Strumienica w 2.0CiTD

Postprzez sebam89 » 20 mar 2012, 10:59

Mam pytanie odnośnie wpływu założenia strumienicy w silniku 2.0 CiTD? jak to może wpłynąć na prace silnika itp?
Początkujący
 
Od: 10 mar 2012, 22:28
Posty: 28
Auto: Mazda 6 '03 2.0 CiTD

Postprzez adamb » 20 mar 2012, 13:22

sebam89 napisał(a):Mam pytanie odnośnie wpływu założenia strumienicy w silniku 2.0 CiTD? jak to może wpłynąć na prace silnika itp?


napewno uszczupli twoja kieszen i podniesie ego. :D
wstawienie kawalka rury w uklad jest nic nie warte, przerabialem to pare lat temu i efekt byl zerowy.
tylko zpaprali mi caly wydech bo ryczal i lamal sie <diabełek>
zle zalozona moze rozwalic silnik
mam nadzieje ze nie wkrecali ci tej do dolotu <lol> w TD <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez s i w y » 20 mar 2012, 14:28

a po co ci strumienica? Wybebesz kata i już. Nic tam nie wkładaj :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez dobrzyn22 » 20 mar 2012, 14:39

wątek bardziej do tuningu się nadaje...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez sebam89 » 20 mar 2012, 14:49

No właśnie problem jest tego typu że w zakresie obrotów 1,5-2 tys wydech nie brzmi najlepiej tzn lekkie "pierdzenie" jak przy wydmuchanej dziurce w wydechu ale wydech sprawdzany był i prawdopodobnie nie ma w nim dziur. O ile w jeździe po mieście nie przeszkadza to, to w trasie robi się uciążliwe bo jak wiemy 1,5-2tys/obr 5-ty bieg to zakres prędkości 80-110km/h. a gościu który sprzedawał auto miał przyjemność wybebeszyć kata za turbinką. A pytanie mam jeszcze odnośnie tego co znajduje się za odcinkiem antywibracyjnym tam też jest oryginalnie kat. bo niestety u mnie jest wspawana przelotówka
Początkujący
 
Od: 10 mar 2012, 22:28
Posty: 28
Auto: Mazda 6 '03 2.0 CiTD

Postprzez dobrzyn22 » 20 mar 2012, 17:53

No właśnie problem jest tego typu że w zakresie obrotów 1,5-2 tys wydech nie brzmi najlepiej tzn lekkie "pierdzenie"

znawcą w temacie nie jestem,ale wydaje mi się,że to jest po prostu "urok" usuwania katalizatora/montowania różnego rodzaju strumienic.

Dla jednych zmiana dźwięku po tego typu modyfikacjach to "przyjemne rasowe,basowe brzmienie",dla innych natomiast- po prostu..."pierdzenie" ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez sebam89 » 20 mar 2012, 18:38

No gdyby to było rasowe brzmienie to ok nie miałbym nic przeciwko. Dla mnie rasowe brzmienie to ma silnik boxer ,silnik V8. No ale nadal nie dowiedziałem się czy montaż strumienicy coś poprawi w tym by ten dźwięk udało się zniwelować lub zmienić na milszy dla ucha
Początkujący
 
Od: 10 mar 2012, 22:28
Posty: 28
Auto: Mazda 6 '03 2.0 CiTD

Postprzez Hubix » 20 mar 2012, 19:17

Ja mam strumienicę zamiast kata.

Nic się nie dzieje złego, ani pojazd źle nie pracuje.

Jak wywalisz kat to koniecznie strumienica. Ja zapłaciłem 66zł za strumienicę i 50zł za wspawanie.

Przez samą rurę pojazd może podobno brzęczeć z wydechu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez sebam89 » 20 mar 2012, 23:34

No właśnie nie podobno bo brzęczy i to bardzo, a brzęczenie właśnie nasilone jest we wspomnianym wcześniej zakresie obrotów 1,5-2tys
Początkujący
 
Od: 10 mar 2012, 22:28
Posty: 28
Auto: Mazda 6 '03 2.0 CiTD

Postprzez adamb » 21 mar 2012, 01:28

w td nie bedzie nigdy buczec ladnie bo turbo wygluszy, mozesz jezdzic nawet na pelnym przelocie i nie bedzie ryczalo.
dobry tlumikarza dobierze ostatni dla ladnego dzwieku, strumienica nie zmieni dzwieku bedzie tak samo jak bys wstawik kawalek rury, podobnie jest w benzynach jak "wybija" kata to tez bardzo czesto brzeczy, tworzy sie rezonans co opisales
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez sebam89 » 22 mar 2012, 15:27

To jakie macie rady na zniwelowanie lub zmianę tego hałasu na milszy dla ucha?
Początkujący
 
Od: 10 mar 2012, 22:28
Posty: 28
Auto: Mazda 6 '03 2.0 CiTD

Postprzez Enduro » 25 kwi 2012, 17:24

silnik doladowany potrzebuje oporow na wydechu i nie nalezy go ich pozbawiac.
w przypadku braku oporu na wydechu oska turbiny jest mocniej doginana w jednym kierunku, bo nie ma przeciwzaparcia.
nie jest to wprawdzie wyczynowy silnik ,ale ja jestem zdania ze takie przerobki przyspiesza zuzycie turbiny
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6