Chciałem pokazać wam moją mazdę,ze względu że jestem już trochę czasu z wami
jest z roku 96, z popularnym silnikiem 1.5 16V 90km. z przebiegiem 163050 km. przy zakupie, aktualnie jest teraz na liczniku 211520km. A silnik zastał zakuty instalacją sekwencyjną.
Jest to moje drugie auto z którego jestem zadowolony, choć na poprzedni nie mogę powiedzieć złego słowa, bo to była solidna Japońska konstrukcja Honda Civic.
Wiadomo że przez ten okres czterech lat, trochę w autko się zmieniało, A więc zapraszam
do obejrzenia mojego samochodu
Ale najpierw wyposażenie:
– 2x airbag
– 2x el. szyby
– wspomaganie
– regulacja kierownicy
– centralny zamek
– radio mp3, clarion
– podświetlana stacyjka
– el.regulacja świateł
– chromowane listwy na progach
– wnętrze dwu kolorowe, zielono – czarne
– podłokietnik na tylnej kanapie
– alufelgi na lato marki "PLW" 15" z 195/50 na oponach unilokalny rainsport 2
– felgi na zimę 14" z oponami 185/65
Dodatkowe zmiany z kołami
( felgi 15" zostały sprzedane a na ich miejsce trafiły większe )
– alufelgi 16" RC Desing
– + Nowe opony unilokalny rainsport 2
o rozmiarze 195 / 45
( nie całe trzy sezony te koła posiadałem )
( ale przyszedł i na nie czas , było trzeba kupić coś pod JDM )
– aktualnie teraz są ADVAN-y
( w kolorze ciemno złotym też 16" )
– felgi stalowe zimowe zostały sprzedane i zakuiłem
4szt. alufelg marki Alutec -a
Dodatkowe
Car Audio
Jednostka sterująca
– CLARION – BD 269 R-GMP ( sprzedanie )
– Alpine CDE 123R – aktualnie
Głośniki
– twitter magnat 60 watt , centralnie
– 2x 5x7 mac audio 130watt , przednie drzwi
– 2x 16" JBL 135watt , tylne drzwi ( sprzedanie )
– 2x 16" Hertz DCX 120 Watt , tylne drzwi – aktualnie
Wzmaczniacz
– wzmacniacz Magnat Edition ( sprzedanie )
– teraz jest wzmacniacz monoblok JBL-a GTO 3501e – aktualnie
Głośnik noskotonowy
– skrzynia basowa JBL GT5 1100watt – ( sprzedanie )
– skrzynia nisko tonowa długo wyczekiwana prze ze mnie FOCAL DB30 – aktualnie
Dodatkowy osprzęt
– kontestator 1.2 F
– kabel zasilający 4GA (ok. 21 mm2)
– przewód sygnałowy RCA Hollywood Energetic z serii PRO Level-2
Naprawy Mechaniczne
– amortyzatory marki KYB przód + tył z nowymi odbojami
– przewody wysokiego napięcia marki- NGK
– świece iskrowe – NGK BKR5E-11
( zamienione na aktualnie NGK BKR6-EIX Irydowe )
– tarcze – ATE
– klocki – TRW
– 2x sworznie – 555
– i wiele innych części które wchodzą w normalną eksploatacje
Optyka
– pakiet MazdaSpeed
( dokładki i progi )
– zawieszenie obniżone
– lampa Red Led F1
– drugie światło cofania
( na styl LANTIS -a )
( wnęka tylnego zderzaka pomalowana z ramą lampy na czarny fortepianowy )
– pomalowane lusterka pod kolor karoserii
– białe kierunkowskazy boczne
– wypolerowany daszek , blenda
( ze trzecim ledowym światłem stop )
– spoiler na tylną klapę od wersji GT
– tylne chlapacze od wersji GT
– końcówka tłumika – ULTER-a
( zmieniona teraz na 2x63mm CTS )
( całość została wypolerowana na lustro )
– tylne zaczepy do holowania pomalowane na czarny mat
– osłona tłumika pomalowana na mat
żarówki
– BlueVision ultra PHILIPS 4000K
( zmienione na OSRAM H1 COOL BLUE INTENSE +20% , 4200K )
– Led w5w Narva 6000K
( postojówki )
– zmienione podświetlenie zegarów
– zmienione podświetlanie tablicy rejestracyjnej
( na Led P21 )
Plany które zostały zrealizowane
– wypolerować pokrywę zaworów, osłonę na kolektora wydechowego i kolektor ssący – zrobione
– gleba -40 Apex – zmodyfikowana z czasem
– zamontować dokładki zderzaka i progi w stylu LANTIS MazdaSpeed – zrobione
– spoiler na tylno klapę od wersji GT – zrobione
– zegary w stylu CIVIC-a SIR – zrobione lecz nie zamontowana
– tylne chlapacze z wersji GT – zrobione
– zmienia układu dolotowego – zrobione
nowe plany
– wygłuszenie drzwi pod car audio –
– tłumik sportowy RM Motors RM8 –
– przednie fotele z RX-8 –
– Bra na maskę –
Aktualny stan





sezon 2013

Tak wyglądała moja Madzia, zaraz po zakupie


Stała na niemieckich alufelgach PLW 15" 195/50
które z czasem zostały wymienione na większe

w sezonie zimowym


Car audio
Jednostka sterująca to Alpine CDE 123R.
Zdecydowałem się właśnie na ten model, ponieważ ma najwięcej filtrów w swojej klasie, co przekłada się na jakość dźwięku.


Głośniki jakie zostały seryjnie zamontowane w przednich drzwiach, zostały wymienione na ten sam rozmiar, czyli 5x7. I można teraz słuchać całkiem przyzwoicie
Mac Audio Mobil 57.2

Zaś w tylnych drzwiach miałem tylko oryginalne zaślepki na głośnik, i w ich miejsce znalazły się JBL-GT5-652 , o średnicy 16cm. które grają całkiem nieźle i jestem z nich bardzo zadowolony


Jako dopełnienie dźwięku ,musiał się znaleźć obowiązkowo głośnik nisko tonowy, zdecydowałem się na JBL GT5-1204B.
Bass z tej skrzyni jest przeogromny ale tylko pod jednym warunkiem że podamy mu dobry wzmacniacz co będzie produkował dużo prądu. I drogę kable zasilające


+ Kondensator 1,2F Phantom , który wspomaga wzmacniacz.

Wzmacniacz JBL GTO 3501e, który świetnie daje sobie rade


filmik jak to gra

- Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=T0k5-OXfIZI&feature=player_embedded
Filmik jest słabej jakości,bo nagrywany był aparatem, nie długo dodam nowy.
moje nowe felgi 16"
RC design Brock RC05 Spider

naciągnięte zostały na oponach uniroyal rainsport 2
Bardzo dobrze spisują się na mokrej nawierzchni jak również na suchej.
Osobiście polecam te opony.

Przymiarka zimową porą nowych kół , Widać ze seryjne zawrzenie psuję cały efekt samochodu,ale na szczęście całość się obniży i będzie wyglądać pięknie
czeka już zakupiona zawiecha Apex – a , -40 mm



A tak wygląda Z5 na glebie Apex -40


trzeba lubić glebę,bo jest twardo jak hu... ale prowadzi się jak przyklejony
niestety coś za coś







Teraz jestem w trakcie polerowania silnika i kolektorów.
I powoli rozglądam się za modami dolotu powietrza.
Mam nadzieje że nie długo znajdę trochę wolnego czasu,żeby pokazać się na zlocie Mazdy.
wiec do zobaczenia