Czy o czymś nie zapomniałeś
To tak jak by znów fabryka produkowała te silniki
Życzę długich prostych i wielu kilometrów bez zaglądania do motoru.
www.mazdaspeed.pl
Floyd napisał(a):Może zostawmy już temat, co lepsze swap czy remont.
Wcześniej każdy przedstawił swoje argumenty.
Drugi raz nie chce mi się tego samego pisać.
maxim_wawa napisał(a):floyd ja nie neguje zasadności twojego remontu – podejrzewam ze gdyby moj silnik nei byl w tak fatalnym stanie i gdybym mial za duzo $$$ to bym zamiast swapowac remontował .. ale silnik byl kaplica a z $$$ musiałem sie szczypac (nic sie od tej pory w tym temacie nie zmieniło)... no i czas m,nie gonil – swap to niecałe 5 dni zabawy wraz z transportem... a remont sie ciągnie czasami i ponad miesiąc
Floyd napisał(a):
kiedy silnik jest rozgrzany i osiągnie swoją temperaturę pracy to obroty na biegu jałowym są na poziomie 950 obr/ min
tadziomaru1 napisał(a):Floyd napisał(a):
kiedy silnik jest rozgrzany i osiągnie swoją temperaturę pracy to obroty na biegu jałowym są na poziomie 950 obr/ min
To za dużo, powinno być 750.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6