Zaczynamy od zdjęcia ozdobnej listwy. Otwieramy schowek, mamy tam dwa wpusty, wkładamy obie dłonie (same palce) i ciągniemy do siebie. Powinny odskoczyć dwa pierwsze zatrzaski, kolejny odczepiamy przy wyświetlaczu (z prawej jego strony), teraz możemy wysunąć ją z wsuwki która znajduje się przy prawej krawędzi. Odginamy delikatnie całą listwę do siebie i wysuwamy. Nie ma tam zatrzasku wiec nie próbujcie tego siłą ciągnąć. Na końcu ostatni zatrzask z lewej strony. Odginamy plastik który znajduje się przy kierownicy i delikatnie ciągniemy listwę, powinna odskoczyć. Moim zdaniem ten ostatni jest najtrudniejszy.

Ukazują się naszym oczom śrubki trzymające radio oraz plastiki. Odkręcamy dwie od radia (dolny rząd, środkowe).

Wyciągamy radio, łapiemy obiema dłońmi je od góry i raz lewa, raz prawą stronę powoli wysuwamy. Będzie mały opór, jednak powinno wyjść bez łamania czegokolwiek z odpowiednim wyczuciem.
Wyciągamy całe radio, odpinanym z tylu antenę (lewe wejście) oraz głośniki itd. (prawa kostka), odkładamy radio do tyłu dla lepszego dostępu.

Pierwszy etap został zakończony, powinniśmy mieć już dostęp do panelu climatronica od góry.

Teraz należy sobie zrobić dostęp od spodu.
Podnosimy podłokietnik ciągniemy do góry za krawędź tego plastiku co jest elementem tunelu środkowego i powinien on gładko odejść ponieważ znajduję się tylko na dwóch zatrzaskach.

Miejsce jednego z zatrzasków widać na dole zdjęcia po prawej stronie, drugi znajduję się symetrycznie z drugiej strony. Ściągamy ten element z hamulca ręcznego i odkładamy na bok.

Otwieramy pokrywę popielniczki i zdejmujemy plastik przymocowany do mieszka drążka zmiany biegów. Ciągniemy do góry i mamy go już odczepionego.

Zawijamy do góry i zostawiamy na gałce zmiany biegów. Bądź odkręcamy ją i odkładamy wszystko na bok, jak komu będzie wygodniej.

Ukazują się nam dwie śruby, odkręcamy obie śrubokrętem gwiazdkowym.

Wyciągamy popielniczkę, zapalniczkę dla ułatwienia demontażu tego elementu z panelu środkowego. Trzyma się on na 2 zatrzaskach które znajdują się pod modułem klimatyzacji po bokach oraz 2 ząbkach które widać na zdjęciu (te obok śrub). Ciągniemy całość do siebie i mamy wszystko jak na dłoni.

Gdy już wyciągniemy plastik popielniczki mamy dostęp do dwóch śrub które znajdują się pod climatronickiem po obu jego stronach. Do tego będzie nam potrzebny cienki śrubokręt gwiazdkowy.

Po odkręceniu ich obu panelu climatornica trzymają tylko dwie blaszki które są po oby stronach. Należy odgiąć plastik tunelu środkowego na boki i delikatnie wyciągnąć panelu na wierzch. Możecie użyć trochę siły przy wyciąganiu z tych blaszek. Nie powinno się nic złamać. Najpierw wyciągnijcie od dołu, mocowania zza plastiku z pozostawioną śrubą a na górze już wyjdzie bez problemu. Gdy mamy go już na wierzchu, można odpiąć kostkę z przewodami jednak nie jest to konieczne.

Żarówki znajdują się w tych trzech dużych otworach. Trzeba je przekręcić najlepiej jakimiś długimi i cienkimi cążkami. Gdy już wyjdzie będziemy mieli taki widok.

Nowa żarówka wygląda tak. Jak widać trzeba ze starej ściągnąć delikatnie ten pomarańczowy kapturek i założyć na nową.

Zamieniamy żarówki, dociskamy do mocowania i dokręcamy cążkami ponownie. Gdy wymieniamy wszystkie przepalone żarówki sprawdźmy czy się świecą. Jeżeli tak to możemy zabrać się do składania w odwrotnej kolejności. Mam nadzieje, że wszystko zostało dokładnie wytłumaczone i nikt nie będzie miał problemu z wymianą tego.
Edit:
Link do paczki zdjęć z fotorelacji (Hasło: mazdacbr):
https://www.dropbox.com/s/5m3pj1kph5592 ... ronica.rar