Problem z wymianą klocków tył 323f BA KF

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez lspadlo1 » 22 mar 2012, 19:52

Witam.
Mam problem, mianowicie wziąłem się za wymianę klocków z tyłu i mam kłopot z cofnięciem tłoczków <płacze> Już chyba wszystkiego próbowałem, śruba z tyłu na imbus odkręcona, tłoczek się trochę cofnął i dalej nie chce iść, próbowałem go wpychać nie idzie. Miał ktoś może podobny problem lub wie jak cofnąć te nieszczęsne tłoczki? Proszę o pomoc bo Magda na kołkach :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez hopek » 22 mar 2012, 19:58

A czasem nie trzeba wciskać i wkręcać ?? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez lspadlo1 » 22 mar 2012, 20:02

Próbowałem i nic...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez Majki88 » 22 mar 2012, 20:27

generalnie śruba na imbus służy do cofania tłoczka więc nią musisz kręcić do oporu
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez lspadlo1 » 22 mar 2012, 20:30

Majki88 napisał(a):generalnie śruba na imbus służy do cofania tłoczka więc nią musisz kręcić do oporu

Tak wiem, lecz tłoczek się cofnął do pewnego momentu i dalej nie idzie, a śruba z tyłu dalej kręci się bez żadnego oporu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez Majki88 » 22 mar 2012, 21:07

może trywialne ale dociskałeś imbus i tą śrubę do końca ?
bo czasami wyskakuje z tego wielozębu i wychodzi z kluczem
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez konrad278 » 22 mar 2012, 21:33

Dokładnie tak jak MAjki mówi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez lspadlo1 » 22 mar 2012, 22:03

Tak dociskałem i nic nie łapało brakuje mi dosłownie 4 mm
Nie ma tam raczej możliwości coś spieprzyć...?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez lesiux » 23 mar 2012, 16:20

Ja u siebie robiłem tak (kumpel podsunął mi taki patent). Kawałek blaszki grubości klocka z nagwintowanym otworem wsadziłem zamiast klocka zewnętrznego i wkręcając śrubę, która wychodziła drugą stroną dociskałem wewnętrzny klocek przez co tłoczek się chował.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez hopek » 24 mar 2012, 14:46

Tylko że przedni zacisk trochę się różni od tylnego....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez lesiux » 25 mar 2012, 14:16

Nie wiedziałem, sorry. W BP mam bębny z tyłu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323