Filtr powietrza (diesel)

Postprzez Grzyby » 20 sie 2011, 01:52

Riki napisał(a):Na 10 klientów 2/3 ma filtr od benzyny.

Ale dobrze wiesz czemu tak jest. Po prostu – w 90% katalogów różnych producentów podawany jest identyczny filtr dla benzyny i dla diesla <rotfl>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Riki » 23 sie 2011, 09:03

To swoją drogą – pokazuje to także kompetencje naszych mechaników... :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez szatek » 23 sie 2011, 14:56

Nie wiem czy to promocja w Intercarsie, ale pod koniec lipca za LX936 dałem 32,55 zł.

Polecam, opłaca się bardziej niż z najtańsze z netu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 12:16
Posty: 41
Skąd: Szubin
Auto: Mazda 6 '03 CiTD GG 136KM

Postprzez pietia23 » 24 sie 2011, 20:31

Czy filtr powietrza do benzyny to jest może RF2A-13-Z40?
Bo taki mi wcisnęli a mam disla i u mnie na oryginalnym jest RF4F-13-Z40 ale to sprawdziłem po fakcie <glupek2>
pietia23
 

Postprzez bieski » 24 sie 2011, 21:39

pietia23 napisał(a):Czy filtr powietrza do benzyny to jest może RF2A-13-Z40?


Chyba tak. Diesel ma RF4F-13-Z40.

I tak wygląda:

Obrazek

Aczkolwiek niech ktoś mądry się wypowie
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Tomek6 » 3 wrz 2011, 13:04

Kamil napisał(a):Filtr mam K&N ten taki co można go czyścic i już oczywiście zamontowany ;)


Fakt, pisałeś kiedyś o nim, zapomniałem ;) Są jakieś odczuwalne różnice in plus w stosunku do seryjnego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Kamil » 3 wrz 2011, 13:11

ciężko powiedzieć, jak dla mnie, auto i tak się świetnie zbierało, więc nie widzę różnicy. Wydaje mi się. że ma mocniejszy dół... albo to świadomość że coś tam włożone tak na mnie działa :)
ciekawostka:tak patrzę na fakturę z ostatniego przeglądu. u mnie za olej "dex-dpf 5w30" policzyli 262zł ;)
Ostatnio edytowano 3 wrz 2011, 13:15 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz
Kamil
 

Postprzez Wojtek » 3 wrz 2011, 13:15

Kamil napisał(a):że ma mocniejszy dół...

no u mnie sie tez lepiej zbiera...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Tomek6 » 3 wrz 2011, 13:23

67igor1 napisał(a):
Kamil napisał(a):że ma mocniejszy dół...

no u mnie sie tez lepiej zbiera...


No to teraz żałuję, że i ja nie szarpnąłem się na ten K&N, bo miałem wcześniej hamowane auto, poświęciłbym jeszcze trochę $ i shamowałoby się je raz jeszcze. Mielibyśmy czarno na białym jak to faktycznie wygląda ;) Być może jest też to różnica wynikająca z tego, że stary filtr miał już mniejszą przepustowość ze względu na kurz, który zebrał za swojej kadencji. Tak czy siak dobrze, że wrażenia są pozytywne :)

Kamil napisał(a):ciekawostka:tak patrzę na fakturę z ostatniego przeglądu. u mnie za olej "dex-dpf 5w30" policzyli 262zł ;)


Jak na ASO to całkiem przyzwoicie. Wejdź sobie ew. na stronę Mobila, znajdz dystrybutora w swojej okolicy i na pewno urwiesz od tych 262zł jakieś 70-80zł ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Kamil » 3 wrz 2011, 13:26

poniższe doświadczenie przeprowadziłem w sklepie motoryzacyjnym, na żywo robi wrażenie ;) ciekawi mnie tylko jakiej firmy jest ten biały filtr ;)


Korzystając z okazji, miał ktoś styczność z folią termoplastyczną? chodzi mi po głowie myśl, by przed zimą nakleić to na progi... warto się bawić w to?
Kamil
 

Postprzez Hubix » 5 wrz 2011, 09:59

No fajny filmik, ale K&N podobno przepuszcza dość sporo syfu do dolotu.

Powiedzcie mi czy odgłos silnika coś się zmienia po K&N ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez dominik146 » 19 mar 2012, 13:15

Witam.
Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów ma w swojej M6 diesel założone filtry firmy ADL?? Chodzi o filtr powietrza i kabinowy.
W carspeed polecają, ale szczerze mówiąc nie słyszałem o tych filtrach.
Podobno powietrza jest identyczny co oryginał a o 25zł tańszy.
Byłbym wdzięczny za opinie.
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2010, 09:22
Posty: 34
Skąd: Rydułtowy
Auto: Mazda 6 GH diesel 2008

Postprzez Hubix » 19 mar 2012, 22:04

Mam tego K&N.

Wszystko OK, tylko wydaje mi się, że auto więcej pali, jest to możliwe ?

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Wojtek » 19 mar 2012, 22:05

a nie dusisz pedalu tak jak przed zmiana? silnik dostaje wiecej powietrza... i nie trzeba tak deptac ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6