Mazda 323f BJ RF '98 2.0 DiTD "Madzia"
a nie myślałeś o wyższym profilu? z tego co widzę to 45 weszło by
są wyższe o 2 cm ale komfort był by lepszy,
Pyton162 napisał(a):stoi wysoko jak traktor . Kola ladne ale musisz ja obnizyc bo wieje wiochą
Jak dla mnie wiochą wieje dumne fotografowanie się pod ASO na które się psioczy
Taki z Ciebie zielonogórzanin a do gorzowa na spoty jeździsz?

A jak tam ruda na nadkolach panie Pyton?
W


Ja sam felgi 16" miałem założone jeden dzień, nie wytrzymały presji zielonogórskich i polskich dróg.
15" na wysokim profilu jest odpowiednia wg mnie na nasze drogi.
Jak się chce robić auto tuning do sportu to ok, gleba do samej Matki Ziemi, duże koło i niska guma, do tego klatka na wszelki wypadek, wzmocnienie silnika o dodatkowe Nm i wydajniejsze hamulce... generalnie o modyfikacjach można bez końca.. i wtedy to jest TUNING o którym pisze per Pytonek. Ale na pewno nie robimy czegoś takiego w samochodzie na co dzień. W samochodzie codziennym przeprowadzamy modyfikacje poprawiające właściwości samochodu a nie zmieniamy je diametralnie.
Siwy-84 gratuluje wyglądu kółek

Co do samych opon, o profil wyższe mogłeś założyć i nic by się nie stało – a prędkościomierz by nie kłamał
Smile w ASO ostatnio bywałem po części w postaci pasków bo co orginał to orginał , wiec dobrze ze jest w ZG
. Zdjęcie nie musi Ci sie podobać ale masz prawo je komentować tak samo jak ja skomentowałem wygląd auta na nowych alusach.
Ruda na nadkolach jest jak prawie w każdej 12 letniej bj , reperaturki czekaja na założenie
Do gorzowa na spoty nie jeżdżę tak samo jak pewnie Ty nie jeździsz na spoty do np Malborka
Ruda na nadkolach jest jak prawie w każdej 12 letniej bj , reperaturki czekaja na założenie
Do gorzowa na spoty nie jeżdżę tak samo jak pewnie Ty nie jeździsz na spoty do np Malborka
-
Pyton162
przemyślałem to wszystko i chyba założe sprężyny w nastepny weekend, troszke "koza" jest na seryjnym zawieszeniu
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
ja mam H&R -50 i beton ale czego się nie robi dla wyglądu 
kółka spoko, po prostu trzeba uważać plus że oryginał więc nie zrobi się jajo na pierwszej dziurze jak po jakimś tajwańcu z chin odlewanym z plasteliny
kółka spoko, po prostu trzeba uważać plus że oryginał więc nie zrobi się jajo na pierwszej dziurze jak po jakimś tajwańcu z chin odlewanym z plasteliny
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
bardzo dobra decyzja , nie bedziesz załował. HR to dobre sprężyny i uwierz mi nie będzie tak zle na naszych drogach.
-
Pyton162
wiem jak sie na nich jezdzi bo rok temu miałem założone, było minimalnie sztywniej niz seria, ale za to sporo niżej
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
czym się przejmujesz ze jest trochę wyższy jak założysz zawieszenie sportowe to zobaczysz jazdę po polskich drogach ja się raz kiedyś przejechałem samochodem co miał obniżone zawieszenie wole mieć lekko wyższy samochód niż jeździć jak dorożka założyłem 17 na 215 40 oponach żeby się lepiej samochód drogi trzymał a zrobisz jak uważasz za słuszne :p
- Od: 17 cze 2011, 21:57
- Posty: 53
- Skąd: Września
- Auto: Honda Civic 1.6 2005 sport
wczoraj założyłem sprężyny obniżające i przy okazji zrobiłem zdjęcia wygłuszenia matami.


zdjecia na sprężynach może zrobie dzisiaj i wstawie.


zdjecia na sprężynach może zrobie dzisiaj i wstawie.
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
skąd ja znam ten rozbebeszony bagażnik
.....
nie miałeś wody w wnękach pod lewarkiem i z 2 strony??
duży spadek hałasu odnotowałeś i ile mat Ci na to poszło???
nie miałeś wody w wnękach pod lewarkiem i z 2 strony??
duży spadek hałasu odnotowałeś i ile mat Ci na to poszło???
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
black_pablo napisał(a):nie miałeś wody w wnękach pod lewarkiem i z 2 strony??
ostatnio długo walczyłem z woda i narazie sie uspokoiło i jest sucho, w sumie dzisiaj myłem samochód i nie sprawdziłem jeszcze czy jest sucho.
black_pablo napisał(a):duży spadek hałasu odnotowałeś i ile mat Ci na to poszło???
jest ciszej, ale jeszcze gwizda gdzieś przy uszczeklach drzwi lub szyb i nie wiem co z tym zrobić.
na cały samochod zużyłem cos koło 50 mat (drzwi przód i tył, klapa, nadkola, podłoga w bagazniku i pod tylnym siedzeniem
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
to samo auto masz chyba ze 20 kilo ciezsze
ja same drzwi wygluszylem to ciezkie jak skurczybyk sie zrobily
ale robota z tym wygluszaniem jest cudowna ale w cieple dni jak maty na sloncu poleza i sa mieciutkie
bo opalarka to jeszcze nierobilem 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
smile napisał(a):Dlaczego nikt się nie pokusza aby wyciszyć ścianę grodziową?
po wymianie poduszek na oryginalne to nie jest konieczne, silnika praktycznie nie słychac gdy sie rozgrzeje, a jak wymienie jeszcze oberwana grodziową to juz w ogóle bedzie cisza
a oto zdjecia po obniżeniu



- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
ładnie ładnie
teraz koło robi mega robotę 


- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości