Ustawianie wolnych obrotów. Problem.
1, 2
Poszukaj temat o czyszczeniu silniczka krokowego. Sprawdź wszystkie rurki od podciśnień.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kubek1988 napisał(a):silniczek krokowy był wyczyszczony....a węze wydaja sie byc w porzadku...
Przepustnica lekko chodzi? Linka od gazu nigdzie nie haczy i łatwo odbija do końca? Coś było jeszcze o czujniku przy pedale sprzęgła...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
w sumie co jedyne zauważylem ze pedał gazu chodzi dosc opornie...:/ ale czemu obroty mu wariuja dopiero po jezdzie??
Po przeszczepie silnika...chodzi:)
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
- Od: 5 lip 2009, 13:01
- Posty: 20
- Skąd: Nakło nad Notecią
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KLDE
czarny mat :D
Może jak się gdzieś nagrzeje to stawia większy opór? Musisz szukać i smarować 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Witam
U mnie jest taki problem, że silnik chodzi równiutko na wolnych obrotach do momentu, gdy załączy mu się większy pobór prądu np. wentylator od nawiewów, wentylator od chłodnicy itp. Wtedy obroty zaczynają pływać od 900 – 600 tak około.
Czym to może być spowodowane?
U mnie jest taki problem, że silnik chodzi równiutko na wolnych obrotach do momentu, gdy załączy mu się większy pobór prądu np. wentylator od nawiewów, wentylator od chłodnicy itp. Wtedy obroty zaczynają pływać od 900 – 600 tak około.
Czym to może być spowodowane?
- Od: 19 mar 2012, 11:21
- Posty: 8
- Auto: Probe 2.0 16V 1994 USA
Włącz np. podgrzewanie szyby obroty spadają, normalna sprawa większy pobór mocy.
Ja w swoim madzi odpiolem rure dolotowa i szczoteczka przemyłem przepustnice. Potem przelaczylem silnik na tryb serwisowy byly tam ustawione za niskie obroty okolo 300 podrecilem na 600 prm. Teraz obroty w normalnym trybie sa ok okolo 900 ustawiłęm. Jedynie minusem jest tylko to ze jak odpalam samochod to mam odrazu obroty na okolo 1500 ale wbijam bieg, ruszam i sie stabilizuje
Czytając widze nie którym nie zapiemietuje ustawien, podpowiem moze akumulator. W mojej madzi mam nowy
Ja w swoim madzi odpiolem rure dolotowa i szczoteczka przemyłem przepustnice. Potem przelaczylem silnik na tryb serwisowy byly tam ustawione za niskie obroty okolo 300 podrecilem na 600 prm. Teraz obroty w normalnym trybie sa ok okolo 900 ustawiłęm. Jedynie minusem jest tylko to ze jak odpalam samochod to mam odrazu obroty na okolo 1500 ale wbijam bieg, ruszam i sie stabilizuje
Czytając widze nie którym nie zapiemietuje ustawien, podpowiem moze akumulator. W mojej madzi mam nowy
- Od: 23 paź 2011, 12:43
- Posty: 19
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V LPG 96
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6