Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez sebek-71 » 18 mar 2012, 00:23

Jest fabryczny, czyżbyś nigdy nie widział kolego 323 ze szklanym szybrem?Ja różnic nie szukam, tylko większość proponuje mi właśnie od efki, a akurat ten jest inny ;)Na szrotach roi się, ale od 323f :P
Dzięki Fedor za pomiary, teraz już wiem, czego szukać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez tekkenfan » 18 mar 2012, 00:31

widzieć widziałem ale zawsze żyłem w przekonaniu że fabryczne były tylko te metalowe. No cóż człowiek uczy się całe życie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Fedor » 18 mar 2012, 13:19

No problemo :D
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 15:57
Posty: 146
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00

Postprzez rolnikus » 21 mar 2012, 22:01

witam wszystkich. Chce zmienic silnik w mojej madzi mam teraz 1.8 16v sohc zabity bo zre olej strasznie i niema mocy.. A wstawic chce 2.0 16v dohc z mazdy mx6. Czy beda pasowaly mocowania silnika i skrzyni. Polosie do piast itp. Jesli ktos sie orientuje w tej sprawie bardzo bym prosil o jakies konkrety. Dodam ze mam cala mx6 do dyspozycji z czesciami wiec co bedzie potrzebne z niej do swapa.? Dzieki z gory:)
rolnikus
 

Postprzez jsu » 21 mar 2012, 23:24

Wymieniłem świece, kable, kopułkę i palec. Dalej delikatnie strzela na wolnych obrotach nierównomiernie w tłumik, powodując spadek obrotów – wkurzające! Pomocy! Zapłon ustawiać czy aparat? Co obstawiacie?

Dodam, że kolor iskry na świecach jest czerwonawy? pomarańczowy? – kondensator?
Początkujący
 
Od: 25 lut 2011, 03:01
Posty: 7
Skąd: kujawsko-pomorskie
Auto: 323f 1.6 16V 1991 r. oraz 323f 1.6 8V 1990 r.

Postprzez tyla » 21 mar 2012, 23:43

Czy podejda bez problemu alufelgi do 323F BG GT o takich parametrach:

ROZMIAR: 15 CALI
ROZSTAW ŚRUB PCD: 4X100
ODSADZENIE ET: 38
SZEROKOŚĆ: 7J
OPONY 185/55/15

chodzi glownie o te ET bo reszta to pasuje

pozdrawiam


PS a co z otworem centrujacym ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez tekkenfan » 22 mar 2012, 00:06

podejdzie ja takie miałem. O otwór centrujący się nie martw bo mazda ma najmniejszy 54,1 (czy jakoś tak) czyli możesz kupić każde felgi a później ewentualnie pierścienie. Ja bym tylko opony dał 195/50 co by się lepiej prezentowało ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tyla » 22 mar 2012, 00:21

Na jakim rozmiarze opon wychodzily GT z fabryki – bo nie jestem pewien ale gdzies slyszalem, ze do GT min 14" ze wzgledu na duze tarcze hamulcowe ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez Hanczak » 22 mar 2012, 00:38

GT według książki 185/60/14
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez tekknoraver » 22 mar 2012, 01:09

mniejszy jest w Volvo 4x100 :P wiem bo miałem takie felgi ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez kkominek » 23 mar 2012, 00:36

witam.
Ponieważ mam kłopoty z rozładowującym się akumulatorem (na zgaszony aucie pobór ok 0,5A) zacząłem grzebać w instalacji.
Odkryłem, że na silniczek krokowy jest cały czas podawane napięcie, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Słychać to też dokładnie np przy odłączaniu / podłączaniu akumulatora – jest wyraźne kliknięcie silniczka.
Zauważyłem też, że wyjęcie bezpiecznika od oświetlenia kabiny sprawia, że napięcie na krokowcu, kiedy kluczyk jest wyjęty ze stacyjki, znika.
CZY TO NORMALNE?
kkominek
 

Postprzez kotik9 » 23 mar 2012, 12:51

Witam
Potrzebuje instrukcji demontażu popychaczy hydraulicznych z 323f1.6 16V BG 94r. krok po kroku.W książce którą posiadam jest to opisane niejasno, a mnie trzeba jak dwulatkowi wyoślic :–) Dziękuję i Pozdrawiam
kotik9
 

Postprzez rolnikus » 23 mar 2012, 15:56

krokowiec nie jest ciagle pod napieciem... moze zanim dostała sie mazda w twoje rewce ktos cos drutował w instalacji lub poprostu gdzies ci sie zwara zrobiła ;p ale pobór 0.5 A to nie jest wcale duzo. masz najprawdopodobniej zdechły aku po zimie. w moim poprzednim aucie tez tak było a pobór na wyłaczonym zapłonie wynosił 0,65A. i okazało sie ze aku siedzi bo na nowym tez taki pobór był prądu a trzymał dobrze. jest to suma prądów podtrzymania pamieci np w radiu i komputerze w aucie.
pozdro
rolnikus
 

Postprzez Marek 161BD081 » 23 mar 2012, 16:07

No nie przesadzajmy – te 0.5 czy też 0.65A prądu spoczynkowego to trochę za dużo.
Zresztą niewiele mniej pobiera mała żaróweczka od np. oświetlenia bagażnika.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez patryk240 » 24 mar 2012, 11:16

Czy jeśli kupie felgi stalowe ze średnicą otworu centrującego 60 a ja mam 54 i kupie pierścienie to czy przy takiej różnicy nie ma jakiś problemów bicia czy jakiegoś nie komfortu?? Nigdy nie używałem pierścieni więc nie mam o tym zielonego pojęcia <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez tekkenfan » 24 mar 2012, 11:34

ale z tego co mi wiadomo do felg stalowych nie założysz pierścieni centrujących
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez sebek-71 » 24 mar 2012, 11:34

Do stalówek nie zakłada się pierścieni centrujących, tak mi na wulkanizacji powiedzieli.
Ponoć alusy mają taki frez, w który wkłada się i blokuje pierścienie, a felgi stalowe tego nie maja...
Zaznaczam, że tak usłyszałem, ale czy to prawda <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez patryk240 » 24 mar 2012, 15:49

To nie dobrze bo znalazłem ładne oponki na felgach stalowych :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez rysio8891 » 26 mar 2012, 20:33

Witam
Mozę ktoś się orientuje gdzie podłącza się obudowę filtra powietrza, chodzi o tą mała rurkę wychodzącą z obudowy w kierunku szyby (patrz link poniżej) ? To chyba od podciśnienia i powinno trafić gdzieś do gaźnika... tylko gdzie? :)
http://adamex.iai-shop.com/data/gfx/pic ... 1122_1.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 lis 2007, 19:58
Posty: 4
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 sedan 1,6 lpg 92r

Postprzez folley » 27 mar 2012, 18:43

Witam. Orientujecie się może jakie wymiary ma łącznik elastyczny (układ wydechowy) w BG??
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323