Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Zgadzam sie ze auto na nie rownosciach ma problem z utrzymamniem sie, ale cos za cos. Jak ktos jezdzi po dziurach po huu pyta o glebe a pozniej ze nie chce????? nie rozumiem tego.
Kto chce to zaklada proste i logiczne, a jak chcesz zeby byllo ladnie i bezpieecznie kup sobie gwint za 7tys i bedzie git, ma milion pierdzilion regulacji.
Kto chce to zaklada proste i logiczne, a jak chcesz zeby byllo ladnie i bezpieecznie kup sobie gwint za 7tys i bedzie git, ma milion pierdzilion regulacji.

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Soules napisał(a):wydaje mi sie ze to co jest u mnie tez jest zrobione z przyslowiowa glowa jak i wg obowiazujacych zasad, mam na mysli glownie bezpiczenstwo i do normalnej jazdy jak i efektu wizualnego jest wystarczajace i nikogo nie namawialem w swoim poscie zeby tak robil
do lansu i wizaual okej antomiast bezpieczeństwo
Jeżdziłem rok na samych springach jak jeszcze miałem BA...Na łuku jadąc z większą prędkością o mało nie wylądowałem w rowie bo przodek zaczął podskakiwać i wywaliło mnie na drugi pas. Dobrze ze nic nie jechało
Jak koła wpadły w nierówność to nic nie wybijało potem jak to ma miejsce przy samych springach sportowych
Prawda jest taka że do BA nie ma sportowych amorków dlatego każdy zakłada same sprężynki nawet do starych amortyzatorów bo na stacji powiedzieli że ma jeszcze 65% ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
arafal21 napisał(a):Jak ktos jezdzi po dziurach po huu pyta o glebe a pozniej ze nie chce????? nie rozumiem tego.
Rozwiń swoją myśl bo ciężko to przeczytać nawet...

- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Witam mam pytanie czy do 323F BA 1.5 podejdą sprężyny obniżające przednie od 323C 1.5 96r. prosiłbym o konkretną odpowiedz czy tak czy nie bo mam okazję kupic takie sprezyny na przód -40mm, czerwone i jak będzie wyglądała mazda z obniżonym takim przodem a tyłem seryjnym:) jakbyś ktoś mial foto jak taka Efka by wyglądała to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"W życiu ufaj tylko sobie..."
Moja Madzia:)
Moja Madzia:)

- Od: 5 sie 2008, 20:11
- Posty: 17
- Skąd: Kutno
- Auto: Była MX-3 92'1.8 V6 potem 323F 97' 1.5 16V obecnie 323F 97' 1.5 16V+ Lpg
oczywiscie ze podejda 323C F S P maja to te same sprezyna a nawet MX3 tez podejdzie , ale jak to wyglada tak jak mówisz tego niewiem
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem ,
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474

- Od: 8 sty 2008, 22:13
- Posty: 104
- Skąd: zamosc
- Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD EVOLUTION EDITION
Witam, mam takie pytanie kupiłem sprezyny mts -40 do swojej 323c, moje pytanie które maja isc na przód a które na tył, 2 maja oznaczenie 35 a 2 oznaczenie 45, 2 sa z spłaszczonym jednym zwojem a 2 całe okrągłe, mam nadzieje ze ktos pomoze pozdro

- Od: 13 wrz 2011, 09:46
- Posty: 8
- Skąd: Katowice/Mysłowice
- Auto: Mazda 323C Z5
Sprężyny będą pasowały, wiem, bo sprawdzałem. Jednak jazda z twardym niskim przodem i podskakującym tyłem może być niebezpieczna w zakrętach, auto może stać się nieprzewidywalne. Jak już, to zmień komplet.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH | 2 x CX-5
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH | 2 x CX-5
Ja mam właśnie tak , u mnie sprężyny weiteca na przodzie , a z tyłu seryjne , z tyłu postanowiłem wywalić obnizające bo kupiłem nowe amory kayaba i stwierdziłem że na seryjnych lepiej to będzie grało . Co do wyglądu to ładnie to wygląda przód troszkę w glebe patrzy jak się stoi przed autem , z boku jak się stanie też jest dobrze , tzn przerwa pomiędzy oponą a błotnikiem z tyłu jest większa o ok.1,5 – 2cm z tym że u mnie tył jest lekko obciążony bo mam butle z gazem w kole dojazdowym , podłogę z płyty wiórowej , subowoofer głośniki itd i troszkę niżej siedzi i jest akurat ładnie, jak bym to wszystko wyjął to napewno tyłem wyżej by stała . Jeśli chodzi o komfort jazdy to nie jest tak jak na kompletnym seryjnym zawieszeniu dokładnie tak jak kolega Xionc napisał tył mi lekko podskakuje , z zakrętu jeszcze mnie nie wyrzuciło heh ale nie będe próbował tego sprawdzać , także ogólnie komfort gorszy niż na serii tył i przód , porównywałem to z kolegą jeżdżąc jego mazdą z na seryjnych sprężynach .
Witam!
Pytania kieruje do uzytkowników Efek BA, najlepiej z Z5, ponieważ taki posiadam. Moje pytanie odnośnie takiego zestawu sprężyn obiżajacych, kto ma, jakie ma i jak się jeździ. Na forum polecają Apexa -40/40, hejtują JAMEXy 40/40, ale znwou przy Z5 można sie pokusic o jamexa 60/40 zeby przód równy z tyłem siedział, słyszałem też o H&R -35mm, a Eibachy troche za drogie, tak wiec kto co poleca jaka firma, odczucia z jazdy, jakie obiżenie czy 30/30 , 40/40 czy 60/40, z góry dzięki za odpowiedź, pytam bo nie chce zrobić sobie problemu jakimś szitem:D
Pozdrawiam!
Pytania kieruje do uzytkowników Efek BA, najlepiej z Z5, ponieważ taki posiadam. Moje pytanie odnośnie takiego zestawu sprężyn obiżajacych, kto ma, jakie ma i jak się jeździ. Na forum polecają Apexa -40/40, hejtują JAMEXy 40/40, ale znwou przy Z5 można sie pokusic o jamexa 60/40 zeby przód równy z tyłem siedział, słyszałem też o H&R -35mm, a Eibachy troche za drogie, tak wiec kto co poleca jaka firma, odczucia z jazdy, jakie obiżenie czy 30/30 , 40/40 czy 60/40, z góry dzięki za odpowiedź, pytam bo nie chce zrobić sobie problemu jakimś szitem:D
Pozdrawiam!
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302

- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
a ma ktoś moze fotkę jak Efki wyglądają na tych zawiasach ? 40/40 bo nie chce tego efektu z niższym tyłem. Twoja cetka to wiem bartek jak wygląda teraz( wyśmienicie) na tym 65/40.
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302

- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Mam pytanie odnośnie sprężynek 60/40 Jamex'a . Warto sobie tym głowe zawracać ? Cena jak dla mnie na wielki plus a nie wiem jak z jakością i jak Efka siądzie ? Może ktoś posiada taki kit ?
Ma ktos moze tego jamexa 60/40 juz? Wracajac do reszty firm mts, apex itp, ma ktos mozetakie u siebie? Zaznaczam ze przy silniku z5, Vka siedzi dobrze z tego co czytalem. Z gory dzieki za odp.
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302

- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Witam, mam pytanie, czy jest jakaś różnica między tymi springami
http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-o ... 21005.html a tymi
http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-o ... 77599.html ? Pytam bo według mnie do cetki pasują od eFki a mimo to na tej aukcji do 323F są tańsze, a drugie pytanie to czy z tej aukcji sprężyn do 323f ba spokojnie moge zamówić i założyć do 323c ba, z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam 
http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-o ... 21005.html a tymi
http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-o ... 77599.html ? Pytam bo według mnie do cetki pasują od eFki a mimo to na tej aukcji do 323F są tańsze, a drugie pytanie to czy z tej aukcji sprężyn do 323f ba spokojnie moge zamówić i założyć do 323c ba, z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam 
- Od: 30 lip 2010, 20:15
- Posty: 79
- Skąd: Krzeszowice\Kraków
- Auto: Mazda 323C 1.3 16v 1995r.
Mazda 323F 1.5 16v 1996r.
Witam zakupiłem sprężyny Eibach – 30 do 323F BA 1.5 Z5
Problem polega na tym, że w lewym kole podczas skręcania na postoju czy też podczas jazdy, z podniesionym kołem czy też opuszczonym sprężyna tzw. "przeskakuje" podczas skręcania.
Zaznaczam, że łożysko jest nowe.
W czym może tkwić problem ? Prawa strona jest Ok.
Problem polega na tym, że w lewym kole podczas skręcania na postoju czy też podczas jazdy, z podniesionym kołem czy też opuszczonym sprężyna tzw. "przeskakuje" podczas skręcania.
Zaznaczam, że łożysko jest nowe.
W czym może tkwić problem ? Prawa strona jest Ok.

- Od: 24 wrz 2009, 09:55
- Posty: 46
- Skąd: Jarocin
- Auto: Mazda 323F 95r. 1.5 16V DOHOC
Złe ustawienie sprężyny w gnieździe ? Może przy łożysku potrzebna jest podkładka ? Ja tak miałem w BMW przy montażu podkładka wypadła i łożysko nie pracowało tka jak powinno.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje

