Witam.
W czasie drogi na autostradzie przy stałej prędkości moja MPV-ka (LPG) zrobiła mi małą niespodziankę to znaczy przestała reagować na pedał gazu przez kilka sekund a potem wszystko wróciło do normy i oczywiście wyświetlił się błąd silnika po kilku kilometrach znowu to samo. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły dwa błędy P1345 i P0171 z ich opisu nie mam pojęcia co wymienić by było ok.
Może ktoś z was miał podobny problem??
Dwa błędy P1345 i P0171??– MPV 2,0 16V
Strona 1 z 1
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
- Od: 27 sty 2008, 03:13
- Posty: 105
- Skąd: Nowa Sól
- Auto: 323F,MPV
Brak sygnału z czujnika wału i za ubogo. Skasuj. Jeśli powróci, trzeba będzie szukać przyczyny.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
OK
Błędy zostały skasowane w sobotę wczoraj znowu coś się pojawiło i jak pojechałem przed chwilą na kompa pojawił się tylko błąd P 0171.
I tu moje pytanie czego to jest przyczyną co mogło się zepsuć?
Może ktoś miał podobny problem bo w ciemno nie chce wymieniać.
Błędy zostały skasowane w sobotę wczoraj znowu coś się pojawiło i jak pojechałem przed chwilą na kompa pojawił się tylko błąd P 0171.
I tu moje pytanie czego to jest przyczyną co mogło się zepsuć?
Może ktoś miał podobny problem bo w ciemno nie chce wymieniać.
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
- Od: 27 sty 2008, 03:13
- Posty: 105
- Skąd: Nowa Sól
- Auto: 323F,MPV
Skasuj i pojeździj na benzynie. Jeśli masz skaner OBD, zaloguj napięcie lambdy podczas przejazdu na benzynie po czym przełącz na gaz i loguj dalej obserwując, czy się zapali. Później wklej log.
Jeśli sterownik gazu ma podpiętą sondę, to analogicznie jak ze skanerem i wrzuć oscyloskop.
Jazda na ubogiej jest przyczyną wypalania gniazd.
Jeśli sterownik gazu ma podpiętą sondę, to analogicznie jak ze skanerem i wrzuć oscyloskop.
Jazda na ubogiej jest przyczyną wypalania gniazd.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości