Dzięki Fedor za pomiary, teraz już wiem, czego szukać
Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Jest fabryczny, czyżbyś nigdy nie widział kolego 323 ze szklanym szybrem?Ja różnic nie szukam, tylko większość proponuje mi właśnie od efki, a akurat ten jest inny
Na szrotach roi się, ale od 323f
Dzięki Fedor za pomiary, teraz już wiem, czego szukać
Dzięki Fedor za pomiary, teraz już wiem, czego szukać
widzieć widziałem ale zawsze żyłem w przekonaniu że fabryczne były tylko te metalowe. No cóż człowiek uczy się całe życie 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No problemo 
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
witam wszystkich. Chce zmienic silnik w mojej madzi mam teraz 1.8 16v sohc zabity bo zre olej strasznie i niema mocy.. A wstawic chce 2.0 16v dohc z mazdy mx6. Czy beda pasowaly mocowania silnika i skrzyni. Polosie do piast itp. Jesli ktos sie orientuje w tej sprawie bardzo bym prosil o jakies konkrety. Dodam ze mam cala mx6 do dyspozycji z czesciami wiec co bedzie potrzebne z niej do swapa.? Dzieki z gory:)
-
rolnikus
Wymieniłem świece, kable, kopułkę i palec. Dalej delikatnie strzela na wolnych obrotach nierównomiernie w tłumik, powodując spadek obrotów – wkurzające! Pomocy! Zapłon ustawiać czy aparat? Co obstawiacie?
Dodam, że kolor iskry na świecach jest czerwonawy? pomarańczowy? – kondensator?
Dodam, że kolor iskry na świecach jest czerwonawy? pomarańczowy? – kondensator?
- Od: 25 lut 2011, 03:01
- Posty: 7
- Skąd: kujawsko-pomorskie
- Auto: 323f 1.6 16V 1991 r. oraz 323f 1.6 8V 1990 r.
Czy podejda bez problemu alufelgi do 323F BG GT o takich parametrach:
ROZMIAR: 15 CALI
ROZSTAW ŚRUB PCD: 4X100
ODSADZENIE ET: 38
SZEROKOŚĆ: 7J
OPONY 185/55/15
chodzi glownie o te ET bo reszta to pasuje
pozdrawiam
PS a co z otworem centrujacym ?
ROZMIAR: 15 CALI
ROZSTAW ŚRUB PCD: 4X100
ODSADZENIE ET: 38
SZEROKOŚĆ: 7J
OPONY 185/55/15
chodzi glownie o te ET bo reszta to pasuje
pozdrawiam
PS a co z otworem centrujacym ?
podejdzie ja takie miałem. O otwór centrujący się nie martw bo mazda ma najmniejszy 54,1 (czy jakoś tak) czyli możesz kupić każde felgi a później ewentualnie pierścienie. Ja bym tylko opony dał 195/50 co by się lepiej prezentowało 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
mniejszy jest w Volvo 4x100
wiem bo miałem takie felgi 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
witam.
Ponieważ mam kłopoty z rozładowującym się akumulatorem (na zgaszony aucie pobór ok 0,5A) zacząłem grzebać w instalacji.
Odkryłem, że na silniczek krokowy jest cały czas podawane napięcie, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Słychać to też dokładnie np przy odłączaniu / podłączaniu akumulatora – jest wyraźne kliknięcie silniczka.
Zauważyłem też, że wyjęcie bezpiecznika od oświetlenia kabiny sprawia, że napięcie na krokowcu, kiedy kluczyk jest wyjęty ze stacyjki, znika.
CZY TO NORMALNE?
Ponieważ mam kłopoty z rozładowującym się akumulatorem (na zgaszony aucie pobór ok 0,5A) zacząłem grzebać w instalacji.
Odkryłem, że na silniczek krokowy jest cały czas podawane napięcie, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Słychać to też dokładnie np przy odłączaniu / podłączaniu akumulatora – jest wyraźne kliknięcie silniczka.
Zauważyłem też, że wyjęcie bezpiecznika od oświetlenia kabiny sprawia, że napięcie na krokowcu, kiedy kluczyk jest wyjęty ze stacyjki, znika.
CZY TO NORMALNE?
-
kkominek
Witam
Potrzebuje instrukcji demontażu popychaczy hydraulicznych z 323f1.6 16V BG 94r. krok po kroku.W książce którą posiadam jest to opisane niejasno, a mnie trzeba jak dwulatkowi wyoślic :–) Dziękuję i Pozdrawiam
Potrzebuje instrukcji demontażu popychaczy hydraulicznych z 323f1.6 16V BG 94r. krok po kroku.W książce którą posiadam jest to opisane niejasno, a mnie trzeba jak dwulatkowi wyoślic :–) Dziękuję i Pozdrawiam
-
kotik9
krokowiec nie jest ciagle pod napieciem... moze zanim dostała sie mazda w twoje rewce ktos cos drutował w instalacji lub poprostu gdzies ci sie zwara zrobiła ;p ale pobór 0.5 A to nie jest wcale duzo. masz najprawdopodobniej zdechły aku po zimie. w moim poprzednim aucie tez tak było a pobór na wyłaczonym zapłonie wynosił 0,65A. i okazało sie ze aku siedzi bo na nowym tez taki pobór był prądu a trzymał dobrze. jest to suma prądów podtrzymania pamieci np w radiu i komputerze w aucie.
pozdro
pozdro
-
rolnikus
No nie przesadzajmy – te 0.5 czy też 0.65A prądu spoczynkowego to trochę za dużo.
Zresztą niewiele mniej pobiera mała żaróweczka od np. oświetlenia bagażnika.
Zresztą niewiele mniej pobiera mała żaróweczka od np. oświetlenia bagażnika.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Czy jeśli kupie felgi stalowe ze średnicą otworu centrującego 60 a ja mam 54 i kupie pierścienie to czy przy takiej różnicy nie ma jakiś problemów bicia czy jakiegoś nie komfortu?? Nigdy nie używałem pierścieni więc nie mam o tym zielonego pojęcia 

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
ale z tego co mi wiadomo do felg stalowych nie założysz pierścieni centrujących

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Do stalówek nie zakłada się pierścieni centrujących, tak mi na wulkanizacji powiedzieli.
Ponoć alusy mają taki frez, w który wkłada się i blokuje pierścienie, a felgi stalowe tego nie maja...
Zaznaczam, że tak usłyszałem, ale czy to prawda
Ponoć alusy mają taki frez, w który wkłada się i blokuje pierścienie, a felgi stalowe tego nie maja...
Zaznaczam, że tak usłyszałem, ale czy to prawda

Witam
Mozę ktoś się orientuje gdzie podłącza się obudowę filtra powietrza, chodzi o tą mała rurkę wychodzącą z obudowy w kierunku szyby (patrz link poniżej) ? To chyba od podciśnienia i powinno trafić gdzieś do gaźnika... tylko gdzie?
http://adamex.iai-shop.com/data/gfx/pic ... 1122_1.jpg
Mozę ktoś się orientuje gdzie podłącza się obudowę filtra powietrza, chodzi o tą mała rurkę wychodzącą z obudowy w kierunku szyby (patrz link poniżej) ? To chyba od podciśnienia i powinno trafić gdzieś do gaźnika... tylko gdzie?
http://adamex.iai-shop.com/data/gfx/pic ... 1122_1.jpg
- Od: 18 lis 2007, 19:58
- Posty: 4
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 sedan 1,6 lpg 92r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości