
Mazda 323F 2.5 V6 KLZE '96

- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
Jak robię trasę Lublin <–> Ostrowiec, to jadę przez Kraśnik – wtedy można się na jakiś spot ustawić 
			
			
		
- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
Mazda do sprzedania: viewtopic.php?f=78&t=166274
			
			
		
- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
Było KLZE. Obecnie jest zamontowane KLDE i z tym silnikiem jest do sprzedania.
W ogłoszeniu jest jasno napisane co jest wliczone w cenę sprzedaży.
			
			
		W ogłoszeniu jest jasno napisane co jest wliczone w cenę sprzedaży.

- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
KLZE został wymontowany i będzie wykorzystany w innym projekcie. Teraz kupiłem już inne auto, i biała Mazda z KL-DE jest mi już niepotrzebna do jazdy nacodzień – dlatego sprzedaję.
			
			
		
- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
JDMLuQ napisał(a):Ciekawi mnie jak faktycznie jeździ te "166" Kucy
Nie ulega wątpliwości, że seryjny KL ma o 22KM więcej niż seryjny KF

- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
z aż 0.5L to bardzooo niewiele.
KF-ZE w seri ma 160km z 2.0
Więc ten KL-DE szczerze mówiąc nie robi wrażenia. Bynajmniej w statystykach , jak jest naprawdę . Tego niestety jeszcze nie wiem
Wszystko też zależy od stanu i przebiegu silnika
 
Za to KL-ZE to już musi być potęga jak na 12x0kg
			
			
		KF-ZE w seri ma 160km z 2.0
Więc ten KL-DE szczerze mówiąc nie robi wrażenia. Bynajmniej w statystykach , jak jest naprawdę . Tego niestety jeszcze nie wiem
Wszystko też zależy od stanu i przebiegu silnika
Za to KL-ZE to już musi być potęga jak na 12x0kg


- Od: 12 maja 2013, 14:20
 - Posty: 100
 - Skąd: RMI
 - Auto: 323F BA GT
 
A Kl-Ze ma 200 z 2.5, przelicznik ten sam, niestety na EU dostaliśmy strasznie wykastrowane po najmniejszej linii oporu silniki, od 1.5 az po 2.5.
			
			
		Bartg napisał(a):A Kl-Ze ma 200 z 2.5, przelicznik ten sam, niestety na EU dostaliśmy strasznie wykastrowane po najmniejszej linii oporu silniki, od 1.5 az po 2.5.
No właśnie
 Chociaż ja tam jestem zadowolony z swoich 140 niezhamowanych koniurów. (Ciekawe czy po złożeniu dolotu wyjdzie ponad 145
 )Co do KL-ZE , to też świetnie by było jakby miał te 200Koni
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 12 maja 2013, 14:20
 - Posty: 100
 - Skąd: RMI
 - Auto: 323F BA GT
 
Seryjnie:
KF ma 144KM i 179Nm
KL ma 166KM i 212Nm
KL-ZE ma 199KM i 224Nm
Nie tylko konie jadą, moment też ma znaczenie przecież
 A pod tym względem, KF znacznie odstaje od KL-DE czy KL-ZE.
			
			
		KF ma 144KM i 179Nm
KL ma 166KM i 212Nm
KL-ZE ma 199KM i 224Nm
Nie tylko konie jadą, moment też ma znaczenie przecież

- Od: 7 sie 2010, 20:18
 - Posty: 95
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości





