[Potrzebna POMOC]: Wymiana Maski na NOWĄ w ASO – a grubość lakieru ??

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez ADHD » 14 mar 2012, 23:36

Grzyby napisał(a):
smile napisał(a):sporządza się protokół

A co to oznacza dla nabywcy auta "zwykłego Kowalskiego"?

legalnie, nielegalny, bity lecz bezwypadkowy, naprawiany, seryjnie nowy samochód :|
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez ravo » 15 mar 2012, 18:19

Guinness napisał(a):Jasne , jak samochód jest uszkodzony to też zwrot ? Nie masz pojęcia jakie wałki wykonuję takie punkty ASO .
Przykłady

akurat wiem jakie robi, uwierz mi :)

tylko to sami musieli by rozwalić czy auto czy część inaczej by ją zwrócili co jest oczywiste :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mazdafuture » 15 mar 2012, 22:48

Dodatkową czy przydatną informacją w ocenie faktu może okazać się pozycja w harmonogramie / kosztorysie (zdjęcie jak niżej- kliknij):
ZDJĘCIE
Obrazek

ODPOWIEDŹ na Obiekcję Wykonania usługi i PROPOZYCJA ASO sprowadza się do tłumaczenia, iż:

Grubsza warstwa lakieru wynika tylko i wyłącznie z faktu zastosowania podkładu uelastyczniającego (nawiasem mówiąc podnoszącego wartość naprawy), który zdaniem ASO jest doskonały na elementy przodu auta – takie jak zderzak przedni i pokrywa silnika, które są narażone na powstawanie odprysków, ponadto kategorycznie zaprzeczają jakoby użyto starą maskę, i po odbiór starej pokrywy zapraszają po odbiór, przy jednoczesnej propozycji powtórnego lakierowanie pokrywy silnika, po usunięciu aktualnej warstwy lakieru – tak, by grubość lakieru była niższa. Do tego zapewniają auto zastępcze na swój koszt.

Czy gra jest warta świeczki? i oczekiwać od ASO:
1. ponownej naprawy ? nie znając jej wyniku, gdzie wartość będzie i tak odmienna od fabrycznego,
2. pozostawić obecny stan ? (korzystając z właściwości podkładu uelastyczniającego)?
3. pozostawić i żądać satysfakcji lub obniżenia wartości naprawy?

dzięki, mazdafuture
Ostatnio edytowano 15 mar 2012, 23:06 przez mazdafuture, łącznie edytowano 2 razy
mazdafuture
 

Postprzez Lefty_X9 » 15 mar 2012, 23:03

ASO robi wałki. Co prawda wcześniejsze auto to Punto, ale po wymianie w ASO zderzaka i maski, ta właśnie zaczęła rdzewieć po 2 latach od odbioru auta <nie> . Lakiernik który ją później lakierował powiedział, że maska była już lakierowana wcześniej :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 09:45
Posty: 185
Skąd: Poznań
Auto: Xedos 9, 2001 2,5 V6

Postprzez nemi » 16 mar 2012, 09:01

mazdafuture napisał(a):Czy gra jest warta świeczki? i oczekiwać od ASO:
1. ponownej naprawy ? nie znając jej wyniku, gdzie wartość będzie i tak odmienna od fabrycznego,
2. pozostawić obecny stan ? (korzystając z właściwości podkładu uelastyczniającego)?
3. pozostawić i żądać satysfakcji lub obniżenia wartości naprawy?

4. Oświadczenia na piśmie, że maska jest nowa i polakierowana w takiej to a takiej technologii i grubości lakieru od... do.... Jak sądzę masz zdjęcia auta przed naprawą, a co najmniej opis szkody. Posiadasz też auto wciąż bezwypadkowe – moim zdaniem nie warto sobie szarpać nerwów. Pomijając rozmaitych idiotów, dla nikogo nie powinien to być argument, żeby takiego auta od Ciebie nie odkupować w przyszłości (pomijając grubość warstwy lakieru, to i tak była malowana!). Chyba ciężar grubszej warstwy lakieru nie pogorszy osiągów, aerodynamika też pozostanie bez dostrzegalnych zmian ;).

Bardziej bym się martwił o dopasowanie kolorystyczne.

mazdafuture napisał(a):pozostawić i żądać satysfakcji

Za czasów Rzeczpospolitej szlacheckiej żądanie satysfakcji oznaczało wyjście przed karczmę i poznaczenie szablami dwóch szlacheckich łbów. Mam nadzieję, że nie chcesz tego robić pod ASO <lol>.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Guinness » 16 mar 2012, 09:08

To co nemi napisał jest najlepszym wyjściem . Zbierz wszystkie dokumenty z naprawy aby na przyszłość przy sprzedaży przedstawić powód malowania maski .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez nemi » 16 mar 2012, 09:10

Guinness napisał(a):aby na przyszłość przy sprzedaży przedstawić powód malowania maski .

...i mieć zabezpieczenie, że gdyby jednak coś było nie tak (oszustwo), to ASO musi się przejąć bardziej niż w przypadku zwykłej reklamacji.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Marianek » 16 mar 2012, 14:43

mazdafuture napisał(a):Dodatkową czy przydatną informacją w ocenie faktu może okazać się pozycja w harmonogramie / kosztorysie (zdjęcie jak niżej- kliknij):
ZDJĘCIE
Obrazek

ODPOWIEDŹ na Obiekcję Wykonania usługi i PROPOZYCJA ASO sprowadza się do tłumaczenia, iż:

Grubsza warstwa lakieru wynika tylko i wyłącznie z faktu zastosowania podkładu uelastyczniającego (nawiasem mówiąc podnoszącego wartość naprawy), który zdaniem ASO jest doskonały na elementy przodu auta – takie jak zderzak przedni i pokrywa silnika, które są narażone na powstawanie odprysków, ponadto kategorycznie zaprzeczają jakoby użyto starą maskę, i po odbiór starej pokrywy zapraszają po odbiór, przy jednoczesnej propozycji powtórnego lakierowanie pokrywy silnika, po usunięciu aktualnej warstwy lakieru – tak, by grubość lakieru była niższa. Do tego zapewniają auto zastępcze na swój koszt.

Czy gra jest warta świeczki? i oczekiwać od ASO:
1. ponownej naprawy ? nie znając jej wyniku, gdzie wartość będzie i tak odmienna od fabrycznego,

Myślę ze ASO w walka ciebie nie robi skoro tobie wychodzą na rękę a nie zaprzeczają,nawet auto zastępcze tobie dadzą na czas zmiany.
Grubości lakieru jak z fabryki nie da się uzyskać w warsztacie bo jak ktoś wcześniej powiedział nie malują tego roboty.
A skoro masz cala historie,zdjęcia z odsprzedażą nie powinno byc problemu.
Rob jak Nemi mówi i szerokiej drogi.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto