Witam co wymiane oleju robie płukanke silnika valvoline engine flush i naprawde pomaga
silnik ciszej pracuje i jest jakby żwawszy,zawsze po płukance która trwa ok 5 min tz dolewa się ten środek do oleju przed wymianą na 5min silnik chodzi na luzie i spuszcza się olej z olejem wychodzi cały syf z silnika i takie pytanie ostatnio wyczytałem na instrukcji żeby przed płukaniem sprawdzić czy filtr siatkowy nie jest zatkany....jak to sprawdzić i gdzie taki filtr jest w z5 i czy wogłóle takie coś jest czy może to tylko w dislach?
Co to filtr siatkowy i jak sprawdzić czy nie jest zatkany
Strona 1 z 1
Zapewne chodzi o filtr oleju, na innych płukankach też jest taka informacja tylko że pisze filtr olejowy.
Dokładnie nie wiem czy to się sprawdza i jak, ale wydaje mi się że gdyby nie było coś halo z filtrem to już by ci się kontrolka od oleju zapaliła.
5 min to coś krótko. Ja stosując STP trzymam 15min a na valvo coś mi się kojarzy, że chyba 10 min tam pisze
Taka prawdziwą płukankę to się chyba robi, że się zlewa stary olej zalewa się świeży wtedy ten dodatek znowu spuścić olej i wtedy już świeży do jazdy zalać, tak jakoś gdzieś mi się o uszy obiło
Dokładnie nie wiem czy to się sprawdza i jak, ale wydaje mi się że gdyby nie było coś halo z filtrem to już by ci się kontrolka od oleju zapaliła.
5 min to coś krótko. Ja stosując STP trzymam 15min a na valvo coś mi się kojarzy, że chyba 10 min tam pisze
Taka prawdziwą płukankę to się chyba robi, że się zlewa stary olej zalewa się świeży wtedy ten dodatek znowu spuścić olej i wtedy już świeży do jazdy zalać, tak jakoś gdzieś mi się o uszy obiło
Mój kolega po płukance w swojej corolli musiał kupić drugi silnik.Syf z silnika splynąl do miski i zakleił całkowicie sito smoka co spowodowało zatarcie silnika.Nikt nie odkręca miski olejowej żeby sprawdzić co tam zostało na smoku po takim płukaniu. osobiście nigdy nie skusiłbym się na taki zabieg w starym samochodzie a tym bardziej w świezo kupionym starym samochodzie 
Nie wyważaj drzwi które ktoś wcześniej otworzył :–)
- Od: 23 maja 2009, 14:40
- Posty: 107
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: 323f BJ 1,3 16V 1999
WIESZ JUŻ 2 RAZY TAK PŁUKAŁEM I WIDZE RÓŻNICE,NIE WIEM CZYM TWÓJ KOLEGA PŁUKAŁ ALE JA PŁUKAM VALVOLINE ENGINE FLUSH MA ŚWIETNE OPINIE I JEST ŁAGODNA I BEZPIECZNA,TAK PRZYNAJMNIEJ PISZE A I POZATYM STOSUJĄCY JĄ ZAWSZE SĄ ZADOWOLENI Z TEGO CO CZYTAŁEM A POZATYM SAM PRÓBOWAŁEM I NAPRAWDE SILNIK ODŻYWA...JAK KUPILEM 3 LATA TEMU MOJĄ MAZDE TO JEZDZILA NA MINERALNYM CASTROLU DYMIŁ OSTRO RANO I KULTURA PRACY SILNIKA BYLA NIE TA,POCZYTAŁEM PORADZILEM SIĘ PARU OSÓB I ZASTOSOWALEM PŁUKANKE VALVOLINA,WYLECIAŁ OKROPNY SYF PRAWIE JAK SMOŁA BYŁ OLEJ I ZMIENIŁEM NA VALVOLINE MAXLIVE 10W40,KOPCENIE SIĘ ZMNIEJSZYLO I WYSTĘPUJE TYLKO W ZIMNE WILGOTNE DNI ZAZWYCZAJ PO NOCY,SILNIK CISZEJ CHODZI I JAKOŚ LEPIEJ SIĘ ZBIERA TAKIE SĄ PRZYNAJMNIEJ MOJE ODCZUCIA....JAK KUPIŁEM MIALA 160TYS (NAPEWNO COFNIĘTE) ZALOŻYŁEM GAZ SEKWENCYJNY TERAZ ZBLIŻAM SIE TO 220 TYS I WSZYSTKO OK...OCZYWIŚCIE PŁUKANKA NIE ZROBI CI REMONTU SILNIKA ALE ZA 23zł JAK NIE ZASZKODZI A MA POÓC TO CZEMU NIE
- Od: 13 sty 2011, 13:25
- Posty: 67
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F ba 1.5 16V 96r,sekwencja Lpg
nikt specjalnie po płukance nie wyjmuje misy żeby ją wyczyścić. Jak ktoś jeździ na jakimś oleju "roślinnym" to może mu i się kisiel zrobić i zatkać smoka, ale jak się jeździ na odpowiednim to płukanka nic złego nie powinna zrobić. A kolega wyjmował misę ze względu na wymianę zaworka bo jakby nie to to pewnie by nie ruszał misy


Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości