą , ja tak nie sprawdziłem i sie tylko namęczyłem a nie potrzebnie !
Pozdrawiam i dzięki za pomoc !
- Od: 8 gru 2007, 22:43
- Posty: 24
- Skąd: Śląsk
- Auto: Premacy 2.0 Sportive
Podpinam sie pod temat, 95r. BA sedan, 1.7TD.
zakupiłem centralny zamek "CARPROTECT" razem z siłownikami, mam centralny zamek z kluczyka, po zamknięciu bądź otwarciu samochodu reszta zamyka się po chwili, czasem zamykanie samochodu trwa kilka minut. Wiem że są tam jakieś czujniki przy zamku i tak jakby One nie chciały zaskoczyć.
Pytanie czy podpinać się pod oryginalny centralny zamek czy dokładać siłownik i jakby drugą centralkę dokładać z centralnym z pilota?? czy w drzwiach kierowcy w tym modelu jest siłownik?? Czy sygnał wymusza się przekręceniem zamka kluczykiem???
mam taki opis podłączenia, jeśli dało by radę podłączyć pod fabryczny CZ z kluczyka jak podpiąć się w kostkę??

podobny opis do mojego
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=22eb2b4209e3a25e
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a629de28af80535f
Bedzie ok? czy montowac nowy silownik??
zakupiłem centralny zamek "CARPROTECT" razem z siłownikami, mam centralny zamek z kluczyka, po zamknięciu bądź otwarciu samochodu reszta zamyka się po chwili, czasem zamykanie samochodu trwa kilka minut. Wiem że są tam jakieś czujniki przy zamku i tak jakby One nie chciały zaskoczyć.
Pytanie czy podpinać się pod oryginalny centralny zamek czy dokładać siłownik i jakby drugą centralkę dokładać z centralnym z pilota?? czy w drzwiach kierowcy w tym modelu jest siłownik?? Czy sygnał wymusza się przekręceniem zamka kluczykiem???
mam taki opis podłączenia, jeśli dało by radę podłączyć pod fabryczny CZ z kluczyka jak podpiąć się w kostkę??

podobny opis do mojego
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=22eb2b4209e3a25e
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a629de28af80535f
Bedzie ok? czy montowac nowy silownik??
- Od: 10 wrz 2010, 21:33
- Posty: 59
- Skąd: -->Sandomierz<--
- Auto: Mazda 323 BA S 1.7 TD
Było: Honda Civic Vgen,
VW Golf II,
Skoda 125L, :D
mam pytanie zakładałem dziś centralkę uniwersalną pod centralny zamek wszystko super działa. zostały mi dwa brązowe kable do kierunkowskazów . Gdzie te kable najlepiej blisko wpiąć by nie ciągnąć instalacji po całym aucie????????
- Od: 14 lip 2009, 15:20
- Posty: 6
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda323c 1.5 16 v 97r.
ja w swojej BA podpiołem się w kostce przy przerywaczu( STEROWNIKU ) kierunkowskazow , obok skrzynki bezpiecznikowej koło nog kierowcy ,
zależy gdzie masz zlokalizowany moduł centralnego , ja mam za schowkiem pasażera i keble od kierunkow przeciągałem pod kierowce
zależy gdzie masz zlokalizowany moduł centralnego , ja mam za schowkiem pasażera i keble od kierunkow przeciągałem pod kierowce
jak chcesz to mogę rzucić zdjęcie jak ja to zrobiłem ale nie wiem czy dużo ci to pomoże bo przekażniki mogą się rożnić . . a może takie same chwila dwie i wstawiam
wstawie może się komuś przyda
EDIT:

małe wyjaśnienie
1 to jeden pin w ktory się wpinałem kolor kabla z wiązki to zielony z białym paskiem
2 drugi pin w ktory się wpiołem kolor zielony z czarnym paskiem
niebieski przywod jest od centralki odpowiadający za sterowanie kierunkowskazami to właśnie tam trzeba wlutować te kabelki od modułu ( niebieski bo taki posiadałem) trzeba pamiętać że w obwod trzeba wlutować diody aby nie spaliło nam modułu CZ.
powodzenia
jak są jakieś pytania to służe pomocą
wstawie może się komuś przyda
EDIT:

małe wyjaśnienie
1 to jeden pin w ktory się wpinałem kolor kabla z wiązki to zielony z białym paskiem
2 drugi pin w ktory się wpiołem kolor zielony z czarnym paskiem
niebieski przywod jest od centralki odpowiadający za sterowanie kierunkowskazami to właśnie tam trzeba wlutować te kabelki od modułu ( niebieski bo taki posiadałem) trzeba pamiętać że w obwod trzeba wlutować diody aby nie spaliło nam modułu CZ.
powodzenia
witam wszystkich,
dzisiaj montowałem alarm ze sterowaniem centralnym z pilota.
Rozmieszczenie przewodów w kostce od centralnego różni się przed liftem i po. Ja miałęm schemat kostki przed liftem a samochód po lifcie i troszke się męczyłem. Na szczęście podłączone poprawnie
Kierunkowskazy również podłączyłem.
pozostały mi do podłączenia :
-sygnał z krancówek
– 12v po zapłonie
gdzie znajdę te przewody?
chciałbym również znaleźć jakiś przewód odłączający rozrusznik, wie ktoś gdzie tego szukac?
dzisiaj montowałem alarm ze sterowaniem centralnym z pilota.
Rozmieszczenie przewodów w kostce od centralnego różni się przed liftem i po. Ja miałęm schemat kostki przed liftem a samochód po lifcie i troszke się męczyłem. Na szczęście podłączone poprawnie
Kierunkowskazy również podłączyłem.
pozostały mi do podłączenia :
-sygnał z krancówek
– 12v po zapłonie
gdzie znajdę te przewody?
chciałbym również znaleźć jakiś przewód odłączający rozrusznik, wie ktoś gdzie tego szukac?
- Od: 9 kwi 2009, 21:44
- Posty: 150
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f BA Z5 98', LPG BRC sequent ( IV gen. )
tokar napisał(a):witam wszystkich,
pozostały mi do podłączenia :
-sygnał z krancówek
– 12v po zapłonie
gdzie znajdę te przewody?
najprościej to wpiąć się w przewód z sygnałem idącym do lampki(tej która wskazuję otwarte drzwi)
i do lampki z bagażnika, natomiast do maski trzeba mieć specjalną końcówkę
minusem tego rozwiązania jest fakt że po otwarciu maski, którychś drzwi czy klapy bagażnika zapalają się wszystkie lampki(oczywiście o ile są ustawione aby się zapalały po otwarciu)
mówię tak najprościej, bo widzę sporej liczbie osób sprawia kłopoty podłączenie kilka przewodów
wszystkim życzę powodzenia
natomiast 12V po zapłonie to musisz dostać się do kostki i za pomocą śrubokręta ze wskaźnikiem napięcia znaleźć przewód na którym po przekręceniu zapłonu pojawi się napięcie
- Od: 24 maja 2011, 15:20
- Posty: 185 (1/0)
- Skąd: EL
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Witam,
Jak to jest ostatecznie z podłączeniem sterownika CZ(u mnie Carprotect BX) na pilota do fabrycznego sterownika CZ bo po wypowiedzi łukaszinio i corleone totalnie zgłupiałem.... Do tego obydwoje odrzucili schemat Tonsil'a...
Chodzi mi o wersje poliftowe BA.
Jak to jest ostatecznie z podłączeniem sterownika CZ(u mnie Carprotect BX) na pilota do fabrycznego sterownika CZ bo po wypowiedzi łukaszinio i corleone totalnie zgłupiałem.... Do tego obydwoje odrzucili schemat Tonsil'a...
Chodzi mi o wersje poliftowe BA.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
ja mam propozycje dla tych który sobie z tym nie radzą, o oddanie auta do średnio przeciętnego mechanika który podłączy taką centralkę za 50,–
oszczędzicie dużo czasu i nerwów
chyba że ktoś kto już zakładał i akurat planuje założyć u siebie w takim aucie zrobi fotorelację
oszczędzicie dużo czasu i nerwów
chyba że ktoś kto już zakładał i akurat planuje założyć u siebie w takim aucie zrobi fotorelację
- Od: 24 maja 2011, 15:20
- Posty: 185 (1/0)
- Skąd: EL
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Witam.Mam mały problem, a mianowicie centralny zamek mi nie działa.
Sprawa wyglada nieco dziwnie bo, jak zamkne wszytkie drzwi to one po jakimś czasie same się otwierają i rygle zaczynają świrować.Nawet po wyłączonym silniku one same z siebie chodzą!!
Musiałem wyjąć bezpiecznik i sprawa ucichła.
Ale co może byc powodem takiego świrowania tych rygli
?
Któryś siłownik?? Proszę o radę,.
Sprawa wyglada nieco dziwnie bo, jak zamkne wszytkie drzwi to one po jakimś czasie same się otwierają i rygle zaczynają świrować.Nawet po wyłączonym silniku one same z siebie chodzą!!
Musiałem wyjąć bezpiecznik i sprawa ucichła.
Ale co może byc powodem takiego świrowania tych rygli
Któryś siłownik?? Proszę o radę,.
- Od: 14 mar 2012, 12:18
- Posty: 20
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
opisywałem ten problem w siłownikach przednich drzwi są blaszki które to po przekręceniu kluczyka podają sygnał do reszty siłowników o zamknieciu i odwrotnie jak wyciągniesz te blaszki to centralny się uspokoi ale będziesz musiał się zaopatrzyć w centralkę na pilot żeby centralny w ogóle działał druga opcja to wymiana siłownika
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości