Witam to będzie moje już 3 auto
Wcześniej były diesle.
Na oku mam I generacje( 89-94rocznik) Mazda 323f BG z silnikiem 1.6 16V z LPG 4/5 drzwi bo zależy mi żebym mało za paliwo płacił.
I pisze tutaj by się dowiedzieć czy jest jakaś konkurencja w cenie 3500 – 4000MAX zł z Ocynkiem 4/5 drzwi i podobną ilością Koników oraz ze spalaniem 7-9l/100km.
Musi być LPG na diesle już nie chcę patrzeć
Auto ma służyć do normalnej jazdy ale czasem dla podniety podkręcić obroty do 6tysięcy.
Spokojna jazda z charakterem ;–))
Myślałem o Peugeto 106 ale tutaj już trzeba dać jakieś 5000-6500zł za ładna wersję.
I tak jestem przygotowany by w modyfikacje auta od razu po zakupie włożyć jakieś 400zł tylu żarówki opony rozrząd olej świece ewentualnie kable WN.
BMW, Fiat, i jeszcze coś niepamiętam dokładnie nie gra roli nie lubię tych marek.
Punto ujdzie dobrze nim mi się jeździ ;–)
Znajomi polecali mi w tej kategorii:
Peugeto 306 1.6 1999rok lpg sekwencja
Citroen Xantia 1,8i 16v 1996rok lpg sekwencja
Opel Astr 1.4 16v 1996rok
Honda Civic 1.5 1994 rok
Powiecie pewnie zależy kto co lubi...
A Mazda do japoniec wiec wiecie ;–)
Pozdrawiam
Mazda 323f BG 1.6 16V lpg vs... ??? konkurencja
Strona 1 z 1
Shiliat napisał(a):jestem przygotowany by w modyfikacje auta od razu po zakupie włożyć jakieś 400zł tylu żarówki opony rozrząd olej świece ewentualnie kable WN
To wszystko chcesz zrobić za 400zł ?

Na żarówki olej i świece wystarczy
Shiliat napisał(a):Czyżby Mazda nie posiadała konkurencji? W swojej klasie ;>
całą masę
civic, colt/lancer, corolla, sunny/almera, swift/balleno, justy/impreza, – to z japan
h akcent, proton, kia – reszta azji...
europa:
golf, kadet/astra, escort, r19, 306, xantia, bravo/a, alfa145, delta, toledo, rover 200, polonez, samara, aleko, felicja....
Barthez napisał(a):civic, colt/lancer, corolla, sunny/almera, swift/balleno, justy/impreza, – to z japan
h akcent, proton, kia – reszta azji...
Barthez ale kolega pisał ocynk blacha –>civic, colt, sunny, swift nie ma na pewno
- Od: 30 cze 2010, 22:18
- Posty: 173
- Skąd: Rybnik
- Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP
mbydlinski napisał(a):Barthez ale kolega pisał ocynk blacha –>civic, colt, sunny, swift nie ma na pewno
Przy rocznikach 89-92 (o które chodzi autorowi) jest duże prawdopodobieństwo wystąpienia mniejszej lub większej korozji
Myślę że ocynk nie może być tutaj decydującym kryterium lecz należy zwrócić szczególną uwagę właśnie na stan techniczny i blacharski.
PS
Przy poszukiwaniach rozejrzał bym się również za europejczykami właśnie ze względu na ceny części zamiennych, bo głównym zadaniem tego auta będzie przetransportować jak najtaniej dupsko z pkt. A do pkt. B. Sprawy prestiżu marki odsunął bym na dalszy plan
a) auta z charakterem (przeterminowanej gaśnicy): lancia delta, alfa 145, subaru impreza – dwa pierwsze są kapryśne a w subie musisz doliczyć do spalania 1l (4x4 kosztuje)
b) bezproblemowe (jak ból zęba): mazda, toyota, honda, suzuki
c) tanie w eksploatacji: skoda, vw, opel, ford (w garażu trzymasz drugi taki sam na części)
d) proton? – tutaj już za tą kasę podchodzisz pod rok2000... a przecież to misiek lancer tylko ze znaczkiem z Malezji...
np:

Barthez dobrze mnie zrozumiałeś ;–)
Co do fordów i vw już się na tym przejechałem mając zapasowe części na wszelki wypadek w bagażniku..
Rocznik 98-92 nie biorę pod uwagę ściśle , tylko przy Mazdzie 323f bg bo 1 wersja ( otwierane lampy
) jest z tego rocznika.
Fort Probe, Mitsubishi Eclipse tez maja ale to 2/3 drzwiówki
Co do Suzuki kiedyś miałem na oku Vitare ale jak widziałem jak ludzie traktują w terenie ja a potem sprzedają to boje się kupić.
Auto będzie stało głownie na parkingu więc jako jedynie będę mógł zadbać o spod auta (konserwacje)
dlatego zależ mi na ocynku.
Jestem kierowcą przed 30 więc nie potrzebuję auta na podryw panienek ani zrywania asfaltu ani tym bardziej lansu... Auto ma zawieść z punktu A do B jak to napisał Barthez a przy tym dobrze/ciekawie wyglądać taka odmiana na ulicy miasta a nie ciagle Peugeto 206 (eLki), fiat 126, Bmw e36 itp, i Golfy, escorty...
Post VVodza był ok krótko i na temat ;–)
Edit:
Miałem okazje oblukać bliżej mazda 323f BA 1.6 16v i powiem ze "zaiskrzyło" miedzy nami ;–) ale to pewnie tylko zauroczenie jej wnętrzem.
i w ostateczności brałbym Ja;–)
Edit2:
Dzisiaj miałem do czynienia z Roverem 200 i ciekawe auto ;–)
Co do fordów i vw już się na tym przejechałem mając zapasowe części na wszelki wypadek w bagażniku..
Rocznik 98-92 nie biorę pod uwagę ściśle , tylko przy Mazdzie 323f bg bo 1 wersja ( otwierane lampy

Fort Probe, Mitsubishi Eclipse tez maja ale to 2/3 drzwiówki
Co do Suzuki kiedyś miałem na oku Vitare ale jak widziałem jak ludzie traktują w terenie ja a potem sprzedają to boje się kupić.
Auto będzie stało głownie na parkingu więc jako jedynie będę mógł zadbać o spod auta (konserwacje)
dlatego zależ mi na ocynku.
Jestem kierowcą przed 30 więc nie potrzebuję auta na podryw panienek ani zrywania asfaltu ani tym bardziej lansu... Auto ma zawieść z punktu A do B jak to napisał Barthez a przy tym dobrze/ciekawie wyglądać taka odmiana na ulicy miasta a nie ciagle Peugeto 206 (eLki), fiat 126, Bmw e36 itp, i Golfy, escorty...
Post VVodza był ok krótko i na temat ;–)
Edit:
Miałem okazje oblukać bliżej mazda 323f BA 1.6 16v i powiem ze "zaiskrzyło" miedzy nami ;–) ale to pewnie tylko zauroczenie jej wnętrzem.
Edit2:
Dzisiaj miałem do czynienia z Roverem 200 i ciekawe auto ;–)
- Od: 27 maja 2011, 13:30
- Posty: 5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości