Różnice między silnikami KF i KFZE.

Postprzez Shadow1701 » 21 mar 2012, 23:49

Siemka mam problem zakupiłem madzie 323f ba 95. v6 :D
i tak po oględzinach na skrzyni pisze k8 na ecu jest napisane KF33 tak samo na przepustnicy,na hamowni wykrzesał mi 168 QN i mam pytanie po czym poznacz ze to kfde a czy kfze albo kl, i brak mu odcinki mogę kręcić ile da się wiem ze temat był poruszane ale zależy mi n szybkiej odp. bo szukałem ale dużo się nie dowiedziałem. <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez misiak89-89 » 22 mar 2012, 00:28

jak to brak mu odcinki?? :| wskazówką zamykasz obrotomierz?
co JEST NAPISANE na głowicy, jakie oznaczenia?

jeśli mówisz że dane z hamki są takie to stawiam na kl'a ze zmienioną skrzynią i kompem kf

zapodaj foty może.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez @tomek@ » 22 mar 2012, 10:06

Shadow1701 napisał(a):168 QN

Ale tu chyba piszesz NM a nie o KM <co?>
Może pokarz ten wykres z hamowni?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Shadow1701 » 22 mar 2012, 12:45

No niema odcinki kręcę aż do czarnego pola i niema tego ang bang bang,a gdzie znajdę te oznaczenia??na wykresie mam 168 KM wrzucę go po pracy,a ten napis kf 33 wiecie co oznacza?? bo mam stary ecu i tam coś innego pisze niż na mojej,facet z hamowni powiedział ze czemu moja niema odcinki a ja oczy jak 5 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Beny » 22 mar 2012, 12:54

A może to jest zeswapowane Z5 i ktoś nie wymienił liczników.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Loczek » 22 mar 2012, 19:59

Głowice K8 Komputer KF51 To jest KFZE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Shadow1701 » 22 mar 2012, 20:45

Na głowicy jest napisane k8 lAl przepustnica kf 33 komputer tak samo,a gdzie jest numer bloku??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Loczek » 22 mar 2012, 21:31

sory komp kf 50

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez misiak89-89 » 22 mar 2012, 22:43

Swoją drogą przybliżcie mi specyfikacje kfze. to motory 2.0 wychodzące na japan marker, taa i co dalej?

hmm.. ciekawe


KF

2.0 L KF – 1995 cc (78x69.6 mm) – The 2.0 L KF engine was available in various states of tune. The KF-DE produced 140 hp (100 kW) and 132 lb·ft (179 N·m) and later on 144 hp (107 kW) and 132 lb·ft (179 N·m). The JDM version KF-ZE engine produced 160 hp (120 kW) and 132 lb·ft (179 N·m). The Lantis Type R variant produced 170 hp (130 kW) and 140 lb·ft (190 N·m).
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Shadow1701 » 22 mar 2012, 23:08

to ja mam kl??a tak się spytam co zrobić by była odcinka??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Rafał_ » 23 mar 2012, 00:53

Wrzuć wykres i zdjęcie silnika :) Gdzie byłeś na hamowni?
KL to nie jest na pewno. Sprawdź oznaczenia kompa. Masz EGR?
Moim zdaniem to zwykły KF, tylko z hamownią było coś nie tak.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Shadow1701 » 23 mar 2012, 10:53

Na hamowni byłem w opolu w tuning 44 a silnik z tego co patrzyłem to chyba niema erg,postaram się porobić fotki ,dziś pokulam dokładnie madzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez tekkenfan » 23 mar 2012, 11:07

Jak wygląda zależność obrotów do szybkości dla poszczególnych biegów? Może jest tak jak pisał Beny i masz duże przekłamania obrotów (a wtedy wynik z hamowni jest nie miarodajny)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Shadow1701 » 23 mar 2012, 17:24

to ta v Obrazek
i napis na przepustnicy
Obrazek :)
wiec to zwykły kf tak ??
wydruczek z hamowni później wrzucę,ale jadąc 100km/h to mam z 2500 obr/min na 5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez oberost@o2.pl » 23 mar 2012, 19:32

hehe jak bym widzial swoja komore silnika w xedosie 9....
hehe to Ci sie udalo.....
a odcinka moze jest tak kolo 7tys. obr/min....
hahaha udany zakup gratuluje
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 18:59
Posty: 38
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 9 2,5l v6 167KM 1995 / alfa 146 1,8TS (włoszczyzna co ma 144KM :) )

Postprzez Boris86 » 23 mar 2012, 20:35

KL z osprzętem KFa, to na pewno nie jest bo głowice miałbyś też oznaczone KL.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Rafał_ » 24 mar 2012, 00:55

Wydaje mi się jednak,że pomyliłeś moc z momentem <rotfl>
A co do odcinki to wkręć ją do 8 tysięcy obrotów, a ją usłuszysz :D
W BA KF do początku 95r. odcinka jest na 7800, a w późniejszych modelach 7200.
Człowiek z hamowni zajmuje się pewnie dieslami i zapomniał o silnikach wysokoobrotowych.
Pewnie przy 6,5 tys. spanikował i przestał kręcić :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Shadow1701 » 24 mar 2012, 08:34

właśnie w tuning 44 w Opolu zajmują się tylko przeważnie ropniakami a nie bp,to jaki ja mam silnik w niej ?? zwykły kf tak który ma odcinke koło 7800??? a co z skrzynią z napisem k8 to z 1,8 ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez hopek » 24 mar 2012, 11:04

Masz nomalnego KF'a przedliftowego i tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Shadow1701 » 24 mar 2012, 13:17

ok :D <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje