Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MRk » 19 mar 2012, 23:12

jestem z Ciebie dumny:D jak zawsze hehe
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez ravo » 19 mar 2012, 23:22

Super Jacol :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Seraf » 19 mar 2012, 23:41

no tak :D tylko po co? :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Jacol » 19 mar 2012, 23:43

Seraf napisał(a):tylko po co? :D
żeby wyeliminować rozprężony gaz który znajduje sie miedzy butlą a zaworem... po upuszczeniu tego, do silnika podczas strzału dostaje się od razu ciekły podtlenek, czyli eliminujemy tym sposobem lag w działaniu N2O
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Seraf » 19 mar 2012, 23:45

aaaaa to zwracam honor :D
myślałem że to tylko ma być po to żeby trochę lansu narobić w stylu f&f
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Jacol » 19 mar 2012, 23:52

Seraf napisał(a):po to żeby trochę lansu narobić w stylu f&f
taaaaa. lachony będą piszczeć, kajdany błyszczeć :P <lol>
Seraf napisał(a):aaaaa to zwracam honor :D

<piwo>
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Fiveopac » 20 mar 2012, 02:08

Dobra robota :) tylko nie marnuj tyle gazu, bo na zlocie masz pokazac klase <spoko>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 20 mar 2012, 09:13

Jacol świetnie! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez s i w y » 20 mar 2012, 11:31

nie wybuchnie to? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez waldii » 20 mar 2012, 21:37

a co na to poloski,przeguby i sprzeglo??Od jakiego biegu strzelasz,od jakich obrotow i jakie dysze?
waldii
 

Postprzez Jacol » 20 mar 2012, 22:25

s i w y napisał(a):nie wybuchnie to? :P

walnie niebieskozielonym ogniem jak w F&F1 Eclipsa :P


waldii napisał(a):a co na to poloski,przeguby i sprzeglo??Od jakiego biegu strzelasz,od jakich obrotow i jakie dysze?
półośki i przeguby jeszcze dają radę.... sprzęgło to już 3 z kolei... wpierw było OEM Mazda, później pseudo półspiek od XTD (badziewie jakich mało, po 1000km powiedziało papa), teraz jest od radzika i na razie daje rade :P Strzelam od 2 biegu, 1 sie za szybko kończy nawet bez N2O

do tej pory dysze były +50...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Neonixos666 » 20 mar 2012, 23:00

to suchy zestaw?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez MIRU » 20 mar 2012, 23:14

Neonixos666 napisał(a):to suchy zestaw?

Mazda MX-3 (EC) 2496 cm3 24V V6 DOHC J-Spec (KL-ZE) 1991r. z mokrym wtryskiem podtlenku azotu (N2O)

pierwsza strona :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez MRk » 20 mar 2012, 23:38

Przecież Jacek podtlenek założył już dawno temu:) teraz doszła tylko ta samorobka;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez waldii » 26 mar 2012, 21:16

Jacol napisał(a):Strzelam od 2 biegu, 1 sie za szybko kończy nawet bez N2O

do tej pory dysze były +50...

a to dziwne ;) ja strzelam od 4k/obr na jedynce,dysze +75 i jakos daje rade.Sprzeglo trzyma i nawet trakcja jest. ;) radze popracowac nad wysterowaniem i zaloz porzadne oponki to bedzie leeepppeer ;P
zawoorek upustowy moze wiecej namieszac niz dodac ale czekam na jakies filmiki pogladowe ;)
waldii
 

Postprzez xXx » 26 mar 2012, 21:48

Jacol, to sprzęgło XTD co prawda w wersji Spiek miałem w 200SX-ie, pierwsze jak już kupiłem samochód, drugi jak sprzedawałem, działało jak spiek na zasadzie 0:1 ale działało i to dobrze przy mocy ponad 300KM...


Chinszczyzna nie jest zła, szczególnie SUSHI <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 17 lut 2013, 17:21.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 17 lut 2013, 17:22.
Powód: OT

Postprzez Jacol » 27 mar 2012, 02:05

waldii napisał(a):a to dziwne ;) ja strzelam od 4k/obr na jedynce,dysze +75 i jakos daje rade.Sprzeglo trzyma i nawet trakcja jest.
Te moje sprzeglo tez trzyma :) Co do strzału przy 1 biegu po prostu nie mam czasu na pstrykniecie bo zaraz musze zmieniac bieg ;)
waldii napisał(a): radze popracowac nad wysterowaniem i zaloz porzadne oponki to bedzie leeepppeer ;P
Oponki Toyo R888, sterowanie to pstryczek elektryczek :P
waldii napisał(a):zawoorek upustowy moze wiecej namieszac niz dodac ale czekam na jakies filmiki pogladowe ;)
jakies powody, dowody, dokumenty, zdjęcia, teorie? :P czemu tak sądzisz?
xXx napisał(a):Jacol, to sprzęgło XTD co prawda w wersji Spiek miałem w 200SX-ie, pierwsze jak już kupiłem samochód, drugi jak sprzedawałem, działało jak spiek na zasadzie 0:1 ale działało i to dobrze przy mocy ponad 300KM...
Chinszczyzna nie jest zła, szczególnie SUSHI <jupi>
Może trafiłem na jakąś kiczowatą sztuke, lub stage 3 robia porządniejsze, dla mnie kibel.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 17 lut 2013, 17:23.
Powód: OT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy