Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
Czy jest to w okolicach Radomia, niewiem, ale spruboj zadzwonic do Ultera w Wegierskiej Gorce (tel bedzie w kazdej gazecie Tuningowej tam gdzie reklama Ultera) Tam powinni miec wymiary i wszystko wspolzedne bo ja tam robilem i moze bedzie mozliwosc zeby sprowadzic sobie taki przez sklep motoryzacyjny w twoim regionie. Albo moze podadza ci adres swojej filii gdzies w twoich okolicach! Zadzwon a wszystkiego sie dowiesz.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Witam !
W Radomiu mogę polecić firmę "Sawa" ul.Kielecka 56 tel:0-48 360-83-84. Coprawda nie handlujemy z nimi bezpośrednio, ale poleca ich nasz Przedstawiciel Regionalny, więc może warto się skontaktować.
Problem z tłumikiem z czterema końcówkami jest taki, że nie wiem czy rozstaw tych końcówek nie będzie zbyt duży i czy wogóle da się to zamontować. Jeśli ma ktoś taką wiedzę to sam chętnie dowiem się szczegółów.
Zainteresowanym w chwili obecnej mogę zaproponować w extra cenie 490zł tłumik z końcówkami N21-1DTM ( wym. 140x75 gięta do góry ) po jednej na stronę.
Pozdrawiam
Przemo
W Radomiu mogę polecić firmę "Sawa" ul.Kielecka 56 tel:0-48 360-83-84. Coprawda nie handlujemy z nimi bezpośrednio, ale poleca ich nasz Przedstawiciel Regionalny, więc może warto się skontaktować.
Problem z tłumikiem z czterema końcówkami jest taki, że nie wiem czy rozstaw tych końcówek nie będzie zbyt duży i czy wogóle da się to zamontować. Jeśli ma ktoś taką wiedzę to sam chętnie dowiem się szczegółów.
Zainteresowanym w chwili obecnej mogę zaproponować w extra cenie 490zł tłumik z końcówkami N21-1DTM ( wym. 140x75 gięta do góry ) po jednej na stronę.
Pozdrawiam
Przemo
- Od: 4 sie 2005, 15:39
- Posty: 6
- Skąd: Bielsko-Biała
Przemo Ulter napisał(a):Problem z tłumikiem z czterema końcówkami jest taki, że nie wiem czy rozstaw tych końcówek nie będzie zbyt duży i czy wogóle da się to zamontować. Jeśli ma ktoś taką wiedzę to sam chętnie dowiem się szczegółów.
OT...jeśli chodzi o cztery końcówki, to jedyny problem jaki istnieje to usunięcie zaczepów tylnych do linki holowniczej oraz wycięcie szerszych otworów w zderzaku. reszta nie stanowi problemu.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Przemo niepowiesz mi ze to ten sam tlumik ktory robilem u was za Bielem jakies 3 – 4 miechy temu. Taka czerwona Madzia 323F BA z Cieszyna. Jesli to ten sam to jesli ktos moze to nawet niech sie niezastanawia i montuje bo w Mazdzie wyglada ekstra i bardzo ladnie komponuje sie z ksztaltem zderzaka. No i jest tani ja dalem 600zl i jeste bardzo zadowolony!!! A tak przy okazji ile kosztowal by caly sportowy uklad wydechowy? i czy wymagalo by to zmiany koncowego tlumika ktory najprawdopodobniej u was montowalem.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a): i teraz ciesze sie prawie niespotykanym duetem w Madzi 323F BA.
Hehe....nie tylko Ty...ja mam u siebie z końcowkami N21-1 140x70
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Ale biorac pod uwage ile jezdzi tych Mazd po naszych drogach, do tego ile jest poddanych tuningowi, to podejrzewam ze niewiele takich mozna spotkac,a zreszta napisalem ze niespotykane, a nie ze jedyna. Dotychczas zjezdzajac Polske w zdloz i wszez, mogl bym policzyc na palcach jedej reki Mazdy ze sport tlumikami, a 1 widzialem z duetem i to z pojedynczymi okraglymi "armatkami" 
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
mam mazde 323f ba i nie wiem czy tłumik sportowy od crx pasuje do mojej mazdy bo cieżko jest znaleźć coś do 323. Możę ktoś przerabiał coś takiego już lub mógły coś doradzić.
pozdrawiam
pozdrawiam
MAZDA 626 CRONOS 2,5V6
- Od: 22 gru 2004, 17:40
- Posty: 22
- Skąd: Oława
- Auto: mazda 626 2.5V6 cronos
Moje pytanko moze sie wydac beznadziejne, trywialne i calkowicie bezsensowne, ale kogo mam sie poradzic jak nie Was
Konkretnie interesuje mnie jeden fakt, a mianowicie mam dylemat co kupic, bo sie w tym wszystkim juz pogubilem
Caly tlumik koncowy, czy tylko sama koncowke, uniwersalny czy tez dedykowany
Slyszalem, ze zmiana tej czesci moze przyniesc niewielkie korzysci dotyczace mocy, tylko nie wiem co kupic
Zalezy mi takze na tym, aby dzwiek byl przyjemnym pomrukiem, a nie rykiem rozjuszonego bawola
Z gory thx za wszelkie wskazowki.

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 22 wrz 2005, 22:05
- Posty: 40
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 136KM 2002r
Najlepiej dedykowany. Nie wiem jak się przedstawia głośność tłumików np Remusa ( sądzę jednak że są dość głośne ). Ale co mogę powiedzieć od siebie, to mam dedykownego Ulterka...i mruczy naprawdę pięknie. Ale oczywiście wybór należy do Ciebie.
Acha...i jeszcze jedno...jak masz zamiar coś zmieniać to cały końcowy tłumik, a nie wstawiać tylko śmieszne końcówki.
Acha...i jeszcze jedno...jak masz zamiar coś zmieniać to cały końcowy tłumik, a nie wstawiać tylko śmieszne końcówki.
Ostatnio edytowano 31 sty 2006, 23:50 przez farciarz, łącznie edytowano 1 raz
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
kupuj dedykowany model z ultera, nie za glosno , w sam raz, mocy nie zyskasz praktycznie wcale, tylko dzwiek bedzie ladniejszy, i napewno tlumik ten wytryzma Ci znacznie wiecej niz jakies tam badziewia, chesz wiecej mocy z samego wydechu, to musisz zmienic caly uklad wydechowy, poczawszy od kolektora wydechowego, ale wtedy to juz bedzie glosno , pozdro
-
Pyton162
Mialem Remuska w Golfie i zajefajnie buczal, tylko pod koniec jak juz sie zaczol wupalac byl nieciekawy
Ale 106 dB z niego wyciagnolem
No ale coz mial ok 7 lat i odziwo ani sladu rdzy
Co do ulterka to tez mam dedykowany i goraco polecam, tazke ma ladny basowy dzwiek, ale jak zalozysz to niezdziw sie ze na poczatku bedzie cichutko – koles w Ulterze powiedzial mi, ze potrzeba jakies 10 000km do calkowitego przepalenia (przepalenie nie wypalanie!!) – czyli przedmuchanie wszystkiego i uzyskania optymalnych wlasciwosci i ladnego dzwieku i to sie zgadza. A jesli chcesz miec nieco glosniejszy a niechcesz wyrzucac kata to wystarczy wymontowac srodkowy tlumik i jest wsam raz, w srodku go delikatnie i przyjemnie slychac, a na zewnatrz jest optymalny glosny. A i cena przystepna no i 1,5 roku gwarancji.
POLECAM ULTERA!!!! Jesli niechcesz wydac masy kasy na tlumik. Aha taka koncowka dobrej klasy np. Owal w DTM to koszt ok 140zl a to tylko wyglada.
POLECAM ULTERA!!!! Jesli niechcesz wydac masy kasy na tlumik. Aha taka koncowka dobrej klasy np. Owal w DTM to koszt ok 140zl a to tylko wyglada.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):koles w Ulterze powiedzial mi, ze potrzeba jakies 10 000km do calkowitego przepalenia (przepalenie nie wypalanie!!) – czyli przedmuchanie wszystkiego i uzyskania optymalnych wlasciwosci i ladnego dzwieku i to sie zgadza. A jesli chcesz miec nieco glosniejszy a niechcesz wyrzucac kata to wystarczy wymontowac srodkowy tlumik i jest wsam raz, w srodku go delikatnie i przyjemnie slychac, a na zewnatrz jest optymalny glosny. A i cena przystepna no i 1,5 roku gwarancji.
Dokładnie. Ja początkowo miałem bardzo cichutki, tak że aż się dziwiłem i nie byłem wcale zbytnio z niego zadowolony. Ale po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów nabrał ładnego dźwięku. Co do wywalenia środkowego tłumika też masz absolutnę rację. Mam właśnie tak zrobione u siebie .... i w środku mam cichutko a na zewnątrz piękny dźwięk.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
A oto fotki i niesmiac sie z "alumow"
[img][img]http://img417.imageshack.us/img417/6484/1116jv.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img426.imageshack.us/img426/8416/3334dy.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img417.imageshack.us/img417/6484/1116jv.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img426.imageshack.us/img426/8416/3334dy.jpg[/img][/img]
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Wydech klasa...czyli inaczej mówiąc to jest to....co tygryski lubią najbardziej. Między naszymi wydechami jest zatem tylko drobna różnica...hehe...Twoje wygięte w górę a moje proste ( ale tylk dlatego tak zrobiłem by móc je jeszcze zabudować )
No ale chyba tak samo mamy problem z anteną
No i chyba tak samo mamy szybki przyciemnione
A teraz już na temat. Mam nadzieję że kolega który założył ten post ma już teraz choć jakieś zdanie jaki tłumik założyć
...Tulko cicho burczący..a ładnie wyglądający Ulterek


No ale chyba tak samo mamy problem z anteną


No i chyba tak samo mamy szybki przyciemnione

A teraz już na temat. Mam nadzieję że kolega który założył ten post ma już teraz choć jakieś zdanie jaki tłumik założyć

Ostatnio edytowano 3 lut 2006, 00:04 przez farciarz, łącznie edytowano 4 razy
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
No z antenka ten sam
Drobna, ale roznica, pocieszmy sie tym ze nie te same, bo niedosc ze ten sam kolor, ten sam problem z antena, ten sam silnik, ciemne szyby, to jeszcze byly by te same wygary.
A jak nadejdzie wosna i zaloze alumy no i zmyje te warstwe "zabezpieczajaca" lakier
to zrobie wiecej fotek i wstawie do dzialu "Nasze Mazdy" a jak narazie czekam na info z warsztatu czy beda mieli 1.8 do montarzu 

Drobna, ale roznica, pocieszmy sie tym ze nie te same, bo niedosc ze ten sam kolor, ten sam problem z antena, ten sam silnik, ciemne szyby, to jeszcze byly by te same wygary.
A jak nadejdzie wosna i zaloze alumy no i zmyje te warstwe "zabezpieczajaca" lakier

164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje