Doposażenie M6: tempomat, komputer....
witam z tego co się dowiedziałem od osób próbujących podłączyć uruchomić komp pokładowy to sama wymiana wyświetlacza z przyciskiem info nic nie da
Coś trzeba grzebać w listwie can
dyzioo próbowałem różnych kombinacji z set i nic nie dało naciskałem trzymałem kombinacje z innymi przyciskami i
Coś trzeba grzebać w listwie can
dyzioo próbowałem różnych kombinacji z set i nic nie dało naciskałem trzymałem kombinacje z innymi przyciskami i

- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
może być tak jak piszecie-różnica polegać może na tym,czy do wciskania jest przycisk "info", czy "set" i to decyduje o funkcjonalności komputera.
Pisałem wcześniej,że opcje przełącza się przyciskiem "set"(wg.zdjęcia zamieszczonego na poprzedniej str)...ale nie wykluczam,że u mnie jest zamiast tego przycisku właśnie "info"...(nie pamiętam
)a nie mam też jak sprawdzić bo odległość od auta,dobre 2 tys. km 
Pisałem wcześniej,że opcje przełącza się przyciskiem "set"(wg.zdjęcia zamieszczonego na poprzedniej str)...ale nie wykluczam,że u mnie jest zamiast tego przycisku właśnie "info"...(nie pamiętam
Może byc tak jak z montażem tempomatu w wersji komfort. Podłączenie samej kierownicy nic nie daje, załącza sie kontrolka ze cruise control "niby działa, ale nie bedzie efektu, dopóki nie wymieni się czujnika hamulca z 2 pin na 4 pinowy, i moze tutaj jest to samo.
Wyswietlacz mozna wymienić, ale może gdzies na jakiejś kostce jest jakis pin zlokowany i
....
a szkoda....
Dobrzyn jestem lepszy jezeli chodzi o odległośc do auta...
Wyswietlacz mozna wymienić, ale może gdzies na jakiejś kostce jest jakis pin zlokowany i

a szkoda....
Dobrzyn jestem lepszy jezeli chodzi o odległośc do auta...

Dyzioo
W dziale M5 kolega z forum wymienił tylko wyświetlacz i odczytał wsyzstkie dane odnośnie spalania chwilowego, zasięgu, spalania średniego...... M5 diesel, DPF... hmm... daje do myslenia...
Może u nas to samo wystarczy tylko wymienić wyświetlacz...
Pozdro600
Może u nas to samo wystarczy tylko wymienić wyświetlacz...
Pozdro600
Dyzioo
Wymiana wyświetlacza nic nie da cos potrzeba podmienić jeszcze. ciekawe co
Info od kolegi z forum który próbował bez rezultatu


Info od kolegi z forum który próbował bez rezultatu
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
trebuh a ten kolega wymieniał w POLIFCIE...? czy przed liftem...
W dziale M5 , koles wymienił w aucie POLIFTOWYM ( z DPFem).....
Więc może tutaj tez bedzie różnica... benzyna/diesel... jak i przedlift/polift....
Jakbym miał od kogo pożyczyć (a jak bedzie działać -odkupić) wyświetlacz, to bym spróbował u siebie. Ale musi to być diesel/polift wyświetlacz.
Pozdro600
W dziale M5 , koles wymienił w aucie POLIFTOWYM ( z DPFem).....
Więc może tutaj tez bedzie różnica... benzyna/diesel... jak i przedlift/polift....
a wyglada to tak...
Sa rozne wersje "wyswietlaczy" centralnych... trzeba miec ten z funkcja komputera pokladowego...
W M5 informacje np. z radia sa wysylane po szynie CAN , a nasz wyswietlacz nasluchuje...
Jezeli uslyszy wolanie do niego, to odbiera informacje i wyswietla ja w czesci srodkowej...
podobnie ma sie sytuacja z informacjami komputera pokladowego...
Jakbym miał od kogo pożyczyć (a jak bedzie działać -odkupić) wyświetlacz, to bym spróbował u siebie. Ale musi to być diesel/polift wyświetlacz.
Pozdro600
Dyzioo
trebuh_b napisał(a):Info od kolegi z forum który próbował bez rezultatu
to moze niech ten kolega przedstawi konkrety... jaki wyswietlacz, od jakiej wersji itp
dyzioo napisał(a):może tutaj tez bedzie różnica... benzyna/diesel... jak i przedlift/polift....
dyzioo, mysle, ze raczej przed i po lift
ps. dzieki za zacytowanie mnie
heyka próbowałem poszukać maila z kolega co mailowałem ale niestety narazie gdzieś przepadł.
Jak dobrze pamiętam mazda przedliftem silnik benzynka jak koles dowiadywał sie w serwisie powiedzieli że trzeba coś podłączyć pod listwę can ale do końca nie wiedzieli .Jak znajdę info to napisze
Jak dobrze pamiętam mazda przedliftem silnik benzynka jak koles dowiadywał sie w serwisie powiedzieli że trzeba coś podłączyć pod listwę can ale do końca nie wiedzieli .Jak znajdę info to napisze
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
dyzioo napisał(a):W dziale M5 kolega z forum wymienił tylko wyświetlacz i odczytał wsyzstkie dane odnośnie spalania chwilowego, zasięgu, spalania średniego...... M5 diesel, DPF... hmm... daje do myslenia...
Może u nas to samo wystarczy tylko wymienić wyświetlacz...
Pozdro600
Witam
Myślę że wymiana wyświetlacz nic nie da. Po naciśnięciu Set+Clock i przekręceniu kluczyka pojawia się diagnostyka wyświetlacza razem z kodami, jest też pełne wyświetlenie wszystkich funkcji wyświetlacza, oraz skróty ... on, ... off. Czy ktoś wie jak załanczać te funkcje, może wystarczy załączyć któreś z nich i odpali spalanie?
TL
- Od: 18 lut 2012, 15:56
- Posty: 4
- Auto: Mazda 5, 2007r. Diesel 2,0 MZR-CD 110KM
Widzę nie tylko ja mam taki problem.
Posiadam Mazdę 6 GG/14T/2 rocznik 2003 diesel.
Problem polega na tym, że mój pojazd nie pokazuje średniego spalania, chwilowego itd. Czyli w miejscu na wyświetlaczu środkowym w miejscu zegarka nic się nie wyświetlało. Ponieważ prawa strona wyświetlacza była uszkodzona postanowiłem zakupić sprawny wyświetlacz na Allegro.
Mój wyświetlacz miał przycisk z napisem SET (nr fabryczny CA-DM4291K), nowy natomiast ma napis INFO (CA-DM4292K). Co za tym idzie pojawiły się opcje do przełączania pomiędzy średnim spalaniem, chwilowym idt., ale w tym miejscu występują same kreski -----.
Kolega Wojtek polecił, abym odłączył akumulator i wcisnął pedał hamulca na 30 s, by "zresetować" pojazd. Po tym zabiegu przejechałem 130 km, ale wyświetlacz nie pokazuje spalania. Podejrzewam, że problemem może być radio. Posiadam radio bez CD. Musze jeszcze sprawdzić jakim ma nr fabryczny. Być może jest tak, że po przełożeniu radia na inne spalanie się pojawi. Pewności nie ma. Nie mam nawet jak tego sprawdzić, bo nie posiadam radia na podmiankę.
Pozdrawiam
Posiadam Mazdę 6 GG/14T/2 rocznik 2003 diesel.
Problem polega na tym, że mój pojazd nie pokazuje średniego spalania, chwilowego itd. Czyli w miejscu na wyświetlaczu środkowym w miejscu zegarka nic się nie wyświetlało. Ponieważ prawa strona wyświetlacza była uszkodzona postanowiłem zakupić sprawny wyświetlacz na Allegro.
Mój wyświetlacz miał przycisk z napisem SET (nr fabryczny CA-DM4291K), nowy natomiast ma napis INFO (CA-DM4292K). Co za tym idzie pojawiły się opcje do przełączania pomiędzy średnim spalaniem, chwilowym idt., ale w tym miejscu występują same kreski -----.
Kolega Wojtek polecił, abym odłączył akumulator i wcisnął pedał hamulca na 30 s, by "zresetować" pojazd. Po tym zabiegu przejechałem 130 km, ale wyświetlacz nie pokazuje spalania. Podejrzewam, że problemem może być radio. Posiadam radio bez CD. Musze jeszcze sprawdzić jakim ma nr fabryczny. Być może jest tak, że po przełożeniu radia na inne spalanie się pojawi. Pewności nie ma. Nie mam nawet jak tego sprawdzić, bo nie posiadam radia na podmiankę.
Pozdrawiam
- Od: 25 mar 2012, 16:07
- Posty: 12
- Skąd: NBR
- Auto: Mazda 6 GG 121 KW 2003
żeby uruchomić board computer prócz wyświetlacza trzeba jeszcze mieć odpowiednie zegary
do uruchomienia tempomatu przy silniku Diesla trzeba tylko założyć kierownicę z guzikami i włącznik STOP (podwójny)
do uruchomienia tempomatu przy silniku Diesla trzeba tylko założyć kierownicę z guzikami i włącznik STOP (podwójny)
Newbie jest nam wszystkim niezmiernie miło, że podzieliłeś się z nami wiedzą, która do wątku wnosi bardzo istotne informacje. Jednakże, albo piszesz w sposób niezrozumiały dla innych, a w Twojej wypowiedzi jest jasno sformułowana odpowiedź na nurtujące nas wszystkich pytanie, albo po prostu nie wiesz jak nam pomóc. Może też tak być, że tylko ja nie zrozumiałem i po prostu należy mieć "odpowiednie zegary" oraz w przypadku silnika Diesla założyć podwójny włącznik STOP, co o ile w przypadku tempomatu pomaga, to w przypadku barku spalania na wyświetlaczu może nie pomóc.
- Od: 25 mar 2012, 16:07
- Posty: 12
- Skąd: NBR
- Auto: Mazda 6 GG 121 KW 2003
Witam serdecznie,
Panie mam taki problem jest posiadaczem mazdy 6 po lifcie zamontowałem dzisiaj przyciski na kierownicy radio działa bajka natomiast mam problem z tempomatem co zrobić aby go ożywić czy ktoś może mi pomóc. Pozdrawiam
Panie mam taki problem jest posiadaczem mazdy 6 po lifcie zamontowałem dzisiaj przyciski na kierownicy radio działa bajka natomiast mam problem z tempomatem co zrobić aby go ożywić czy ktoś może mi pomóc. Pozdrawiam
- Od: 31 lip 2011, 10:51
- Posty: 23
- Auto: Mazda6 Sport Wagon
2.0 l Diesel 2006r
Kolego żebyś przeczytał ten temat od początku to byś wiedział o co chodzi
Tak naprawdę To rozbudowujesz wersję podstawową. Zapraszamy więc do początku wątku i zapoznanie się z zawartymi w nim linkami.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
marex napisał(a):Zapraszamy więc do początku wątku i zapoznanie się z zawartymi w nim linkami.

a ja poprosze kolege IceMan2008 o uzupelnienie swojego profilu uzytkownika
Marex przeczytałem cały temat dokładnie jednak nic nie pomogła a jedna z podpowiedzi "włącznik STOP (podwójny)" kompletnie nic mi nie mówi. Dzisiaj kombinowałem jeszcze ale jak na złość świeci się tylko main course i nic więcej,
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 31 lip 2011, 10:51
- Posty: 23
- Auto: Mazda6 Sport Wagon
2.0 l Diesel 2006r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6